Kirjoittaja Aihe: Julkaisukanava ponnahduslautana ylöspäin  (Luettu 3262 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tonmi80

• Uusi jäsen
Julkaisukanava ponnahduslautana ylöspäin
« : 15.03.2006 klo 10:47:22 »
Tuli tuossa julkaistua verkkoprojekti ja olen sarjakuvien ystävänä ajatellut pystyttää sarjakuvakojun, jonne sarjakuvapiirtäjät voivat laittaa strippejänsä kaiken kansan luettavaksi. Tuommoinen setti saattaisi toimia hyvänä ponnahduslautana kuten muutamalle henkilölle tapahtuikin projektin vanhemmassa versiossa.
Mikäli strippien julkaisu kiinnostaa osoitteessa www.keskus.net niin ottakaa muhun yhteyttä osoitteeseen tommi.lehtonen @ keskus.net

jokela

• sörsselsson
  • Jäsen
  • .. I'm a devil in disguise ..
Re: Julkaisukanava ponnahduslautana ylöspäin
« Vastaus #1 : 19.03.2006 klo 16:29:20 »
Hmm .. outoa. Ekan sivun kuvasta en pääse minnekään, ei löydy linkkiä kuvasta, ei toimi, ei hyvä.

Selain mulla on IE 6. Yleensä ei Java-skriptikään ole tuottanut pulmia, koodauksessa näemmä on linkkejä .. Mutta tää on eka sivu moneen kuukauteen joka ei toimi. Mikä vika?

-- j --
He may look like an idiot and talk like an idiot but don't let that fool you. He really is an idiot.

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #2 : 19.03.2006 klo 16:36:56 »
Siis sulla ei toimi ne kaksi punaista pistettä kuvan oikeassa yläpuoliskossa? Vai näkyykö niitä ollenkaan?
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

jokela

• sörsselsson
  • Jäsen
  • .. I'm a devil in disguise ..
« Vastaus #3 : 19.03.2006 klo 18:47:49 »
Tulikohan nyt oma moka .. en kyllä muistaisi että aiemmin näkyi mitään pisteitä .. nyt on! Höh.

Mutta joo .. nää VRML vai mitä toi on, animaatioo --ei mun kone edes jaksa kunnolla näyttää. Hoh hoijjaa .. ei sitä (koneen) nikottelua kärsi katella. Vaihtoehtona riisuttu versio jota museorakkinekkin jaksaa pyörittää, pliis ..

Ja sen verta VR-juttuja oon tehnyt että huomioin tästäkin .. toteutus kärsii aina jos siinä ei oo ihmisiä tai jotakin liikkuvaa, ja Photoshopattu pinnoitus on yleensä aina (liika) kliinisen puhdasta. Muuten, millä ohjelmilla nää miljööt on mallitettuja?

-- j --
« Viimeksi muokattu: 19.03.2006 klo 18:51:04 kirjoittanut jokela »
He may look like an idiot and talk like an idiot but don't let that fool you. He really is an idiot.

Jho

• Jäsen
« Vastaus #4 : 22.03.2006 klo 11:49:08 »
Siis onko tämä tarkoitettu ainoastaan stripeille?