Kirjoittaja Aihe: X-Men ja muut mutantit  (Luettu 404077 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Tina DeMona

• Pervo Örvelö
  • Jäsen
Vs: X-Men ja muut mutantit
« Vastaus #1230 : 02.04.2012 klo 21:40:38 »
Kerrankin hyvä uutinen! Mahtavaa! Piristi päivääni kummasti.

Seuraavaksi ruvetaan sitten arvailemaan loppuuko vuoden lopussa, vai jatkuuko vielä ensi vuonnakin.

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #1231 : 03.04.2012 klo 12:26:59 »
Upea juttu! X-miehet ovat sitkeitä säilymään hengissä. Ei muuta kuin tieto kustantajan ilmestymiskalenteriin myös.

koivumäki

• Jäsen
« Vastaus #1232 : 03.04.2012 klo 13:36:45 »
Kyllähän tässä koko ajan mennään aika veitsen terällä RX:n kanssa. Yksi erittäin suositeltava tapa auttaa lehden jatkumisessa on aktiivisen palautteen lähettäminen kirjepalstalle (tietty lehden tilaamisen/ostamisen lisäksi). Kirjoittakaa siis, hyvät ihmiset!

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #1233 : 03.04.2012 klo 13:58:41 »
Hyvä hyvä. Minäkin kiltisti maksoin laskuni juuri...

Toni

• Jäsen
  • Tähtivaeltaja Sarjakuvaneuvos Rakkaudesta Kirjaan
« Vastaus #1234 : 03.04.2012 klo 14:18:45 »
Näköjään on uusimman Hämähäkkimiehen (4/12) takakannessa myös mainosta Ryhmä-X:n tilaamisesta uusille tilaajille. Kuusi numeroa lähtee hintaan 32,70 ja tilauksen voi tehdä niin netissä (www.egmontshop.fi), puhelimitse kuin sähköpostillakin (tilaajapalvelu@egmontkustannus.fi). Tarjouskoodi 12311. Voimassa 31.12.2012. asti - mutta kaikki pistämään tilauksia heti sisään!
https://tahtivaeltajablogi.com – Ilman on paha elää!

Korro

• Ja kumppanit.
  • Jäsen
« Vastaus #1235 : 03.04.2012 klo 14:28:01 »
Syntinen, en ole jaksanut kiinnostua 'Second coming' saagasta alun jälkeen koska kuvitus on liian nykytätäpäivää. Digi-sitä-digi-tätä,plääh. Finchinkin osuus oli ei niin tasokas kuin mm Moon knight-jälki (David.f kuvitti ekan traden kokonaan) Mutta, kait se on tätä aikuistumista kun Wolverinen kaltainen ennakkosuosikki ei jaksa kiinnostaa.
Muutenkin tämä 'sekaisinkaikki' on vähän niin ja näin. Hirveästi selittelyjä henkilöistä ja tapatuneista koska eihän täällä mitään New Mutants julkaisuja ole tullut? Messiash complex meni vielä mutta tätä 'Toinen tuleminen' ei jaksa enään naurattaa.

-Yritän sietää itseäni.
Kello- viiden- tee.

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #1236 : 03.04.2012 klo 15:38:12 »
Minäkin harkitsen mutanttien tilaamista tukemismielessä. Olen ollut valikoiva irtonumero-ostaja, koska en pidä kaikista numeroista.

Sekavuus on lehden eräs ongelma. Pitäisiköhän siinä kokeilla itsenäisten, selkeiden tarinoiden julkaisua? Siis sellaisia, jotka mahtuisivat yhden tai kahden lehden kansien väliin. En tosin tiedä, onko sellaisia tehty Amerikassa viime aikoina.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Vastaus #1237 : 03.04.2012 klo 18:12:16 »
Minusta riittäisi jo se, että on sopivasti hahmoja eikä liikaa. Tiimien väliset crossoverit eivät kiinnosta. Liikaa hahmoja. Ihan selkeitä simppeleitä tarinoita, kiitos. Ja vois muutenkin vaihtaa mutantti lehteä välillä, eikä aina vaan tätä X-Meniä.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

hatinufer

• Jäsen
« Vastaus #1238 : 04.04.2012 klo 12:28:31 »
Mun mielestä suomalaisen X-Menin kyydissä pysyy helposti..

Ostan  lehteä (Ken Parkerin ohella ainoa suomalainen sarjis, jota olen uskollisesti lukenut)juuri sen tähden, ettei tarvitse Jenkeistä haalia kaikkia mutanttilehtiä.(Itse asiassa ostan X-men-tavarasta jenkkiversiot vasta, jos suomiversio puree) Juuri crossover tarinat ovat nannaa. Hyvin toimitettu lehti: kunnia niile, joille se kuuluu.

Olen aina halunnut kysyä: kumpi nostaa enemmän: Kmäki vai Rmäki.

koivumäki

• Jäsen
« Vastaus #1239 : 05.04.2012 klo 12:45:23 »
Olen aina halunnut kysyä: kumpi nostaa enemmän: Kmäki vai Rmäki.

Laita kysymys kirjepalstalle, niin otetaan selvää!

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #1240 : 11.04.2012 klo 20:46:28 »
Uusin X-lehti oli kohtuu tapahtumaköyhä mitä nyt saatiin vahvistus epäillyille jotka virisivät kun Messias Kompleksi alkoi, kuvitus oli laidasta laitaa eli Landin valokuvapiirrosta ja vähemmän siloteltua kuvitusta.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #1241 : 13.04.2012 klo 10:19:17 »
Uudessa numerossa eli nelosnumpassa lukee, että lehti jatkuu ja että jatkuminen on aktiivisten lukijoiden ansiota. Ilmestymiseen tulee pieni tauko, mutta 12 numeroa kuulemma yritetään pukata ulos vuoden aikana. Ilmeisesti ilmestymispäivät ovat edelleen auki, koska niitä ei lue netissä.

Irtonumero-ostajien pitää olla skarppeina, jos lehti on myynnissä esim. vain kolme viikkoa tavallisen neljän sijasta.

Gothicus

• Jäsen
« Vastaus #1242 : 13.04.2012 klo 10:27:40 »
Irtonumero-ostajien pitää olla skarppeina, jos lehti on myynnissä esim. vain kolme viikkoa tavallisen neljän sijasta.
Tässä asiassa olen luottanut Kvaakiin. Yleensä tähän keskusteluketjuun ilmestyy aina jotain kommentteja, kun uusi lehti on tullut kauppojen hyllyille. Yhtään lehteä ei ole jäänyt väliin.
"Ihminen on ihmiselle kettu."

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #1243 : 13.04.2012 klo 22:42:23 »
Irtonumeroiden osto on helppoa, jos lehti ilmestyy säännöllisesti tai jos on tottunut kyttäämään milloin lehti ilmestyy lehtipisteeseen.

Viime vuonna minulla meinasi jäädä Star Warseja välistä, koska jotkut numerot olivat niin vähän aikaa myynnissä. Olin tottunut ajattelemaan, että ”tässä on hyvin aikaa hommata lehti, enpä jaksa ihan vielä ostaa”.

Kohta joku kirjoittaa, että kannattaa tilata X-Men, niin välttyy noilta tulevilta pulmilta. Niinhän se on, mutku sika säkissä ja postinkannossa rytistynyt lehti jne…

koivumäki

• Jäsen
« Vastaus #1244 : 14.04.2012 klo 15:42:35 »
Ryhmä-X:n loppuvuoden numeroille on olemassa julkaisuaikataulu, mutta se lienee tällä hetkellä aika viitteellinen. Tietojeni mukaan nro 5/2012 ilmestyy 16.5.

Kunhan tästä päästään numero tai pari eteenpäin, niin tilanne varmasti selkeytyy ja hakeutuu raiteilleen. Kaikki vuoden 12 numeroa ovat kyllä julkaisusuunnitelmassa.