Toi ei ainakaan ole se kässäri minkä mä suunnittelin. Eikä nimikään. Armor Man from outer space oli minun raakavedoksen titteli.
Minun Armor Man näytti kutakuinkin tältä.

"Johnny Stark on maailman ensimmäinen avaruusturisti. Matkalla tapahtuu onnettomuus ja ihmiset luulevat Starkin ja ässäpilotti Jeffrey Rhodesin kuolleen. Stark herää limaisessa kotelossa ja kuulee paikalliselta avaruusrodulta saanensa puolijumalan Urutoran sielun sisäänsä jotta kummatkin pysyisivät hengissä. Stark saa tietää saavansa Urutoran paikalle kutsuhuudolla "Urutoran raivo! Anna voimasi!" jolloin Starkista tulee Armor Man!"

"Maassa Armor Man taistelee mutatoituneen Harmaan Hulkin kanssa ja voittaa. Ihmiset rupevat pitää Armor Mania sankarina ja Superman sekä George Clooney käy myös onnittelemassa uutta sankaria."

"Samaan aikaan Jeffrey Rhodes, josta on tullut vihreän kiinalaisen näköinen heppu lukee Armor Manista ja mussuttaa mandariinia. Onnettomuudessa hänellä on irronnut pari ruuvia päästä ja päättää ottaa battlee Armor Manin kanssa nimellä Mandariini. Mandariini saa köniin ja hänestä tulee hyvis. Sitten mennään pirtelölle ja nauretaan tän leffan katsomisesta maksaneille ihmisille."
Älkää edes kysykö mitä olen suunnitellut Kostajat-leffaan (Vision vetää teekupposen ja lukee lehdestä Kostajista. Vision haluaa vähän bätlätä)...
Ja ihmiset väittävät vielä New Avengersin, HoM:n ja Civil Warin kaltaisten muutosten lehtien statuksessa "raiskaavan" kaiken mitä Stan Lee ja kumppanit aikoinaan kehittivät. Kyllä hommat voivat pahemminkin olla kuin orgaaniset seittisingot.