Kirjoittaja Aihe: X-Men ja muut mutantit  (Luettu 403607 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Tina DeMona

• Pervo Örvelö
  • Jäsen
Vs: X-Men ja muut mutantit
« Vastaus #1320 : 17.01.2013 klo 18:25:52 »
Et menettänyt paljoa, Land on omalla tasollaan eli piirtää valokuvista

Ja on tämän hetken paras kuvittaja (koska Dodsoneita ei ole näkynyt).

Aivan.

Gothicus

• Jäsen
« Vastaus #1321 : 17.01.2013 klo 20:15:45 »
Dodsonien pyöreäpäiset hahmot nyt ovat niin tönkköjä, että ei voi kuin ihmetellä parivaljakon suosiota. Hahmot myös muistuttavat kasvoiltaan kaikki toisiaan. Pisteet siis jälleen Landille.
"Ihminen on ihmiselle kettu."

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #1322 : 17.01.2013 klo 20:20:14 »
Ja on tämän hetken paras kuvittaja (koska Dodsoneita ei ole näkynyt).

Aivan.

Tuota en allekirjoita, ihmisen näköisiä hahmoja voi piirtää ilman että ne näyttävät valokuvilta.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Vincent

• Jäsen
« Vastaus #1323 : 18.01.2013 klo 15:17:30 »
Jes! Wolverine sai tällä viikolla kaksi kertaa turpaansa. Avenging Spider-Man # 16 ja All-New X-Men # 6.

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Uusin X:sä oli ihan OK. Tarina tuntuu todella ontolta, koska se on vain siivu paljon isommasta kakusta, joten Juggernautin ilmestyminen ja kaikki muukin tuntuu vähän randomilta. Egmontin olisi melkein pitänyt julkaista Fear Itself erillisenä albumina, mutta ymmärrän täysin miksei näin tehty enkä ala asiasta kiukutella.

Sinällään ei ole pölhömpi idea, että pysäyttämätön vihollinen kävelee hitaasti kohti sankareita ja kello tikittää hahmojen seistessä valinnan edessä, mutta tässä tilanteessa ei suoraan sanottuna ole paljon mitään mitä ei olisi voitu kertoa perus Juggiksella. Lisäksi ärsyttää todella paljon, että Juggernaut puhuu riimuilla. Tiedän, että se voi tuntua oudolta valituksen aiheelta etenkin, kun se käy järkeen, mutta minä en osaa lukea riimuja enkä ole kuullut kenenkään muun lukevan niitä, joten miten hemmestistä minun pitäisi osata visioida päässäni miltä Juggernautin puhe kuullostaa?

P.S. Olenko ainoa, jonka lehti... haisi oudolta? Kuin jotain pesuaineisiin käytettävää kemikaalia.
« Viimeksi muokattu: 31.03.2013 klo 21:28:24 kirjoittanut Vincent »

X-men

• Jäsen
« Vastaus #1324 : 18.01.2013 klo 20:52:54 »
P.S. Olenko ainoa, jonka lehti... haisi oudolta? Kuin jotain pesuaineisiin käytettävää kemikaalia.

Et, lehti "tuoksahtaa" vieläkin hieman ja saapumispäivänä oikein voimakkaasti, itse epäilen värejä mutta Hämis ei "tuoksunut" ollenkaan kun saapui.

Tina DeMona

• Pervo Örvelö
  • Jäsen
« Vastaus #1325 : 19.01.2013 klo 00:49:17 »
No, nyt sain lehdykän lopultakin hommattua, mutta enpä ole vieläkään lukenut.

Tuota en allekirjoita, ihmisen näköisiä hahmoja voi piirtää ilman että ne näyttävät valokuvilta.

Kyllä, mutta niitä voi myös piirtää ilman että näyttävät photoshop-wannabemaalauksilta tai huonoimmilta puolilta mangaa yhdistettynä "veikeään" karikatyrisointiin. Eli joka jumalan piirtäjä Landia ja Dodsoneita lukuunottamatta.

En tiedä, minusta nuo ovat suunnilleen tällä hetkellä ainoat suomessa (edes joskus) julkaistavat kuvittajat, joiden teokset näyttävät supersankarisarjakuvalta, ja nimen omaan hyvällä tavalla. Minusta Dodsonien jälki ei ole tönkköä, ja itse olen kyllä erottanut hahmot ihan kivasti toisistaan. Lisäksi kuvakulmat ovat vetäviä ja toiminta selkeää.

Makuasioitahan nämä tietenkin jälleen kerran ovat.

Kommentoin ehkä lisää asiaan kuuluvaisuuksia jahka saan varsinaisen lehdykän luettua ennen maatapanoa.

Tina DeMona

• Pervo Örvelö
  • Jäsen
« Vastaus #1326 : 19.01.2013 klo 19:08:28 »
Luin lehden. Itse kyllä pidin tarinastakin. Paljon mielenkiintoisia ja dramaattisia juttuja. Eritoten loppuratkaisu vaikutti mielenkiintoiselta. En minä tästäkään hirveästi haukkumista keksi.

Miinuksena voisi tosin sanoa, että ainakin alun vauhdikkaan toimintaosuuden aikana oli vähän liikaa hölpötystä. Kyllä tuota vielä 80-luvulla osasi ymmärtää, mutta nykykirjoittajien luulisi jo ymmärtävän paremmin. Samaten, vaikka Landin kuvituksesta pidänkin, pakko myöntää että Emma ja Magia olivat melko samannäköisiä.

Silti, pidin jutusta. Ja kuvituksesta. Paljon hauskoja yksityiskohtia (kuten Emma valtaistuimella ja cowboy-hattu päässä - hänellä on tyyliä). Odotan jatkoa.

X-men

• Jäsen
« Vastaus #1327 : 19.01.2013 klo 20:16:23 »
Samaten, vaikka Landin kuvituksesta pidänkin, pakko myöntää että Emma ja Magia olivat melko samannäköisiä.

Landin blondit on aika samannäköisiä.

Gothicus

• Jäsen
« Vastaus #1328 : 19.01.2013 klo 20:29:52 »
Minusta Dodsonien jälki ei ole tönkköä, ja itse olen kyllä erottanut hahmot ihan kivasti toisistaan... 
Siis joo, tokihan Dodsonien hahmot erottaa toisistaan, mutta vähän samoin kuin esimerkiksi Jorma Uotisen ja Nosferatun kohdalla. Heistäkin toki tietää kumpi on kumpi, vaikka keskenään aivan samannäköisiä ovatkin.
"Ihminen on ihmiselle kettu."

Tina DeMona

• Pervo Örvelö
  • Jäsen
« Vastaus #1329 : 20.01.2013 klo 19:59:11 »
Jorma Uotisen ja Nosferatun kohdalla.

Hah!

X-men

• Jäsen
« Vastaus #1330 : 24.01.2013 klo 22:06:09 »
Aika paljon Cyttorak oli muuttunut sitten ekan (? ja ehkä ed.) esiintymisen eli jostain ammoisesta 1960-luvun UXMstä.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #1331 : 02.02.2013 klo 10:02:16 »
Kesäkuussa 2013:

http://marvel.com/news/story/20050/wolverine_the_adamantium_collection_coming_in_june

On aika mahtavan näköinen ja kokoinen. Wolverine omnibus on loppuunmyyty ja kovissa hinnoissa ebayssa niin jospa sitten tuosta... En usko että egmontin lupaama wolverine pläjäys on muuta kuin tuo claremont-miller tarina. Voisivat kyllä tehdä vaikka samassa koossa :)
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

X-men

• Jäsen
« Vastaus #1332 : 02.02.2013 klo 20:27:09 »
Kesäkuussa 2013:

http://marvel.com/news/story/20050/wolverine_the_adamantium_collection_coming_in_june

On aika mahtavan näköinen ja kokoinen. Wolverine omnibus on loppuunmyyty ja kovissa hinnoissa ebayssa niin jospa sitten tuosta... En usko että egmontin lupaama wolverine pläjäys on muuta kuin tuo claremont-miller tarina. Voisivat kyllä tehdä vaikka samassa koossa :)

Millerin Wolvie-opus on monesti julkaistu ja sama juttu BWSn Wolvie-stoorilla, Not Dead vaikuttaa ok-tarinalta, Originssit on julkaistu omana opuksenaan ja saatavuutta löytyy halvalla, Wolvie and X-Men on sitten viime vuoden numerot pistettynä (taas?) yksiin kansiin, yksittäistarinoista on paha sanoa mitään kun ei tietoa mitä ovat.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #1333 : 02.02.2013 klo 21:10:22 »
Lähinnä tuo kirjan koko ja formaatti on niin massiivinen ja hieno, mutta ei se varmasti kaikkia lämmitä...
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

X-men

• Jäsen
« Vastaus #1334 : 03.02.2013 klo 20:52:54 »
Lähinnä tuo kirjan koko ja formaatti on niin massiivinen ja hieno, mutta ei se varmasti kaikkia lämmitä...

Totta mutta kun hintaa tuolle 720-sivuiselle opukselle tulee 200 taalaa niin se jää vain harvojen herkuksi.