Kirjoittaja Aihe: Ruudinsavu hakee länkkärikuvittajia  (Luettu 3672 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

juri nummelin

• Jäsen
Ruudinsavu hakee länkkärikuvittajia
« : 13.03.2006 klo 23:58:12 »
Suomen Länkkäriseuran lehti Ruudinsavu hakee kuvittajia! Lehti julkaisee tänä vuonna novellinumeron kunnioittaakseen vanhoja pulp-lehtiä ja muita lukemistoja, ja novelleihin halutaan kuvituksia. Niiden ei tarvitse olla perinteisiä länkkärikuvituksia, mutta vauhtia ja toimintaa niissä pitäisi olla, sekä edes jonkinlaista näköisyyttä ja historiallisuuden tuntua.

Lehteen tulee sekä vanhoja ja uusia käännösjuttuja että kotimaisten kirjoittajien novelleja. Tämä voi olla ainoa mahdollisuutesi päästä kuvittamaan Totti Karpelaa...

Maksaa emme voi, mutta lehti on laadukas ja tällainen paketti hyvää lännenlukemista kyllä tulee säilymään ihmisten mielissä ja kirjahyllyissä.

Jos kiinnostaa, ota yhteys: juri.nummelin(a)pp.inet.fi. (Jaa, taitaa se olla linkkinä tuossa vieressäkin...)

tertsi

• Vieras
Re: Ruudinsavu hakee länkkärikuvittajia
« Vastaus #1 : 14.03.2006 klo 09:07:53 »
jaaha, juu...
Täällähän tämä länkkärihomma olikin.

Siis ilmaiseksi voin teille hupimielessä yhden pyssymiehen tehdä, jos teitä tällainen tyyli  miellyttää.

http://img239.imageshack.us/img239/3761/lankkari3vg.jpg

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #2 : 14.03.2006 klo 09:26:47 »
Sitä on joskus Ken Parkeria luettu, hm?
Harmillistahan se on kun ei ole rahhaa maksaa tämmösiä elintärkeitä erikoisharrastuslehtiä ylläpiteleville, mutta milläs sitä tätäkään alakulttuuria muuten pyörittäisi. Kansakunnan kulttuurimiljuunat menee enimmäxeen vakaviin juttuihin kuten Kyrppölän kansantanhuviikkoihin ja sotahistoriallisiin lauritörhös-elokuviin.
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

tertsi

• Vieras
« Vastaus #3 : 14.03.2006 klo 09:28:37 »
En ole ikinä lukenut yhtään Ken Parkeria!!!!!!!   :D

Oikeasti.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #4 : 14.03.2006 klo 10:47:18 »
Kansakunnan kulttuurimiljuunat menee enimmäxeen vakaviin juttuihin kuten Kyrppölän kansantanhuviikkoihin ja sotahistoriallisiin lauritörhös-elokuviin.
Tai Kaurismäille...Grr.
Silti posetiivista, että löytyy niitä jotka jaksaa yrittää vaikka muut päitään pyörittää.
olenhan minäkin joskus Ken Parkereita ja Willereitä lukenut. Täytynee vääntää jotain, vaikka näyttäisikin Cthulhun ja Cocco Billin rakkauden lehtolapselta.

Antti Vainio

• Karpaattien nero
  • Jäsen
« Vastaus #5 : 14.03.2006 klo 11:35:00 »
En ole ikinä lukenut yhtään Ken Parkeria!!!!!!!   :D

Oikeasti.

Pitää vissiin lainata sulle nippu että tulee sivistysaukko täytettyä, on oikeasti pirun laatuisa länkkäri
"This country sucks. It's all about the nature and who the fuck cares about the nature".

tertsi

• Vieras
« Vastaus #6 : 14.03.2006 klo 11:39:07 »
kiitoksia!!
Jos vain uskallat antaa mulle Parkereitasi lainaksi, mä en näet lainaa kenellekään mitään.

Mutta vastapalvelukseksi voin tehdä yhden Modestyn sulle.

juri nummelin

• Jäsen
« Vastaus #7 : 14.03.2006 klo 17:17:08 »
jaaha, juu...
Täällähän tämä länkkärihomma olikin.

Siis ilmaiseksi voin teille hupimielessä yhden pyssymiehen tehdä, jos teitä tällainen tyyli  miellyttää.

Jos nyt kuitenkin hiukan enemmän kuin hupimielessä? Mutta tyyli on ihan ok. En oikein päässyt perille, otitko jo yhteyttä suoraan - oli miten oli, sähköpostini on juri.nummelin(a)pp.inet.fi.

Antti Vainio

• Karpaattien nero
  • Jäsen
« Vastaus #8 : 14.03.2006 klo 22:10:50 »
kiitoksia!!
Jos vain uskallat antaa mulle Parkereitasi lainaksi, mä en näet lainaa kenellekään mitään.

Mutta vastapalvelukseksi voin tehdä yhden Modestyn sulle.

Ei tarvitse lahjoa mutta kyllähän mä sun tekemää Modestya kovasti toki arvostaisin. Minun Ken Parkerit on sellaisia kulahtaneita mitä olen ostellut divareista ja kirppareilta 50 sentillä, kaikkea muuta kuin keräilykappaleita mutta jotenkin se minusta kuuluu asiaan. Ne näyttää todellakin pulpilta mutta kun niitä lukee niin tulee aika hämmentynyt olo siitä että miten hienosti se on kirjoitettu ja kuinka taitavaa se ensivilkaisulla hutaistun näköinen piirrostyö  on
"This country sucks. It's all about the nature and who the fuck cares about the nature".