Author Topic: Batman: TAS  (Read 8128 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

VNaomi

• Jäsen
  • Aarresaari
Batman: TAS
« on: 19.03.2006 klo 20:28:55 »
Kaikki asiasta kiinnostuneet tämän varmaan jo tietävätkin, mutta ensimmäinen Batman: TAS DVD-boksi tulee Suomeen ensi kuun puolella. Itseäni tämä sykähdyttää sikäli, että jo yli puoli vuotta olen kieltänyt itseäni ostamasta niitä muutaman jakson läpysköitä siinä toivossa, että boksit tulisivat joskus tännekin.

Itse jätin typeryyttäni katsomatta melkein koko sarjan silloin, kun se Neloselta joskus kauan sitten tuli. En siis voi sanoa sarjasta varsinaista mielipidettä, mutta jos ihmisten kommenteista on puoletkaan totta, jotain hyvää on luvassa.

Otsikko muutettu yleispätevämmäksi -- Rami
« Last Edit: 06.09.2008 klo 17:49:12 by Rami Rautkorpi »

Rami Rautkorpi

• Has been
  • Jäsen
Re: Batman: TAS DVD-boksi
« Reply #1 on: 20.03.2006 klo 19:49:49 »
Kaikki asiasta kiinnostuneet tämän varmaan jo tietävätkin, mutta ensimmäinen Batman: TAS DVD-boksi tulee Suomeen ensi kuun puolella.

Mistä ne kaikki asiasta kiinnostuneet ovat saaneet tämän tietää? Batman-boksin sain tarkistettua Discshopista, mutta Justice Leagueta en. Sandrew Metronome, joka oletettavasti toimii levittäjänä, ei paljasta asiasta mitään sivuillaan.
"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (https://tinyurl.com/ycbb3cw2)

VNaomi

• Jäsen
  • Aarresaari
« Reply #2 on: 20.03.2006 klo 21:07:23 »
Ack, tuon aloituksen ei ollut tarkoitus kuulostaa niin elitistiseltä, kuin miltä se näin jälkikäteen vaikuttaa.

Discshopista minäkin tuon löysin ja taisin nähdä sen Videodivarissakin. Justice Leagueta en minäkään löydä mistään.  ???

Lurker

• Valvoja
« Reply #3 on: 21.03.2006 klo 07:34:35 »
Justice League: Season 1 on myös tulossa. <snip>

Oho, minulla on sitä (Oikeuden puolustajia) suomijulkaisuna jo 4 dvd:tä. Onkohan siinä jo koko eka "volume", koska Batmaniakin näyttää olevan boksissa 4 dvd:n verran?

vikke

• Jäsen
« Reply #4 on: 21.03.2006 klo 09:10:10 »
Justice Leaguesta oli pieni uutinen Wizardissa. Suomijulkaisusta en osaa sanoa. Koko eka siisoni on mukana, kaikkiahan ei ole noina irtojulkaisuina.

Tosiaan Justice Leaguen 1. kausi on julkaistaan R1:senä tässä kuussa... kakkoskausi tulee kesäkuussa.

Rami Rautkorpi

• Has been
  • Jäsen
Vs: Batman: TAS
« Reply #5 on: 06.09.2008 klo 18:11:04 »
Tänään alkoivat MTV3:lla sen ainoan oikean Batman-animaatiosarjan uusinnat. Sarjaa esitetään lauantaisin noin klo 10 ja sunnuntaisin klo 9.

MTV3 noudattaa alkuperäistä esitysjärjestystä, kun taas DVD-bokseissa jaksot olivat tuotantojärjestyksessä. DVD-julkaisuthan jäivät Suomessa yhtä boksillista vajaiksi (minkä lisäksi on yksi boksillinen jatkosarjaa The New Batman Adventures), ja mikäli tällä tahdilla jatketaan keskeytyksettä, ensimmäinen niistä jaksoista ("His Silicon Soul") nähdään tammikuun 31. päivä.
"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (https://tinyurl.com/ycbb3cw2)

JussiDBC

• Jäsen
« Reply #6 on: 06.09.2008 klo 19:07:11 »
Ihan sattumalta bongasin eilen ohjelmatiedoista tuon tänään alkaneen Batman-sarjan ja yhtä komealtahan se vaikutti kuin silloin joskus muksuna. Piirrostyö on aivan mahtavaa(ei ihan pistä komialle Spawn-animaatiosarjalle kampoihin) ja juonetkin ovat aikuisempaan makuun. Paljon parempi kuin vähän aikaa sitten sunnuntai-aamuisin Subilta tullut Bat-animaatio. En ole edes tietänyt, että tästä on olemassa myös boxi. Mahtaako mistään enää löytyä? Täytyykin suorittaa pientä tutkimustyötä heti...

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Reply #7 on: 15.12.2008 klo 01:07:14 »
Mielestäni tuossa trailerissa kiteytyy tehokkaasti kaikki se, mikä minua Cartoon Networkissa ärsytti. No, aurinkomatkat järjestänee matkoja myös antarktikselle, mikäli tuo niin hirveä on...
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

Lasimyrsky

• Uusi jäsen
« Reply #8 on: 30.01.2010 klo 17:49:13 »
Onko muuten tuota kolmatta kautta (meinaan jaksoja, joissa tulee mm. Baby-Doll ja Lock-Up tekemään ensiesiintymisensä) esitetty koskaan Suomessa? Oon nyt parin vuoden aikana seuraillut kun tätä sarjaa on telkkarista tullut, että kaikki päättyvät jaksoon nimeltä Huolinuket (Worry man) vaikka eihän jaksot siihen pääty. Mistä johtuu ettei siitä eteenpäin olevia jaksoja näytetä? Ja kehen tässä voisi vedota, että asia saadaan korjatuksi vai onko se mahdotonta?
Vastauksia olis mukava saada.

Allu

• Jäsen
« Reply #9 on: 30.01.2010 klo 20:52:27 »
Olen itse penskana nuo jaksot nähnyt, ja kasetille nauhoittanut. Joten kyllä ne ovat esitetty.

Lasimyrsky

• Uusi jäsen
« Reply #10 on: 30.01.2010 klo 21:36:56 »
Vau! Tuo on kiinnostavaa. Onko sinulla myös viimeiset jaksot, siis Deep Freeze ja Batgirl Returns?
Minä vuonna nauhoitit?

Allu

• Jäsen
« Reply #11 on: 31.01.2010 klo 07:39:42 »
Milloinkas se olikaan? Mahdollisesti vuosituhannen taitteessa. Hankala muistaa enää. Ja nuokin jaksot ovat nauhalla.

VNaomi

• Jäsen
  • Aarresaari
« Reply #12 on: 05.02.2010 klo 19:36:42 »
Minua harmittaa, että pari vuotta sitten julkaistulle Batman vs. Teräsmies -DVD:lle ei laitettu suomidubbia vaikka leffasta on olemassa laadukas suomenkielinen versio. Aarre Karén Jokerina on hauskaa kuunneltavaa. Muutenkin ne pari jaksoa, jotka itse sarjasta on suomeksi dubattu, ovat hyviä. Heikki Kinnunen oli mielenkiintoinen Pakkasherra. On myös sääli, ettei Kaksinaaman jaksoja dubattu. Harvey Dentia esitti muistaakseni Vesa Vierikko, ja olisin mielelläni kuullut hänen näkemyksensä hahmosta.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Reply #13 on: 06.02.2010 klo 02:57:38 »
Minua harmittaa, että pari vuotta sitten julkaistulle Batman vs. Teräsmies -DVD:lle ei laitettu suomidubbia vaikka leffasta on olemassa laadukas suomenkielinen versio.

Kahdella eurolla divarista löysin tämänkin vhs:nä. Kuten myös muutkin.

Heikki Kinnunen oli mielenkiintoinen Pakkasherra. On myös sääli, ettei Kaksinaaman jaksoja dubattu. Harvey Dentia esitti muistaakseni Vesa Vierikko, ja olisin mielelläni kuullut hänen näkemyksensä hahmosta.

Harvey Dent oli ok. Kuulosti ihan ok:lta siinä Man-Bat jaksossa. Ei kuitenkaan erottunut joukosta. Pakkasherra sai pentuna dubattuna hytisemään sohvalla, ja se oli oikeastaan ensi kokemukseni hahmosta. Säröinen ääni kuulosti hyvältä.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

VNaomi

• Jäsen
  • Aarresaari
« Reply #14 on: 19.04.2012 klo 20:12:46 »
Kaveri siirsi juuri vanhoilta VHS:täni Mustan kostajan paluun, sen Pakkasherra-leffan ja Teräsmies-crossoverin digimuotoon ja jaksoja tulee myöhemmin perässä. Vaikka katsonkin tätä sarjaa mieluiten englanniksi, tykkään hirveästi tähän tehdystä suomidubista. En ole vuosiin päässyt sitä kuulemaan, sillä en enää omista videonauhuria.