Kirjoittaja Aihe: Live-piirtely  (Luettu 2617 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Holle

• Jäsen
Live-piirtely
« : 11.12.2005 klo 16:31:21 »
Olin viikolla neljänä päivänä Stockmannilla piirtämässä ihmisille joulukortteja , vastaanotto oli ok. Ylihuomenna illalla samaa touhua Muhoksen kulttuurikeskuksessa. Jos joku jostain syystä on siellä liikkeellä niin hakekaa ilmainen kortti.
Samalla vinkkinä : Pyytäkää lähintä kirjakauppaa tai vastaavaa palkkaamaan itsenne piirroshommiin.
Sarjakuvat ja kuvitus
http://www.verikoirat.com

Aura

• Wannabe
  • Jäsen
Re: Live-piirtely
« Vastaus #1 : 15.12.2005 klo 17:05:35 »
Kuulostaa parhaassa tapauksessa tuottoisalta mutta kuitenkin aika raskaalta hommalta... Tuliko kertaakaan sellaista oloa, että käsi ei jaksa? Vai tuliko niitä asiakkaita sellaista tahtia...

Ei, en suunnittele itse pyytäväni päästä piirroshommiin, ihan mielenkiinnosta vain kysyn.

pallo-kala

• Vieras
« Vastaus #2 : 23.12.2005 klo 12:05:10 »
Olin viikolla neljänä päivänä Stockmannilla piirtämässä ihmisille joulukortteja , vastaanotto oli ok. Ylihuomenna illalla samaa touhua Muhoksen kulttuurikeskuksessa. Jos joku jostain syystä on siellä liikkeellä niin hakekaa ilmainen kortti.
Samalla vinkkinä : Pyytäkää lähintä kirjakauppaa tai vastaavaa palkkaamaan itsenne piirroshommiin.

onko tuossa edes mitään järkeä siis paljonko edes "veloitat" yhdestä kortista?

keijoahlqvist

• Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • -
« Vastaus #3 : 23.12.2005 klo 13:03:39 »
Rahan takiako synnyit maailmaan?

Ja kun kuitenkin pitää harjoitella, otatko piirroksesi mukaan ruumisarkkuun vai jaatko mieluummin muitten virkistykseksi?

Lind JR.

• oikee meka agtiivi.
  • Jäsen
  • "omapa on mielipiteeni."©
« Vastaus #4 : 27.12.2005 klo 18:25:51 »

on (tai oli, miten vaan  :-X ) siinä järkeä. saa jakaa ihmisille joulumieltä, sitäpaitsi kyllä siitä ainakin euron tai pari tienaa.
miksi minä aina sanon viimeisen sanan keskusteluissa?