Kirjoittaja Aihe: Inuyasha  (Luettu 96378 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Neisi

• Miss harvapää
  • Jäsen
  • Neisi kuittaa.,. :)
Re: Inuyasha
« Vastaus #330 : 11.10.2006 klo 18:45:44 »
Meijän luokalla on pari tyyppi jotka haukkuu inuyashaa minkä kerkee ja ylistää Dragonball z minkä kerkee... :'(  Ja miksköhän mä tällästä tänne kirjotan,HÖH?  ???

GeneralTantzu

• Hukassa...
  • Jäsen
  • Kynä on aina ollut miekkaa mahtavampi...
« Vastaus #331 : 15.10.2006 klo 00:59:36 »
Muistuu tuosta "venytetystä taistelusta" itsellenikin aika, kun satuin ostamaan muutaman ensimäisistä pokkareista. Inuyasha ja sessomaru(mikälie) tappelivat suunnilleen yhtä kauan kun Dragon Ballissa (mikä on kammottavaa) no ei ehkä ihan niin pitkään, mutta puuduttavaa se on juu...
mutta mangakamme on tainnut oppia läksynsä paremmin nyt katsellessa uusimpia pokkareita (olen seurannut alusta alkaen) eivät taistelut ole enää mitään DBZ.On muuten mainio veto.
Aikaisempaa lukiessani voin vain todeta, että tykkää ken tahtoo...
Virheistä oppii...

jenkkipaholainen

• Uusi jäsen
« Vastaus #332 : 22.11.2006 klo 19:34:20 »
Tykkääx kukaan Inuyashasta :)?Mä en oo viel lukennu,mut mun yx kamu hehkutti mulle siitä  ;D.
Kuulemma tosi hjuva...

se on paras ja sitä löytyy internetistäkin. internetissä on paljon enemmän hauskempi katsella Inuyashaa. yhdessä kohdassa Inuyasha on naku ja vaahdossa.

_Kagome_

• Eilinen on historiaa, tämä päivä on lahja ja huominen on yllätys
  • Uusi jäsen
« Vastaus #333 : 20.12.2006 klo 17:34:33 »
Pidän kovasti Inuyasha mangasta ja animesta^^
Hienoa että saatiin näin mahtava manga tänne pohjoiseen Suomeen.
Olen kuitenkin kuulut, että tämä kuitenkin pikku hiljaa alkaa tökkimään, siis tämä juoni.Mutta, saas nähä...
Itselläni on kaikki 1-14 asti olevat pokkarit.Uusin on vissiin jo saapunut kauppoihin, mutta ostan sen kun rahaa löytyy.

repsku

• Uusi jäsen
« Vastaus #334 : 24.02.2007 klo 18:12:39 »
inuyasha on aivan huippu sarja,minusta ainakin!pidän toki monesta muustakin anime/manga sarjasta mutta listan käressä on kyllä nyt inuyasha.jos jotakin kiinnostaa käydä inuyasha aiheeseen liittyvillä sivuilla niin täs olisi tekemäni sivu  http://www.freewebs.com/world_inuyasha/

Winry

• Maailmalle olet ehkä joku, mutta joillekkin olet koko maailma.
  • Uusi jäsen
« Vastaus #335 : 24.02.2007 klo 20:57:41 »
Ihan OK sarja, ainut mikä oikeasti harmittaa on se, että se on ihan liian pitkä ja juoni alkaa kyllästyttää.
Ja minusta se alkoi ola jo kyllästyttävä pokkarista 15 asti.
Mutta olen kuitenkin halunut antaa sille mahdollisuuden.
Sarjassa on paljon kuitenkin hyviä hahmoja ja niitä tulee vielä paljon, eli kaikki löytävät varmasti jonkun suosikin.
Oma lempi hahmoni on Miroku ja Kooga.
Miroku on ihana pervo, mutta samalla myös viisas.
Kooga on taas aivan ihana<3 En itsekkään tiedä miksi, se vain on^^
On jännää seurata kun Inuyasha ja Kooga tappelevat Kagomesta.

talasu

• Uusi jäsen
« Vastaus #336 : 27.02.2007 klo 19:22:22 »
inuyasha on paras  XD

Neisi

• Miss harvapää
  • Jäsen
  • Neisi kuittaa.,. :)
« Vastaus #337 : 04.03.2007 klo 10:32:11 »
Inuyashan juoni töppäilee välillä, esim. Usein käy niin et Inuyasha on vaarassa kuolla, Ja sit Kagome ulvoo siel "Inuyasha, Ei!!!" nyyh,nyyh.,.,. :'( ;D Ja sitä rataa.,. ei pahal. Mut kuiteski.,. Mielestäni Kagome on ärsyttävä pikku tyttö joka vaan roikkuu Inuiyashan perässä ja valitta.
MIELIPIDE  ;D

J. Suominen

• Jäsen
« Vastaus #338 : 13.03.2007 klo 18:18:04 »
12 on oikea lukumäärä.

Festareilla ja tapahtumissa on ennakkomaistiaisia aika usein. Saas nähdä mitä saadaa Tre kupliin mangatiskin koristeeksi...

Storm

• Jäsen
  • Elämä ei ole aina helppoa.
« Vastaus #339 : 13.03.2007 klo 19:22:10 »
Joskus 2 vuotta varmaan vimmeksi vastasin tänne ja taidanpa nyt vastata uudestaan... (Tässä jo dementiassa ikävä kyllä saatan kärsiä)

Minä en jaksa edes seurata suomen numeroita, ku kaveri ostaa englanniksi kaikki numerot ja kuulen häneltä mitä siinä tapahtuu, mutta liian pitkäveteiseksi koko sarja on mennyt. Ahneushan tuolla Rumikolla tulee, ku ei voi jo tappaa sitä pääpahista.

Kaiken lisäksi minua hieman häiritsee tuo ikäraja... Onko siinä edes suomen numeroissa ikäraja ollenkaan? Ne ei ihan kyllä kovin nuorille sovi, ku veri lentää ja päät lentää ja mukana on paljasta pintaa.

Joten se ikäräja huomioon ja sit kun aikuiset ihmettelee, ku lapset oppii sellaisia juttuja... *jupinaa*
Tätä olen oppinut tarkkailemaan, ku päiväkodissa harjoittelen.

Tosin voisiko Inuyasha kuinka raa'aksi luokitella? Minusta se anime ei ole niin raaka kuin manga... Jenkkilän kääntämässä Inuyashassa lukee täällä takana et: "T+ for older teens" Ja kuinkahan nuoret muksut tätä suomessa lukee?
I live, when my heroes live...

puro

• Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Ei se siitä suttaannu.
« Vastaus #340 : 13.03.2007 klo 19:35:48 »
Kävin minä vuonna 1974 joka päivä katsomassa kiparilta onko uusi ihmeötökkä tullut, myös sunnuntaisin. En mä enää jaksa. Kiitos Antille Sarjakuvalistaukset-palvelusta. Myy siihen mainoksia.

Komppaan Joeta. Ehdoton palvelu meille laiskoille, mutta innokkaille.

J. Suominen

• Jäsen
« Vastaus #341 : 13.03.2007 klo 19:56:54 »
Kaiken lisäksi minua hieman häiritsee tuo ikäraja... Onko siinä edes suomen numeroissa ikäraja ollenkaan? Ne ei ihan kyllä kovin nuorille sovi, ku veri lentää ja päät lentää ja mukana on paljasta pintaa.

Ikäraja kannessa luultavasti vain lisäisi kielletyn hedelmän makua ja myyntiä tenaville.

Inuyashassa ei ole mitään mitä ei esim. Raamatusta tai Kreikan (tai muiden maiden mytologioiden) jumaltarustoista löytyisi, ja niitä opetetaan muksuille ympäri maailman.

Eli pakko luottaa siihen, että vanhemmat ymmärtävät ja osaavat kontrolloida lastensa kuluttamaa viihdettä. Sarjakuvien ikärajoittaminen kun ei mene jakeluun edes kirjastojen tädeillä, saati sitten kioskeilla ympäri Suomen. Kioskeilla on vaikeuksia jo tupakan ja alkoholinkin pitämisessä pois väärien ihmisten hallusta.

Tämä on kaikki omaa tolkun ääntä, ilman mitään työkytköksiä.

Storm

• Jäsen
« Vastaus #342 : 13.03.2007 klo 20:07:18 »
Ikäraja kannessa luultavasti vain lisäisi kielletyn hedelmän makua ja myyntiä tenaville.

Eli pakko luottaa siihen, että vanhemmat ymmärtävät ja osaavat kontrolloida lastensa kuluttamaa viihdettä. Sarjakuvien ikärajoittaminen kun ei mene jakeluun edes kirjastojen tädeillä, saati sitten kioskeilla ympäri Suomen. Kioskeilla on vaikeuksia jo tupakan ja alkoholinkin pitämisessä pois väärien ihmisten hallusta.

Liiankin totta... No niiden rahathan siihen tosin menee. Mutta silti olisi ihan hyvä, että edes niiden ikäraja hommaa tarkkaillaan.

Tuntuu, että liian helpolla nuo kaikki menee nykyään, kun eräs tuttu oli katsonut K-12 olleen anime piiretyn ja kirjastosta lainatun, niin oli siinä paljasta pintaa nähty ja hieman muutakin... Ettei myöskään DVD:ssä olla niin tarkkoja.
Mutta julkaisihan se rahaa saa enimmäkseen nuorilta lukijoilta, ku lukee sellaisia "raakoja" kohtia lukee, mutta näin sivusta poiketen pikaisesti, minkä ikärajan laittaisitte tuolle mangalle? Itse antaisin jo sen K-15, sillä nykyään tunnutaan olevan aika lepsuja tuon ikärajan suhteen.

J. Suominen

• Jäsen
« Vastaus #343 : 13.03.2007 klo 20:23:16 »
Itse antaisin jo sen K-15, sillä nykyään tunnutaan olevan aika lepsuja tuon ikärajan suhteen.

Notta rippikoulu pitää käydä ja rituaalikannibalismia suorittaa, niin saa naimaluvan ja pääsee ostamaan mangaa...?

Kirjallinen (ja viihteellinen) kehitys ei katso synnyinvuotta, joten jälleen vetoaisin perheen/kasvuympäristön kontrolliin ja harkintaan.

Minkä ikäisiä on kuudesluokkalaiset? Niillä tietämillä olisin itse varmaan sarjaan muksumpana ihastunut. Paljasta pintaa ja väkivaltaa olin tosin päässyt jo kauhistelemaan kerhoikäisenä, kun äitee luki Kreikan mytologiasta napattuja satuaarteita. Kuvituksena kun oli perioditaidetta...

Storm

• Jäsen
« Vastaus #344 : 13.03.2007 klo 20:31:10 »
Notta rippikoulu pitää käydä ja rituaalikannibalismia suorittaa, niin saa naimaluvan ja pääsee ostamaan mangaa...?

Kirjallinen (ja viihteellinen) kehitys ei katso synnyinvuotta, joten jälleen vetoaisin perheen/kasvuympäristön kontrolliin ja harkintaan.

Minkä ikäisiä on kuudesluokkalaiset? Niillä tietämillä olisin itse varmaan sarjaan muksumpana ihastunut. Paljasta pintaa ja väkivaltaa olin tosin päässyt jo kauhistelemaan kerhoikäisenä, kun äitee luki Kreikan mytologiasta napattuja satuaarteita. Kuvituksena kun oli perioditaidetta...

No Yläasteellaiset ei ole niin paha... Ehkä tuo K-15 on yliampuva, mutta tuntuu nykyään pelottavaa katsoa kuinka nuo pikkulapset käyttäytyy kuin nykynuoret... Hei! Mihin katosi kaikki kivat leikit ja ulkoleikit?

Mut takas aiheeseen.. Jos 15-16 vuotiaana päättää 9 luokan, niin olisiko sen 12-13 vuotta sitten parempi ikä?

Onneksi Fantasiapeleissä sentään laitetaan hieman rajummat mangat muoveihin piiloihin. Toimisikohan sama tavallisissa marketeissa? Nope.