Ja tässä minun säälittävät kommentit töistä
Holle: olet nopea saamaan jotain aikaiseksi, toisin kun minä joka jätän viime hetkeen aina kaiken. Tasaista Holle laatua. Ja tosissaan minun sarjakuvassa aika sama idea. Ehkä alitajuisesti sain idean sinulta, vaikken kyllä sitä sillon ajatellut kun piirsin sen.
Japko: Pidin enemmän sinun luonnos vaiheen sarjakuvasta, siinä oli jotenkin paremmat vitsit. Mutta ehkä tämä toinen oli jotenkin harkitumpi teos.
Veli Loponen: pidin sarjakuvastasi, vaikken yleensä pidä tämän tyylisistä. Teksti oli sopivan kertovaa mutta ei liian raskasta ( mitähän paskaa minä selitän) Piirros oli sinulta ehkä vähän hutaistun oloista kun on nähnyt sinun muita töitä.
Rovio: pidin. Puutteitta oli taustojen puuttuminen ja ehkä hieman tönköt asennot. Kolmas ruutu hymyilytti.
Marj: Tykkäsin todella. Ammattimaista tasoa. Pidin harmaasävyistä. Ilmeet ovat parhaat.
Tero Mäntylä: Toteutus ja idea ainakin erilainen. Pidin, mutta töksähtäen jotenkin loppui: hymyilin jossain kohdissa. Hyvä.
Jari Lehtinen: Idea hyvä, mutta piirros ehkä vähän hutaistua. Pidin silti.
Kimmok: lyhyt ja ytimekäs ja niin TOTTA. Mutta ei ehkä vastaa kapina aiheeseen.
Jippo Kengurulla: hauska, mutta piirroksessa olisi ollut parannettavaa. Nauratti.
Valyrayta: Tää oli huippu :-

Keijo: hmm.. oli outo, mutta pidin piirroksesta. Oli tämä kai jollain tavalla kapinaa.
Ezuli: pidin, jälki varmaa ja hiotun oloista ja tarinassa oli selvä idea. Ja ONNeksi olkoon voitostasi.
Kuten saattoi huomata kommentit lyhenivät loppua kohti. Mutta minkäs teet...huoh...
Ja marjille: olisin värittänyt jos olisi ollut aikaa. Mutta ei taida pelastaa sarjakuvaa. En itsekkään pitänyt toka rivin kahdesta viimeisestä kuvasta. Mutta halusin kuvata äijän syömistä ja kuvasin vielä huonosti. Vaikea piirtää syövää ihmistä.