Kirjoittaja Aihe: Sarjakuva markkinoinnissa  (Luettu 3613 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

keijoahlqvist

• Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • -
Sarjakuva markkinoinnissa
« : 08.12.2005 klo 22:23:03 »
Sarjakuvaa on käytetty usein onnistuneesti, joskus kökösti mainonnassa ja tiedotuksessa.

Tuore esimerkki on Ville "Isi on vähän väsynyt" Rannan esittely Limingan sarjakuvalinjasta. Kiehtovaa oli seurata vierestä reaaliaikaista tositilanteiden kirjaamista taiteilijan tempperamentin suotamana. Tämä on siis myös mainos: http://www.limingantaidekoulu.com/rantaesite.htm.

Lönkka

• Jäsen
  • Life goes on (except for those who die)
Vs: Sarjakuva markkinoinnissa
« Vastaus #1 : 09.07.2008 klo 10:08:28 »
Viime lauantain Hesarissa oli Unikulman kokosivun sarjakuvamuotoinen mainos (sivu B4).

Jälki näytti sen verran tutulta että pohdin hetken että "eihän tuo nyt oikeasti voi olla ketään muuta kuin Rauhalaa" minkä välittömästi varmisti AR signeeraus.

Ihan kelpo matskua jossa piirros toimii mainiosti.

Alimmalla rivillä tosin pisti ihmetyttämään miksi vain herra Tasanen saa sängystä piristysruiskeen elemäänsä rouvan kuorsatessa täyttä häkää?

Anssi Rauhala

• Jäsen
  • Aces High!
Vs: Sarjakuva markkinoinnissa
« Vastaus #2 : 13.07.2008 klo 15:08:23 »
... Unikulman kokosivun sarjakuvamuotoinen mainos ...
... Rauhalaa" minkä välittömästi varmisti AR signeeraus.
... miksi vain herra Tasanen saa sängystä piristysruiskeen elemäänsä rouvan kuorsatessa täyttä häkää?

Rouvan ruiske kai tuli jo illalla, ja nyt uni on onnellista... en minä tiedä, minä piirrän vaan.

Värityskin on graafikon pöydältä, minä tein kuvat mustavalkoisina, enintään harmaata lisäten. Suuri osa tuosta sarjiksestahan oli sitäpaitsi piirretty alunperin jo pari vuotta sitten. Mutta sänkyhän on ikuisesti onnellinen asia.  ;)
"The ukulele army grows larger and larger, and soon we will dominate all media. Then you will all pay." (Jonathan Coulton)
http://anssirauhala.blogspot.com/