Kirjoittaja Aihe: Animea netistä  (Luettu 3167 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Iletys

• What the hell... I'm feeling lucky!
  • Jäsen
  • Pyhät palapelit!
Animea netistä
« : 12.04.2006 klo 17:11:52 »
Heti ensimmäiseksi: tiedän että tämä on väärällä alueella, mutta kun en tuonne animepuolelle pystynyt kirjoittamaan... Tietääkö kukaan sellaisia nettikauppoja, jotka toimittaisivat animea myös Suomeen? Aion tilata Azumanga Daioh Complete Series-boxin ja olen katsastanut kymmenisen nettikauppaa, mutta yksikään ei toimita Suomeen asti... Osaisiko joku auttaa?
I'd hit it, two times!

Jari Lehtinen

• Ylläpitäjä
  • Itsevalaiseva myyrä joka selvittelee kurkkuaan
Re: Animea netistä
« Vastaus #1 : 12.04.2006 klo 17:25:01 »
”Yhdysvalloissa vuosittain julkaistaan 720 miljoonaa kappaletta »C o m i c s» sarjakuvia … joista ei vain puutu kaikki kasvatuksellinen arvo, vaan jotka ovat suorastaan vahingollisia.” Lastemme puolesta, Kansainvälisen lastensuojelukonferenssin Suomen päätoimikunta 1952.

J.M:salo

• Jäsen
« Vastaus #2 : 12.04.2006 klo 17:28:16 »
Moi. Syy minkä takia keskustelun aloitus on manga-puolella estetty uusilta käyttäjiltä on alueen tekeminen siistimmäksi. Tämän kaltainen keskustelu menee normaalisti Pienet Kysymykset-keskusteluun, sillä perusteella että tähän voi antaa yhden definiittisen vastauksen jonka jälkeen keskustelua ei enää synny.

Kysymykseen "mistä voin saada Azumanga Daioh Complete Series-boxin" taas löytyy vastaus jo FAQista (kohta 2d). Tämän kysymyksen variaatio on esitetty niin monta kertaa että pistettiin se ylös. Uutena käyttäjänä voisit sen kenties lukea. Luulen että se tarjoaa vastauksen kysymykseesi, ja useisiin muihin joita et uskalla esittää ;)

Muuten, tervetuloa foorumeille. Toivottavasti viihdyt.

Iletys

• What the hell... I'm feeling lucky!
  • Jäsen
  • Pyhät palapelit!
« Vastaus #3 : 12.04.2006 klo 21:31:41 »
Kiitos ja anteeksi, yritetään hoitaa asiat paremmin tästä eteenpäin.  ;D
I'd hit it, two times!

pavel.brylev

• koululainen/parkouraaja
  • Jäsen
  • mun toinen nimi on oikeesti ranma
« Vastaus #4 : 22.06.2006 klo 19:45:05 »
animee voi kattoo www.youtube.com sivulta
pavel

Sanjisan91

• Jäsen
  • "Pöyristyttävä verilöyly"
« Vastaus #5 : 24.06.2006 klo 19:30:37 »
Sieltäpä minä animeni katson. Huono uutinen on että sivuston ylläpito on poistamassa kaiken animen (?) sivuiltaan tekijänoikeusrikkomusten takia. Nyyh!  :'(

pavel.brylev

• koululainen/parkouraaja
  • Jäsen
  • mun toinen nimi on oikeesti ranma
« Vastaus #6 : 01.07.2006 klo 18:42:05 »
Sieltäpä minä animeni katson. Huono uutinen on että sivuston ylläpito on poistamassa kaiken animen (?) sivuiltaan tekijänoikeusrikkomusten takia. Nyyh!  :'(
eeiiii nyyh nyyh ei voi olla totta
pavel

Sanjisan91

• Jäsen
  • "Pöyristyttävä verilöyly"
« Vastaus #7 : 01.07.2006 klo 20:31:57 »
Kyllä se on ihan totta. Ihmettelen vain miksi ylläpito on puuttunut noihin fansub-animeihin vasta näin myöhään. Mutta onneksi Ranma 1/2 -animea ei ole vielä poistettu.  ;) Yappappaa, yappappaa, iishante...

lasse

• Jäsen
« Vastaus #8 : 01.07.2006 klo 20:55:47 »
Huono uutinen on että sivuston ylläpito on poistamassa kaiken animen (?) sivuiltaan tekijänoikeusrikkomusten takia. Nyyh!  :'(

Saat*nan jupit! Oikein v*tuttaa tuollanen touhu. Hyvä paikka, missä on pystynyt katsomaan musavideoita, kun niitä ei missään muualla näe. Mieluummin olen kaiken aina katsonutkin Youtubesta, kuin alkanut dc++:llä imemään. Nyt pitää varmaan alkaa sitten niin tekemään.

kaltsu

• Jäsen
« Vastaus #9 : 01.07.2006 klo 21:29:46 »
Saatanan pennut. Oikein vituttaa tuollainen touhu. Puhutaan kuitenkin tekijänoikeuksellisesta matskusta. Minusta on varsin oikeutettua teidänkin suosikkipiirrettynne tekijöiltä haluta työstään jonkinlaista korvausta.

Jos te siitä Ranmasta vaikka niin kovasti tykkäätte niin menette kauppaan ja ostatte DVD:n. Tai ainakin pidätte pienempää ininää kun tekijät pitävät vain oikeuksistaan huolta.

EDIT: Aiheen aloittaja (joka liikkui vielä asialinjoilla) sai jo kysymykseensä vastauksen. Tätä keskustelua ei oo enää tarvetta jatkaa. Lukkoon.
« Viimeksi muokattu: 01.07.2006 klo 21:33:33 kirjoittanut kaltsu »