Voi pojat teidän kanssa.....hienoja toiveita ja upeita albumeja joista mainitsitte, mutta luulen, että pian karu todellisuus iskee tajuntaamme. En ikinä usko, että EGMONT julkaisisi mitään "SUURTA" esimerkiksi noita Franguinin upeita albumeita, joita olen Tertsillä kerran nähnyt tai Moebiuksen isosta tuotannosta jotain helmiä. Tai mitään sellaista, joissa olisi suurennettuja ISOJA RUUTUJA.
Tokihan tuon Incalin julaiseminen osoitti, että tietyillä Moebiuksen nimikkeillä saattaisi olla kysyntää ja potentiaalista menekkiä......
Moebiuksen julkaisuihin en oikein kuitenkaan jaksa uskoa, koska moniin vuosiin ei Suomeksi ole juuri tullut juuri uusia nimikkeitä. Perustan epäilykseni sille todellisuuspohjalle, että olen vain niin harvoin jos koskaan törmännyt siihen ihmeeseen, että kustantajat kuuntelisivat meitä ruohonjuuritason porukkaa. Usein päätökset uusista julkaisuista tehdään ihan muilla metodeilla kuin sillä, että jaahas, mitähän ne ostavat asiakkaat toivoisivat saavansa. Olen niin monta kertaa jo pettynyt etten usko enään ihmeisiin. Ja mitä tulee muutenkin Egmontin ympärillä tapahtuneisiin radikaaleihin toimiin konsernin puitteissa- se vain vahvistaa omaa negatiivista asennettani ja uskoani mihinkään tälläiseen spekulaatioon tulevista uusista massiivivista opuksista. (Mutta kivahan se ois jos jotain uutta superhyvää massiivista olisi tulossa).
Mutta en voi sanoa, ettei se pieni optimismin hiukkanen mikä minussa on vielä jäljellä odottaisi mielenkiinnolla, mitähän tuo Egmontin "MASSIIVINEN" ranskalainen juttu on?