Eestissähän Yugi-Ohia onkin pyörinyt jo aika pitkään. Muutamaa jaksoa olen katsonut eikä toistaiseksi ole harmittanut yhtään, että sarja ei pyöri Suomessa. Tokihan sarjan uudelleen lämmitetty jenkkiplagiaatti DuelMasterskin pyörii Suomessa, mutta on olemassa niin paljon parempiakin sarjoja, joista varmasti useampikin pitäisi.
Minä en jostain syystä voi sietä Yu-Gi Ohia itseään. Sitä pikkupoikaa, siis. Jostain syystä hahmon piirtotyyli pistää ikävästi silmään, etenkin kun osa sivuhahmoista on piirrettyä paljon mielekkäämmällä tyylillä.
Väittäisinpä, että sarjaan perustuva korttipeli on parempi kuin sarja itse, minä en ainakaan henkilökohtaisesti jaksa katsoa sarjoja joissa vain taistellaan millon minkäkin avulla, oli se sitten hyrrien, hirviöiden tai pelikorttien. Oheistuote pelissä ei sentään heti tiedä lopputulosta. Tälläisissä sarjoissa on harvoin mitään todellista yllätysmomenttia. Kaikissa tuntuu olevan sama kaava: päähenkilö on jossain hyvä, ja pärjää hyvin kunnes saa kerran turpaansa mestarilta. Sitten hän muuttaa taktiikkaansa ja voittaa, tai jatkaa treenaamista.