Author Topic: Suuri kupla  (Read 28192 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leo

• Jäsen
Suuri kupla
« on: 18.12.2003 klo 17:33:55 »
Mitä mieltä ootte? Sain just tiedon et pääsen Suureen kuplaan... niisk. Toista kertaa jo yritin ja nyt pääsin :) Edit: Turhaa lässytystä :D Intoilenko liikaa? Kuvaukset on Tammikuussa... toivottavasti en kämää...
« Last Edit: 18.12.2003 klo 19:30:27 by Leo Lehtinen »

ana

• Jäsen
Re:Suuri kupla
« Reply #1 on: 18.12.2003 klo 18:38:04 »
ihan ok pieni visailu. Mutta minua ketuttaa hyvin paljon ohjelmassa se että välillä on kysytty myös animaatiohahmoja, jotka eivät tietääkseni ole koskaan olleetkaan sarjakuvahahmoina. Esim. eikö Tehotytöt ole vain animaatio sarja?
Lisäksi kysymykset ovat pirun helppoja, mutta kysehän on tietenkin nuoremman kansan visailusta...

Leo

• Jäsen
« Reply #2 on: 18.12.2003 klo 18:56:45 »
Omastakin mielstäni kysymykset ovat helppoja :) Katotaan kuinka helppoja ne ovat kun olen siellä paineiden alaisuudessa... ;D Tehotytöt ovat myös sarjakuvalehti nykyään.

Esa

• Jäsen
« Reply #3 on: 18.12.2003 klo 19:07:26 »
Mua ärsyttää, kun ne juontajat ei tiedä sarjakuvista mitään. Ja sekin ärsyttää kun jotkut ei osaa vastata mikä on Aku Ankan rekisterinumero! No onnea sulle. Voita se! ;)
« Last Edit: 18.12.2003 klo 19:13:52 by eppu »

Leo

• Jäsen
« Reply #4 on: 18.12.2003 klo 19:29:43 »
Yritys voittamiseen on kova :) Katsotaan kuinka käy. Mikä siellä on pääpalkintona? Hehheh, olen joukkueen kapteenina, koska ilmoitin itseni sinne. Joukkueeseeni valitsin Ville Halosen ja Seve Kotaluodon (kukaan tuskin on kuullut kummastakaan).

Justus

• Jäsen
  • Ralf on Kuningas
« Reply #5 on: 19.12.2003 klo 00:25:27 »
Viime "tuotantokaudella" siellä oli sellainen todellinen sarjakuvanero. Kyllähän se (ja sen joukkue siis) sitten voittikin sen koko kilpailun. Ja ihan aiheesta. Toiset ipanat olivat lukeneet sormi suolessa vain jotakin akkaria, mutta tämä monitaituri olikin tutustunut sarjakuviin vähän syvemmälti.

Suuri Kupla on minusta hyvä ohjelma, sen juontajista ensimmäinen oli paras (se miesnäyttelijä) ja Ellen tietysti. Nykyisestä en pidä. Sami Garam on minusta kamala mies, anteeksi vain. En voi sietää.

Suuressa kuplasta tulee mukavasti sarjakuvatietoutta, mutta ikäväksi  se on kuitenkin vain lastenohjelma. Siinä on vain lapsia kilpailemassa, eli sarjakuvat ovat lasten juttuja muka.

Minä olisin kyllä hävinnyt sille kyseisell kaverille, ehdottomasti. Oli se sen verran tietävä.

Leo

• Jäsen
« Reply #6 on: 19.12.2003 klo 07:59:28 »
Viime "tuotantokaudella" siellä oli sellainen todellinen sarjakuvanero. Kyllähän se (ja sen joukkue siis) sitten voittikin sen koko kilpailun. Ja ihan aiheesta. Toiset ipanat olivat lukeneet sormi suolessa vain jotakin akkaria, mutta tämä monitaituri olikin tutustunut sarjakuviin vähän syvemmälti.

Juuh, en voi sanoa tuntevani tuota monitaituria, mutta tiedänpähän kuitenkin. On nääs yhden äitini työpaikalla olevan lapsi. Kävi muuten tuuri et pääsin mukaan, sillä vikana päivänä laitoin esittelyvideon menemään. Aattelin ostaa nyt lähiaikoina noita spider-man:ejä ja sit tota ryhmä-x:ää vai mikä lieneekään ja lopettaa Ankkojen lukemisen hetkeksi (tosin se mitä saan joululahjaksi on eriasia :) ).

Jukka Koivusaari

• Jäsen
« Reply #7 on: 19.12.2003 klo 09:46:39 »
Jatkuuko se taas kunnolla verenmakuisina joukkuepeleinä :D?
Meinaan parissa viimeksi näkemissäni oli outoja kaksintaisteluita , joissa säikky pikkutyttö kilpaili huumemurhaajan näköisen teinikorston kanssa.
Ja tietysti voitti ? Näytti vähän  joltain wrestling-tyyliseltä sopuottelulta.
« Last Edit: 19.12.2003 klo 09:49:22 by Jukka Koivusaari »
----  https://huuskamuikkula.blogspot.com/

Wilpuri

• Vellihousu
  • Jäsen
  • Jaa kuka?
« Reply #8 on: 19.12.2003 klo 10:20:10 »
Hanki jostain käsiisi Mustanaamion Kronikat, jos siellä kysytään Mustanaamion "syntytarinaa"...

Visailua en ole katsonut, mutta kai se ihan kiva on. On vain tuo TV:n möllöttäminen niin vähäistä minulla. Pitäisiköhän meidän tentata sinulta harjoitukseksi jotain tietoa...

Mmm... Minkä väriset hiukset on Stormilla?
"Someday I will be so powerful that secretaries will HAVE to explain why they laugh at me" - Asok the Intern

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Reply #9 on: 19.12.2003 klo 11:15:41 »
Muistathan sitten Leo kertoa meille sen päivän, kun olet töllössä. Voimme sitten joukolla kannustaa!  :)

(ja sinä voit lähettää kvaakkilaisille terveisiä ;))

Markustus

• Jäsen
« Reply #10 on: 19.12.2003 klo 11:25:43 »
Hee...  ;D Tässähän ihan punastuu... Minua tituleerataan täällä monitaituriksi... Jos tarkoitatte sitä poikaa, joka tienasi 40 pistettä joukkueelle semifinaalissa, 38 finaalissa ja joka vastaili ennen kuin oli kysyttykään, niin se olin minä... Tällä kaudella... Wau!
Suuri kupla osiossa kannattaa tehdä tehosteääniä ruutuun, ja isot puhekuplat. Ja välimerkit. Onneksi olkoon! Lähetä sitten Minulle terveisiä

Lintukopla rulaa, pisteistä ei oo pulaa!

Markus
Heippa

Markustus

• Jäsen
« Reply #11 on: 19.12.2003 klo 11:30:39 »
Oon muuten Seinäjoelta. Missä sun äiti on töis, Leo?

Mun äiti opiskelee sairaanhoitajaksi, mutta on lähihoitaja
Heippa

Markustus

• Jäsen
« Reply #12 on: 19.12.2003 klo 11:32:45 »
Leo jos tarkoitat nyt minua, olisi kiva saada kännykkänumero. Joukkueeseni kuuluivat Matti Pihlajamaa ja Antti Varpula. Asutko Seinäjoella tai ympäristössä? Käske äitis kertoa mun äitille terveisiä!
Heippa

Leo

• Jäsen
« Reply #13 on: 19.12.2003 klo 12:03:40 »
Monitaiturille: Saatoin sekoittaa, sillä  se äitini tuntema tyyppi taisi voittaa viime KEVÄÄLLÄ.

Esa

• Jäsen
« Reply #14 on: 19.12.2003 klo 22:18:50 »
Vastasitko Monitaituri kerran kysymykseen, että mikä supersankariryhmä on suomeksi Fantastic Four? Jos oot sama niin vastasit että Ryhmä-X! :-* No tuskinpa oot, mut oli sekin vissiin ihan hyvä muuten.