Kiinnostavinta olisi, mitä erikoiskykyjä?
Hei!
Konsepti on aika avoin vielä, ja sen kehittelyyn on mahdollista päästä vielä mukaan, mutta en halua keskustella tässä avoimella foorumilla sisällöstä. Sähköpostiini antti.sipila1@welho.com toivoisin kiinnostuneita ilmottautumaan. Lisäksi olisi hyvä, että olisi mukana jokin linkki tai työnäyte.
Täytyy vielä hiukan muokata tota mun alkuperäistä viestiä. Ihanne tilanne mulle olisi, että löytyisi yksi hyvä pää-käsikirjoittaja. Piirtäjä-ehdokas on jo valittu, ja tuotantotapa ja tuottaja, se olen minä. Yhtään ruutua ei ole piirretty, mutta olen tunnustellut mobiilitv:n kehittelyhankkeen vetäjien tuntoja ja reaktiot ovat olleet innostuneita. Rahoitusta varten tarvitaan tietenkin demo, n.1 min pitkä. Jonka tuotantoon täytyy sijoittaa omaa rahaa ja työtä. Tälläistä panostusta odotetaan myös käsikirjoittajalta. Tietysti jos on tarpeeksi lahjoja, nimeä ja taitoa, voi vaatia palkkaa jo demostakin...
Tekijänoikeuksista tai ainakin niiden hallinnoinnista täytyy olla valmis pääsemään selkeään yhdenkertaiseen sopimukseen. Tuotantoa varten perustetaan mahdollisesti uusi osakeyhtiö. Mun kuvaa voi käydä pällistelemässä nykyisen päätyöpaikkani sivuilla
www.vanduffelsound.fi (liitän tämän osan alkuperäiseen viestiin)
Antti Sipilä