Kirjoittaja Aihe: mun manga  (Luettu 7744 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Laura Sivonen

• Tunteikas siili
  • Jäsen
Re: mun manga
« Vastaus #15 : 23.01.2006 klo 13:49:33 »
On se hyvä ettei mun nuoruudessa ollu world wide webiä, olisin saattanu keksiä jotain samanlaista, ja julkiset naurut olis saanu mut unohtamaan koko sarjakuvagenren.

Eipä ole Samikaan uskaltautunut tulla puolustamaan veppisivujensa kunniaa.. Ymmärrettävistä syistä..
Dusting is a good example of the futility of trying to put things right. As soon as you dust, the fact of your next dusting has already been established.

1978 villiä metsää

• Jäsen
« Vastaus #16 : 23.01.2006 klo 14:11:50 »
Miks kaikki kaunis on niin naivia ja markkinoiden voimissa vain draivia
Miks kaikki kaunis on vain vitsiä, onni rihkamaa vain ja kitsiä

Älä Sami oo moksiskaan siitä mitä kyyniset ja katkeroituneet aikuiset sanoo. Tällaiset vanhat ihmiset kuten minä eivät jaksa innostua enää mistään. Ilmoittele ihmeessä kun saat jotain piirrettyä, niin käyn katsomassa sen minkä kriiseiltäni ehdin.

Anna palaa vaan :)

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #17 : 23.01.2006 klo 14:27:32 »
Hyi teittiä kun ootte ilikeitä ja kyynisiä ihmisiä. Minä oon kohta 40 enkä vieläkään osaisi tehdä edes tuon tason nettisivuja - saati piirtää mankkaa. Suomimankka on tämän ajan underground, "jokainen osaa piirtää mankkaa".
Kyllä se Sami siitä. "Sinun täytyy oppia että elämä on kipua täynnä.", tai jotain tuollaista sanoi G. Davisin esittämä palkkatappaja Charly  The Long Kiss Goodnight:issa.
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

samimanga

• Vieras
« Vastaus #18 : 28.01.2006 klo 22:17:08 »
no ei sitte!!! En tee sarjak uvaa noille sivuille ainakaan (unohdin salskun ;D)

Juha Kouvalainen

• Jäsen
« Vastaus #19 : 30.01.2006 klo 12:24:03 »
Rupea sinä sami webdisaineriksi. Saat sitä kautta paljon enemmän rahaa ja naisia, jonka voin todeta kokemuksen syvällä rintaäänellä.

Olen huomaavinani pojassa samanlaista ponnekkuutta, joka on omiaan edesauttamaan mm. erinäisiä poliittisia pyrkimyksiä: ensin luvataan ja sitten jätetään tekemättä.

Slummimarsu

• Jäsen
« Vastaus #20 : 11.03.2006 klo 19:18:05 »
Kieltämättä äidinkielen tuntemus vaikuttaa hieman vajavaiselta, mutta tällaiset murskajaiset vois joskus jättää sivuun (siis kysehän taisi alun perin olla sarjakuvan kommentoimisesta, jota ei nyt näytä olevan ollenkaan).

Ja ihan vaan neuvoksi, Sami, että mieti vähän pidemmälle ennen kuin tänne vakavien ja ryppyotsaisten vanhojen äijien foorumille teet oman threadin, koska seuraukset on ennustettavissa, varsinkin jos mangasi hahmot ovat "ninja poikia" tai "haarniska miehiä" (pitkä lause). Pelkät nimet jo osoittavat mielestäni että heihin ei ole ehtinyt oikein kehittyä ulottuvuutta eikä liiemmin lukijoihinkaan kiinnostusta.

Oops, alussa lukee että murskajaisia pitäisi välttää, mutta samalta kamalta tämäkin viesti näyttää...

Mutta älä kuitenkaan lannistu, kannattaa kehittää taitoja jos niitä nyt sitten sattuu olemaan. Negatiivinen kritiikki ei saa koskaan vaikuttaa liikaa.

Olen viisas.

Tuukka Saturi

• Sosiaalilehmä
  • Jäsen
  • "That's a fact Jack!"
« Vastaus #21 : 12.03.2006 klo 11:58:38 »
Kai tämä postaus ja nettisivu oli jotain pilaa? En muista milloin viimeksi olen nähnyt jokaiselta osa-alueelta näin paskoja sivuja. Puhumattakaan niistä linkkinä olleen "Finland Manga" -sivuista.  :-X Sisältö ja kielioppi jo voisi tehdä ihmeitä. Sitten pientä aikuistumista kieliasuun ja sivuja jaksaisi vakavasti katsella.

Sandor

• Apaattinen fanityttö
  • Uusi jäsen
« Vastaus #22 : 05.04.2006 klo 15:12:42 »
Älä suutu, kirjoitustapasi * urgh *.
Pitäydy sarjakuvasi vilauttelussa sukulaisillesi jotka varmasti rupeavat palvomaan sinua mitääntietämättöminä.
Ei suuria odotuksia, sivut .. umm.
I am girl with a memorystick.

WalkingIdiot

• Vieras
« Vastaus #23 : 07.04.2006 klo 15:52:57 »
Heh heh, oikeasti, ajatelkaa nyt, tuskin kukaan täällä hilluvista fossiilisedistä olisi IKINÄ keksinyt noin nerokasta markkinointikikkaa! Ja nyt sitten katkerina murskataan bisnesneron unelmia...Hyi teitä!

saminmanga

• Uusi jäsen
  • jee rune rulettaa
« Vastaus #24 : 25.07.2007 klo 14:42:18 »
Elikkä asiahan on näin:
*luonnollisesti 4 luokkalaisella on kirjoitus virheitä (nyt olen jo 6 luokalla).
*Valmiita ja onnistuneita sarjakuviani en tänne tule laittamaan.
*En tee enää sarjakuvia - kauhean paljoa
*Teen nykyään pelejä ja elokuvia sekä animaatioita (NETTI SIVUJA EN TÄNNE LAITA MUTTA YOUTUBESSA NÄET NIITÄ MOTORMEAT HAKUSANALLA)
*Runescapea tulen pelaamaan vastasuudessakin

Lukkoon menee, ja mikäli kenelläkään ei ole mitään sitä vastaan, voisi tämän ketjun pamauttaa kokonaisuudessaan bittiavaruuteen. / Matti K. - ylläpito
« Viimeksi muokattu: 27.07.2007 klo 19:16:57 kirjoittanut Matti Karjalainen »
jee www.runescape.com siellä se rune omn tai  www.freewebs.com/wildu_miehet