"Käsi ylös" Kvaakin Marvelistit yms, monellakon teistä on oikeasti tuplakappaleita mistään Marvel/DC -lehdestä?
En ole Marvelisti (miten muuten Marvelistilla voisi olla DC-lehden tuplakappale?), mutta ei se estä mua vastaamasta.
Mulla on jokunen tuplakappale. Suurin osa niistä on vahinkoja ja esim. suomennoksen aikaansaamisia, pari on sitten tarkoituksella.
Jos jotakuta kiinnostaa, niin kesällä olen valmis vaihtamaan/myymään seuraavat johonkin itseltä puuttuvaan:
Marvel 1/88 - Byrnen Ihmeneloset
Teräsmies 2/88 - Byrnen Teräsmies
Hellboy: Seed of Destruction 1-2, 4 (tosin en oo varma tosta puuttuvasta numerosta, se on kuitenkin kakkonen tai kolmonen)
Jalavan Elfquest-albumit 1-5
Muutakin saattaa olla, mutta en tähän hätään niitä muista...
Jatkokysymyksenä, entä jos jättää vahingossa tuplana hankitut pois niin löytyykö ihan tarkoituksellisesti hankittuja tuplia?
Äsken niitä enemmän tai vähemmän vahingossa hankittuja listasin, niin seuraavaksi sitten tarkoituksella hankitut tuplat:
Superman the Man of Steel -minisarja (Byrnen Teräsmies aloitus) - löytyy amerikkalaisena kokoomana ja suomennuksena
Alfa Lentueen suomeksi julkaistut löytyy myös alkuperäisinä (näistä tosin saattaisi luopua)
Jokunen vuoden 1985 Ryhmä-X
Kuten huomaatte varsinaisia tuplakappaleita mulla ei ole kuin vahingossa ostettuna (se Marvel 1/88 ja Teris 2/88), loput on sitten eri painoksia tai eri kielisiä, mutta sama sarja.