http://www.squeek.tkTein sarjakuvaa viime kesänä. Se ei avaudu kyllä kaikille, ellei sitä ensiksi vähän selvennä.
Siis päähenkilöinähän toimii minä itse, maissimies, MetaCorax (sarjakuvassa meta) ja Hamatti. Hahmot ovat siis oikeita henkilöitä. Pelaan paljon videopelejä ja varsinkin netissä pelaan Xbox LIVE palvelussa ja hahmot ovat siellä minun pelikavereitani ja siten myös klaanitovereitani. Siitä tulee vähän tökerö nimi sarjakuvalleni...BoW-comics, jossa BoW on klaanitagini...ottakaa itse selvää, mistä se tulee.
Sarjakuvassa on nyt 22 osaa ja kaksi "eri" tarinaa, joista toinen on pahasti alkutekijöissä, mutta en ole sitä tehnyt sitten viime kesän.
Piirrostyylin muutos saattaa kummastuttaa joitakin, mutta se johtuu siitä, että kehitin hahmoja sitä mukaa, kun piirsin. Eli pari ekaa osaa on vähän muista poikkeavia. Piirtotapani saattaa kummastuttaa joitakin, silä piirrän sen kylmiltään tussilla ja yritän välttää virheitä. Käsikirjoituksen muodostan päässäni sitä mukaa, kun piirrän uutta ruutua.
Palautetta saa ja saisi laittaa ja jos jotain kysyttävää tulee, niin kysykää.