Tää on eka omakustanne sarjis minkä olen koskaan ostanut ja olin iloisesti yllättynyt tästä. Liuska on itelleni aika eksoottinen sarjis formaatti, mutta tälläiselle strippi sarjikselle se sopi hyvin. Keltaiset kartonki kannet ja jeesus-teippi antavat omaperäisen ulkonäön ja virneen naamalle.

Stripit kertovat juoppo-apinan elämästä ja matkasta kohti vapaata huomista, eli luvassa on kaljan juontia ja henkeviä juttuja kännissä, vosuja, kaljaa sekä nyky-yhteiskunnan ilmiöiden herättämiä (kännisiä, hyviä) ajatuksia. Hyvinkin tuttua tavaraa siis suurimmalle osalle suomalaisista. Muhun noi iski hyvin heti ekasta vitsistä lähtien. Vaikka muutama vitsi onkin lähinnä itseironiaa sarjiksesta ja sen tekijästä löytyi seasta hyviä yleismaallisia totuuksia jotka naurattavat vielä paremmin kun itse on kokenut saman. Muijat sekoittaa munkin pään.

itse stripit ovat hyvin piirrettyjä. Tykkäsin todella paljon kynänjäljestä, päähenkilön ilmeet ovat hyvin vangittu ja kuvat kantavat tarinaa hyvin. Tekstejä lukematta pystyy sanomaan onko päähenkilö vihainen, ihmeissään, kiimainen vai selittämässä totisena kännifilosofiaa.
Kyllä tänne saa tarjota vol.2:sta heti kun semmonen ilmestyy.