En nyt oikein ymmärrä miksi Peter Parkeria viedään vaihtopenkille, kun juurihan BND:n päätös osoitti, että nyt päästään vasta vauhtiin Parkerin ja kumppaneiden elämässä. Pirun hieno päätös olikin. Toivottavasti juonikoukeroita ei hylätä tai heitetä nurkkaan.
"52" kertoi mitä sinä aikana tapahtui, mutta eipä tosiaan Teräsmiehen tapauksessa sitten mitään kummempaa.
Minä hyppäsin suoraan One Year Later meininkeihin jatkaen eteenpäin, lukematta lainkaan minkäänsortin 52:sta. Tähän asti ei ole kaduttanut. Wikipediasta/Kvaakista on käynyt ilmi kaikkein tärkeimmät tapahtumat, joihin tosin ei ole ollut seuraamissani lehdissä hirveästi viittauksia.
Minua ei ole koskaan niinkään häirinnyt nämä eventit, vaan ainoastaan niiden tolkuttoman pitkä kesto, ja kaiken jälkeen pitäisi kestää vielä läjä aftermathejä, joiden jälkeen vasta vihdoin päästään itse tarinoihin, joiden taso ehtii käydä pohjamudissa, ennen kuin sitten seuraavassa eventissä tapahtuu jotain radikaalimpaa, ja sitten...tätä voi jatkaa loputtomiin. Koko hela hoito vie pahimmillaankin lähes 150 numeroa. Brand New Day vei 100 numeroa. En jaksa muistaa kuinka monta Kloonisaaga 2 vei.