Täällä Turussa ajateltiin samoihin aikoihin viettää pikkujouluja. Olisikohan hauska idea YYA-hengessä täällä päässä painottaa siis jenkkibilettämiseen (kaljaa, hampurilaisia, nachoja) ja sopivassa kylmän sodan kankeustilassa soittaa ja julistaa sota Lahden sarjakuvaväelle. ![Cool 8]](https://www.kvaak.fi/keskustelu/Smileys/classic/cool.gif)
Haaste otettu vastaan..tsir.. Ja, Hikiläiset on haastettu viettämään pikkujouluja riisin ja saken merkeissä.
Yrittääkö Reimis karata piparkakkujen leipomiselta kun ehdottaa päivää noin liki joulua? Kyllä me taidetaan pitää ne pikkujoulut 15.12. Ja, ystävämme muualta päin tellusta ovat kaikki tervetulleita Lahteen silloin!
Kuulostaa tuo: Lahen tapaamiset vertyy, vähän siltä etteikö täällä olisi meininkiä. Ei taida pitää paikkaansa.. On vaan nuo tapaamiset vaan niin rankkoja että ei ihan viikottaista tapaa siitä viitsi tehdä. (tai ei me kehdata myöntää että meillä on niitä tapaamisia vähän alvariinsa.. Pian luultaisiin että meillä olisi jotain ongelmaa alkoholin kanssa..heh.) Tapaamisten jälkeen maanantai aamuisin mä selaan puhelinluattelosta AA:n numeroa ja herään öisin pelon sekaisin tuntein onko mun asuntoon jäänyt vielä sarjakuvapiirtäjiä.
Mutta, hienoa että Lahteen on tulossa uutta sarjisverta. Tänne vaan porukoihin mukaan! (hieroo käsiään yhteen kuola suupielistä valuen)
Ja meidän wannabe lahtelainen Pekko tuut kanssa tänne sit!
Ja, Veekamo, jos se sun tyttö enää päästää. (Ehkä oon lähettänyt sille niitä kuvia..hih.. Tai siis sanotaan niin että jos et tuu, niin saa tyttö postia..heh..)
Ja kaikki muut meitin ystävät!