Kirjoittaja Aihe: Ympäri mennään, yhteen tullaan  (Luettu 1801 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Joe_Smith

• Lontoon seikkailija
  • Jäsen
Ympäri mennään, yhteen tullaan
« : 02.04.2006 klo 02:42:50 »
Kaikkihan muistavat, että Ympäri mennään, yhteen tullaan on Aku Ankan taskukirja numero 30.

Tämän taskukirjan kohdalla nimi oli enteellinen. Ostin taskarin tuoreeltaan ja raapustin tussilla sen kanteen nimeni. Näppihäiriö tuli ja kirjoitin nimeni väärin. Jouduin samaisella tussilla lisäämään nimeen yhden kirjaimen.

Siihen aikaan minulla oli tapana vaihdella sarjiksia, joten kyseinen taskari joutui naapurin pojan omistukseen. Tämä vaihto tapahtui eräässä pienessä savolaisessa kaupunkissa.

Noin viisitoista vuotta myöhemmin olin tutkimassa erästä keravalaista divaria ja siinä sitten tultiin yhteen. Signeeramani taskarihan tupsahti eteeni hyllystä. Jouduin ostamaan sen, vaikka se oli aika huonossa kunnossa.

Tämä kyseinen taskari on yksi nykyisen, pienen kokoelmani helmiä.
Joe Smith
Tuhansien vaarojen mies

laureline

• Vieras
Re: Ympäri mennään, yhteen tullaan
« Vastaus #1 : 02.04.2006 klo 02:54:07 »
Tämä kyseinen taskari on yksi nykyisen, pienen kokoelmani helmiä.
Voi, kuinka söpö tarina!! (Tulin just baarista joten tästä kertomuksesta tuli herkät fiilikset)  :'( Itse törmäsin kirppiksellä hassuun juttuun: Siellä oli myynnissä kansio, johon oli joku kerännyt mun vanhoja strippejä lehdistä ja mun kuvia... säälittävää  ;D  ( Anteeksi jos se, joka olit kerännyt ja luet tätä, mutta miksi hitossa olit mennyt viemään kansion kirppikselle, olisit säilyttänyt sen ja pitänyt sitä for ever.)  >:(