Kirjoittaja Aihe: Lahden sarjakuvatapaamiset  (Luettu 75747 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Solja

• Sarjakuvataiteilija
  • Jäsen
  • Helvetin hyvin menee.
Re: Lahden sarjakuvatapaamiset
« Vastaus #300 : 19.12.2006 klo 19:44:51 »
Voi hitsi Tolppis.. Nyt on Lahen tilanne sellainen että kaikki ei paljasjalkaiset lahtelaiset on menneet juolun viettoon muualle kotikonnuille, ja mä yritän vieläkin toipua viime vkonlopusta. Joudut tuleen toistamamiseen uudestaan tänne. Harmi menee vähän ristiin.

Joo, ja oleppa hyvä Tuukka! Lahti on parasta! Tiedän. Tässä pitäisi piirtää sarjakuvapäiväkirjaa viikonlopusta, mutta on vieläkin hieman usvan peitossa mitä tapahtu, missä ja miksi. No, ainakin sain kaalinhajun tuuletettua asunnosta poies ja maatuskat kasaan, että ei enää tunnu niin neukulta.

Eilen pääsi Hämäläinen vasta liikenteeseen Lahesta, ja olisi kyllä pitänyt Oton ja Matin olla täällä koko vkonlopun. Ei muuten ole tullut vielä mulle varotusta meidän jatkoista. Hyvä se! Vaikka juotiinhan me naapurin shamppanjatkin aamuyöllä..heh..
« Viimeksi muokattu: 19.12.2006 klo 19:52:38 kirjoittanut Solja »

Matti Veekamo

• Laiskapaska
  • Jäsen
  • Sarjismiäs
« Vastaus #301 : 20.12.2006 klo 19:43:38 »
Eilen pääsi Hämäläinen vasta liikenteeseen Lahesta, ja olisi kyllä pitänyt Oton ja Matin olla täällä koko vkonlopun.

Kyl ny Solja täytyy sanoa et mul ol hauskempi lauantai kouvolas ku olis lahressa ollu. Eikä näkyny pekosta painajaisia ni hyvältä näyttää.
__
Matti Veekamo
Veksu

Tuuk42

• Jäsen
  • "En pidä minään"
« Vastaus #302 : 21.12.2006 klo 12:34:26 »

--Tässä pitäisi piirtää sarjakuvapäiväkirjaa viikonlopusta, mutta on vieläkin hieman usvan peitossa mitä tapahtu, missä ja miksi. No, ainakin sain kaalinhajun tuuletettua asunnosta poies ja maatuskat kasaan, että ei enää tunnu niin neukulta. --

Kai te söitte sen lopun borssin?  ;)

Lahti-ekskursion parhaat palat (= ne jotka jaksoin piirtää ja joista sai jollain tavalla koherentteja kokonaisuuksia) ovat nyt blogissa. Joten jos muisti on utuinen, niin sieltä vain paikkailemaan muistia.  ;D
Analyysistä tuli sen verran laaja, että julkaisen ne  vähän ripotellen, siten että koko saaga on luettavissa jouluaaton iltaan mennessä. Olkoot se hiilenne tänä jouluna :)

« Viimeksi muokattu: 21.12.2006 klo 12:36:15 kirjoittanut Tuuk42 »
"Art Kills Creativity." - Douglas Adams Paint it Black!

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #303 : 21.12.2006 klo 14:39:56 »
Solja prr.. eiku dahling, missä viipyy oma sarjis-muistelmasi aiheesta Lahti?

"Nahkatakkinen numero /
 tuhoaa ikkunoita /
eikä mihinkään sisään /
pääse niistäkään..."
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Solja

• Sarjakuvataiteilija
  • Jäsen
  • Helvetin hyvin menee.
« Vastaus #304 : 21.12.2006 klo 16:27:07 »
Joo, borssit on "syöty". Siitä alkoi kehkeytymään sellainen hajuhaitta että siitä piti hankkiutua eroon. Ne on tulossa Tuukka sulle postissa joululahjaksi..tsir..

Mun ei tartte ite tehdä Lahti muistelmia kun Tuukkis tekee sen mun puolesta. Ja, muutenkin hyvä että joku dokumentoi reissua, niin muistaa itekkin mitä sitä taas on tehty.

Sitä paitti, en mää vielä oo niin vanha että muistelemaan joutais.. (Ja kukaan ei kommentoi tähän nyt mitään. (Heiluttaa nyrkkiä))

Pjr

• Jäsen
  • :)
« Vastaus #305 : 24.12.2006 klo 14:28:13 »
Sitä paitti, en mää vielä oo niin vanha että muistelemaan joutais.. (Ja kukaan ei kommentoi tähän nyt mitään. (Heiluttaa nyrkkiä))
Heheh, Solja on vanha. Vanha nainen. Tuu Tampereelle ni tapellaan.

Solja

• Sarjakuvataiteilija
  • Jäsen
  • Helvetin hyvin menee.
« Vastaus #306 : 25.12.2006 klo 20:40:52 »
Hiton Pekko! Nyt ainakin tuun Treelle ja nyrkki heiluu! (Ei vaan, voisin oikeesti tullakkin, mutta näköön tulee silti)

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #307 : 25.12.2006 klo 21:04:07 »

Tuu Turkuun mukiloimaan niin kattellaan kuka on kuka  :-*
"Maailman turhien asioiden joukossa sarjakuvat edustavat kärkipäätä! Kaiken lisäksi ne ovat kalliita."
-Roope Ankka

Solja

• Sarjakuvataiteilija
  • Jäsen
  • Helvetin hyvin menee.
« Vastaus #308 : 28.12.2006 klo 12:49:12 »
Kait se sitten on pakko tulla Turkuunkin..tsir..
Nyt on Treella ja ei se Pekkö mitään täällä oo. Pelkuri..

Solja

• Sarjakuvataiteilija
  • Jäsen
  • Helvetin hyvin menee.
« Vastaus #309 : 03.01.2007 klo 15:03:19 »
Koskas niitä uusia Lahen sarjislinjalaisia alkaa valumaan tänne päin? Voitaisiin pitää teille jotkut tervetuloa-kinkerit nääs..

t.h tuotanto

• kauppatieteenmaisteri, opettaja, DJ.
  • Jäsen
  • -rompsuttelen pimeässä-
« Vastaus #310 : 03.01.2007 klo 18:46:13 »
No, ainakin sain kaalinhajun tuuletettua asunnosta poies

Eilen pääsi Hämäläinen vasta liikenteeseen Lahesta,

Juu kipeenä lähti, ei oo Lahti terve paikka. Keitot tais joutua pönttöön.(ei ruokamyrkytys, kulki takki auki). Mut kiitos kivaa oli.
mosh core. Hula Hula.

http://th-tuotant.vuodatus.net/

t.h tuotanto

• kauppatieteenmaisteri, opettaja, DJ.
  • Jäsen
  • -rompsuttelen pimeässä-
« Vastaus #311 : 16.01.2007 klo 19:02:43 »
Hei buddys! Siellä taidepanimolla on 4.2 asti esillä korkeakulttuuria. Yhdeksän hengen Ryhmänäyttely kantaa nimeä "Ryhmänäyttely". Meitsi, Solja ja Antti Silvekoski ainakin toimii myös sarjakuvien parissa. Eli vaikka ennen seuraavaa tapaamista voi käydä räkimässä siinä pihalla. :-*
mosh core. Hula Hula.

http://th-tuotant.vuodatus.net/

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #312 : 02.03.2007 klo 12:57:07 »
Järkätkää nyt hyvät ihmiset tapaaminen Lahteen ja kertokaa se hänelle, siis mulle! Haluaa Lahteen mutta pitää olla joku "syy" kun liput maksaa, kuka sitä nyt huvikseen viitsisi Lahteen mennä.

Solja? Soljan kaveri? Soljan toinen kaveri (kuten huomaatte, nimimuistini on suorastaan ilmiömäinen)? Anybody? Pliis  ;D

Solja

• Sarjakuvataiteilija
  • Jäsen
  • Helvetin hyvin menee.
« Vastaus #313 : 06.03.2007 klo 13:44:51 »
Solja? Soljan kaveri? Soljan toinen kaveri (kuten huomaatte, nimimuistini on suorastaan ilmiömäinen)? Anybody? Pliis  ;D

Sorry Tolppis ja (ehkä) muut innokkaat, mutta nyt taitaa olla tässä kuussa niin paljon hulinoita ympäri Suomen että taitaa seuraava sarjistapaaminen olla vasta joskus huhtikuussa.  Se mun kaveri tuskin itekseen uskaltaa tapaamisia järjestää, ja se toinen mun kaveri hulinoi samoissa kinkereissä mun kaa.

Mutta kahtellaan tossa kevväämällä kun Kymärin terassikin avautuu..

Irene

• Jäsen
« Vastaus #314 : 06.03.2007 klo 13:53:18 »
Sorry Tolppis ja (ehkä) muut innokkaat, mutta nyt taitaa olla tässä kuussa niin paljon hulinoita ympäri Suomen että taitaa seuraava sarjistapaaminen olla vasta joskus huhtikuussa.  Se mun kaveri tuskin itekseen uskaltaa tapaamisia järjestää, ja se toinen mun kaveri hulinoi samoissa kinkereissä mun kaa.

Mutta kahtellaan tossa kevväämällä kun Kymärin terassikin avautuu..

Viime vuoden vappumenosta jäi niin hyvä jälkimaku, että jos 27.-29.4. väliselle ajalle miittiä lyödään, niin meikä on messissä :)
Lukupäiväkirjani: http://sbrunou.blogspot.com