Kirjoittaja Aihe: Kenellä supersankarilla / sankariryhmällä on huonoin konnagalleria?  (Luettu 6728 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
Joo, The Mighty Bruce. Noilla oli kyllä parhaat nimet kaikista superroistoista. Miettikääpä: Major Disaster! Multi-Man! Big Sir!
Jes, loistavia. Mulla on JL:n annual Justice League Antartica, jossa noista tuleekin sankareita ja ne passitetaan Etelämannerta suojelemaan. Siellä on sitten kaikenmaailman tappajamutanttipingviinejä ja muita. Ihan loistavaa!
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Nephil

• Uusi jäsen
Vihreä Nuoli, hands down. Pystytkö nimeämään edes kolme (okei, yksi) hahmoa konnagalleriasta?

Merlyn. Voitinko mä jotain?

Curtvile

• Ylläpitäjä
Merlyn. Voitinko mä jotain?

Shadon ja Agentti Osbornen mielenkiinnon.
Silloin kun Justice League oli Geffenin ja DeMatteisin käsissä sarja oli aivan rautainen Extremisteineen ja Starroineen (siitä keltaisesta kissanreuhkasta puhumattakaan....[ehkä paras kansi koskaan"Buy this comic or we WON`T shoot this cat!"])
Alfalentueellakin eri inkarnaatioineen on oikeasti mainiot vihulaiset, mutta kehno konnagalleria?
Ehkä unohdettavin on jollain marvelin Darkhawkilla.
Koska en yksinkertaisesti muista ainuttakaan.

brandon lee

• Vieras
Kapteeni Amerikan on huono...tulee mieleen vaan 2-3 ihan ok:ta. Teriksen hyvät vihulaiset voi laskea yhdellä kädellä.

Paras konna-galleria on mielestäni hämiksellä, ihmenelosilla, batmanillä ja Ryhmä-x:llä.