Kirjoittaja Aihe: X-Men ja muut mutantit  (Luettu 403106 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
Vs: X-Men ja muut mutantit
« Vastaus #510 : 20.08.2008 klo 22:14:15 »
Hassua, että sinullekin tuli Naomi Campbell mieleen, olisiko mallia tosiaan otettu Naomista. Minusta Halle Berry oli kasvoiltaan hyvä valinta elokuviin Stormia näyttelemään. Irvailin asiasta myös etusivulle lisätyssä arvostelussani.

EDIT: Olitkin kirjoittanut viestisi ennen kuin olin ehtinyt edes ostaa lehteä. Todennäköisesti se olikin sinun huomiosi, joka aiheutti minulle alitajuisesti mielleyhtymän Naomiin. Näin ne sisällöntuottajat tulevat ja varastavat toisten ajatukset, mokomat roistot!

HAASTE OIKEUTEEN TULEE POSTISSA!!!!!!!!!! Ei vaineskaan.

Ei ole lyhyttä oppimäärää eikä oikein pitkääkään jos on pelkästään suomijulkaisuja seuraa sillä täällä on aina sen verta hypitty tarinoiden yli ja usein on rutkasti viittauksia muissa X-lehdissä tapahtuneisiin tapahtumiin että ei wanhakaan lukija ole täysin perillä mitä on tapahtunut.

Minulla oli ennen töissä Halle Berryn bikinikuva seinällä.

Puolialaston neekerilikka, sanoivat akat.
Oscarin voittanut näyttelijä, sanoin minä.

Ja Bond-tyttö Ursula Andressin aloittamassa ketjussa.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Jarkko Sikiö

• Valvoja
« Vastaus #511 : 20.08.2008 klo 22:27:30 »
sillä täällä on aina sen verta hypitty tarinoiden yli

Minä en tätä pidä kovin pahana asiana, niinhän täällä on ollut aina. Minisarjat harvemmin kummoisesti vaikuttavat päälehtiin, jos ollenkaan.

Suomijulkaisu seuraa kuitenkin suht lähellä nykyhetkeä, TUXM 500 taidettiin julkaista aivan äskettäin. Mielestäni olisi hyvä poimia kauempaa menneisyydestä sopivia paloja ennemmin kuin turvautua Uhanalainen laji -tarinoiden kaltaisiin, tuoreempiin mutta merkityksettömiin tarinoihin.

Sitä kuitenkin voi jo alkaa korostaa, että lehti on varsin korkealaatuinen nykymuodossaan ja tarjoaa hyvän hinta-laatusuhteen, mikäli hinta suhteutetaan vaikkapa samanhintaisiin manga-pokkareihin tai kympin molemmin puolin keikkuviin erikoisjulkaisuihin.

X-men

• Jäsen
« Vastaus #512 : 21.08.2008 klo 21:11:43 »
Minä en tätä pidä kovin pahana asiana, niinhän täällä on ollut aina. Minisarjat harvemmin kummoisesti vaikuttavat päälehtiin, jos ollenkaan.

Eivät yleensä mutta esim. Xtinction Agenda vaikutti ja viimeisimmässä Xien Ihmiksessä aloitettu avaruusseikkailu vaikutti myös ja julkaisemattomuuden syy taisi olla huono kuvitus molemmissa.

X-men

• Jäsen
« Vastaus #513 : 22.08.2008 klo 20:37:10 »
X-tinction agenda ei ollut minisarja, eikä Ihmesarjassakaan minisarjoja ole tullut.

Ei ollut minisarjoja mutta kumminkin kumpikin jätettiin näyttämättä huonon kuvituksen takia ja toinen sitten tullee Ihmiksessä kokonaan.

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #514 : 14.10.2008 klo 00:33:49 »
Kävin pitkästä aikaa Tanskan Egmontin Superhelte.dk:ssa (www.superhelte.dk). Siellä on avattu syyskun alussa taas keskustelufoorumi. Viestien päiväyksissä on vain nyt jotakin sekoilua. Michael G. Nielsen väittää, että X-Men ilmestyy ensi vuonna jopa kahdeksan kertaa!

Tepes

• Jäsen
« Vastaus #515 : 14.10.2008 klo 11:39:05 »
R-X 5/08 on ollut jo jonkin aikaa ulkona. Ihan kelpo lopetus edellisessä numerossa alkaneelle tarinalle, mielestäni pari viimeistä numeroa kuuluvatkin viime aikojen parhaisiin. Ei niin hyviä kuin Joss Whedonin tarinat, mutta uusien X-menien mittapuulla keskiverron yläpuolella.

Lopun Wolverine-soolo yllätti positiivisesti, yleensä lyhyet Wolvikset eivät paljoa sytytä. Loganista on tosin tullut melkoinen kaiken osaava renessanssisankari vanhan raivopään sijaan. Kai sitä paljon oppii, kun pitkään elää.

X-men

• Jäsen
« Vastaus #516 : 14.10.2008 klo 21:18:29 »
Kävin pitkästä aikaa Tanskan Egmontin Superhelte.dk:ssa (www.superhelte.dk). Siellä on avattu syyskun alussa taas keskustelufoorumi. Viestien päiväyksissä on vain nyt jotakin sekoilua. Michael G. Nielsen väittää, että X-Men ilmestyy ensi vuonna jopa kahdeksan kertaa!

Näemmä väittää mutta itse en usko ennenkuin tulee 6/08 tai 1/09 jossa sanotaan että tulee 8 numeroa X:iä, ne 2 lisänumeroa voitaisiin käyttää vaikka ed. Phoenix-tarinan jatkoon tai muuhun ei niin kaanoniseen tarinaan.

J.M:salo

• Jäsen
« Vastaus #517 : 15.10.2008 klo 12:23:47 »
Suomessa on ennenkin jätetty julkaisematta numeroita, joita yhteistyömaissa on tullut. Hämis ilmestyi Ruotsissa jonakin vuonna 20 kertaa. Suomeksi tuli silloin joku spessu normaalien lehtien lisäksi.
Olivatko ne ne vuodet, jolloin Megassa oli hämisnumero? Tämä tapahtui varmaan kahtena kolmena vuotena peräkkäin..

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #518 : 15.10.2008 klo 18:41:41 »
Uskon, että Suomessakin nähdään ensi vuonna kahdeksan Ryhmä X:n numeroa, koska myös Lehtiapaja sanoo ilmoittajlle, että ensimmäinen numero ilmestyy jo tammikuussa 2009. Nyt kun RX on ilmestynyt kuudesti vuodessa, se on tullut parillisina kuukausina (eli ykkösnumero tulisi silloin vasta helmikuussa).

http://www.lehtiapaja.fi/Egmont/Ryhm%E4+X%5Bkautta%5D+X-men/

RX on minustakin tänä vuonna nostanut tasoaan Shi'ar-tarinan jälkeen.

Korro

• Ja kumppanit.
  • Jäsen
« Vastaus #519 : 17.10.2008 klo 16:05:42 »
Totta oon digannut tän vuoden jutuista paitsi se End song oli vähän typerä.
Kello- viiden- tee.

Korro

• Ja kumppanit.
  • Jäsen
« Vastaus #520 : 31.10.2008 klo 11:45:56 »
Ostin Good Fellousista englanninkielisen X-men:Supernovas albumin.Olen melkein kokonaan lukenut sen ja diggaan tosi paljon tästä,supsittelen!
Kello- viiden- tee.

X-men

• Jäsen
« Vastaus #521 : 31.10.2008 klo 21:02:10 »
Ostin Good Fellousista englanninkielisen X-men:Supernovas albumin.Olen melkein kokonaan lukenut sen ja diggaan tosi paljon tästä,supsittelen!

Paljon maksoit?

Korro

• Ja kumppanit.
  • Jäsen
« Vastaus #522 : 31.10.2008 klo 21:40:40 »
Oisko 35-36e ja kovakantinen versio on viel jäljellä mikä maksaa jonkin verran enemmän en tiedä tarkkaa hintaa..
Kello- viiden- tee.

X-men

• Jäsen
« Vastaus #523 : 31.10.2008 klo 22:02:06 »
Oisko 35-36e ja kovakantinen versio on viel jäljellä mikä maksaa jonkin verran enemmän en tiedä tarkkaa hintaa..

Eli hiukan halvempi kuin mitä Jenkkilästä saisi kun lasketaan pk:t päälle. Kova hinta kyllä kahdesta lehdestä ja yhdestä annuaalista yksissä kansissa.

puro

• Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Ei se siitä suttaannu.
« Vastaus #524 : 01.11.2008 klo 09:04:23 »
Ja kolmanneksen halvemmalla sais nettikaupoista. Palataanpas aiheeseen ja keskustellaan ostamisesta muissa ketjuissa.  :police: