Author Topic: 3D Animaatiot -keskustelun virallinen therderi...:  (Read 3114 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Varaosa

• Uusi jäsen
3D Animaatiot -keskustelun virallinen therderi...:
« on: 22.03.2006 klo 14:55:12 »
Moikka, itse harrastan lähinnä 3d -animaatioiden tekemistä ja nyt sain tehtyä oman animaatio sarjan muurahaisista, mitäs sanotte tästä animaatio sarjasta ja ekasta videosta (Quick Time):

Elokuva pätkän nimi: Lunch Time

http://student.merikoski.fi/~markus.kakko/Bugs_Lunch_Time.mov

Kysymyksiä, kommentteja, ideoita yms...!? ;D
~Älkää hätäilkö~

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
Re: 3D Animaatiot -keskustelun virallinen therderi...:
« Reply #1 on: 25.03.2006 klo 12:11:11 »
Hieno on! Ja kivat äänet! Vähän pieni vaan, ettei tahdo saada selvää.

Onko sinulla mitään sarjakuviin liittyvää? Tämä on sarjakuvafoorumi.

8]

Varaosa

• Uusi jäsen
« Reply #2 on: 27.03.2006 klo 07:53:46 »
Lainaus
Hieno on! Ja kivat äänet! Vähän pieni vaan, ettei tahdo saada selvää.

Onko sinulla mitään sarjakuviin liittyvää? Tämä on sarjakuvafoorumi.

-Millä tavalla pieni? Tämä on minun ensimmäinen 3D animaatio julkaisu, sarjakuvia en silleensä tee vaikka olenkin ollut kyseisillä kurseilla kun itseäni ei niinkään innosta käsin piiirtäminen vaan enemmän koneella väsääminen eli 3D -mallintaminen josta olen tehnyt sarjakuva hahmoja 3D:nä tai tämän kaltaisia vastaavia animaatio sarjoja...minulla on ainoastaan "Fanny" -sarjakuva hahmo josta en niin ikään olen sileensä mitään piiretty...eli jos käsitin niin 3D tai vastaavat kuten Manga ovat siis kielettyjä tai epäsopivia kyseiselle foorumille koska molemmat kuuluvat samaan katekoriaan...
~Älkää hätäilkö~

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Reply #3 on: 27.03.2006 klo 09:48:42 »
eli jos käsitin niin 3D tai vastaavat kuten Manga ovat siis kielettyjä tai epäsopivia kyseiselle foorumille koska molemmat kuuluvat samaan katekoriaan...
Ei suinkaan. Onhan meillä kokonainen alue omistettu mangalle, jos et huomannut (jako on siis se, että siellä keskustellaan mangasarjoista ja täällä esitellään omia tuotoksia). 3d:kään ei ole kiellettyä. Onhan tänne eräskin postannut näytteitä 3d-sarjakuvastaan, joka on vielä mangamaista.
Niin ja tietokoneella voi "väsätä" muutenkin kuin kolmedeenä. Moni kvaakkilainenkin tekee ainakin osan sarjakuvastaan tietokoneella.
Pointti on kuitenkin se, että koska tämä on sarjakuvafoorumi, niin mieluusti keskustelemme täällä sarjakuvista.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Zabbo

• Jäsen
« Reply #4 on: 27.03.2006 klo 13:32:57 »
Animaatio näyttää muuten erehdyttävästi Discreet 3D Studion tutoriaaleissa olevalta animaatiolta. Ainakin 5.0 versiossa oli ohjeet ja tarvittavat tiedostot ko. animaation tekemiseen.
Joko olet käyttänyt valmiiksi mallinnettuja hahmoja animaation  tekemiseen ja renderöinyt ne tai pahimmassa tapauksessa vain kopioinut valmiin videon cd:ltä. Joka tapauksessa en menisi väittämään tuota täysin itse tehdyksi.

Pyydän anteeksi jos olen väärässä, mutta sattui sen verran pahasti silmään että oli pakko kommentoida.
« Last Edit: 27.03.2006 klo 13:38:16 by Zabbo »
- Jokainen eilinen on uusi huominen -