Holle: Jaa jotta matoja? Nekö meinaa ruveta kommareiksi ja rettelöimään esivaltaa vastaan? Sehän ei passaa, maar! Kalojen ruuaksi vaan mokomat!
Japko: Piirroshahmo alkaa kapinoida tekijäänsä vastaan. Ihan jees alku, mutta olisin ehkä kaivannut hieman jatkoa, nyt se jäi vähän liian lyhyeksi ja tuli vaikutelma että "tehään ny jotaki ku ei oikeen mitää keksi."
Veli Loponen: Hippi kertoo miten on kyllästynyt kapinointiin. Piirrosjälki hienoa kuten tavallista, mielenkiintoista nähdä välillä tuommoista luonnosmaisempaa jälkeä.
Rovio: Ai ai, mää en oikeen luota Imageshackiin.. mutta itse työstä, vähän jäykähkön näköistä piirrosjälkeä, tulee mieleen että piirtäjällä on ollut kiire. Juoni on ihan hauska, tuommoista sekasotkua ja valittamistahan se nykyajankin työelämä on.
Marj: Silloin kun minä olin nuori, niin pipot eivät olleet yhtä muodikkaita kuin nykyään. Itse asiassa, ne jemmattiin aina takintaskuihin ulkona liikuttaessa. Myöskin käydessä uimahallissa parinkymmenen asteen pakkasessa jalkaisin.
Tero Mäntylä: Valokuvasarjakuvaa! Näitä ei enää nykyään usein näekään (tai sitten luen vääriä julkaisuja). Lysti toteutus ja aihe on sitä perinteistä "sarjakuvantekijä miettii millaista sarjakuvaa tekisi".
Jari Lehtinen: Juu, tuommoistahan se silloin 80-luvulla oli juu. Nykyään saa varoa sanomisiaan. Mun äitee on muuten yli 60 ja uskovainen, silti häneltä voi kuulla roisimpia juttuja kuin mitä ammattikoulun pihalla lippispäät tupakkapaikalla kertovat.
Sika: Ravintoketjun alemmat eliöt nousevat kapinaan. Väreissä tämä näyttäisi ehkä paremmalta.
KimmoK: Lyhyestä virsi kaunis. Tuommoista ne tietoyhteiskunnassa työskentelevät vissiin miettivät päivästä toiseen. Koneet roskiin ja sillai. Piirrosjälki simppeliä mutta toimii tässä.