Kirjoittaja Aihe: Turun sarjakuvatapaamiset  (Luettu 254691 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lättä

• Innostunut sonni
  • Jäsen
  • Ei ole yhtään hyvä tämä.
Vs: Turun sarjakuvatapaamiset
« Vastaus #1740 : 16.12.2008 klo 18:37:26 »
Tyhjästä on aika paha jakaa mitään.
Eikun kyllähän tässä het' pienen sarjiksen väsää ja kaikille tursalaisille jakaa. Ideahan on se tärkein. :laugh:

Gothadelica

• Vieras
« Vastaus #1741 : 16.12.2008 klo 22:59:02 »
Ööö, pakko varmistaa vielä että oliko se niin ettei tursalaisten sekalaista laumaa kelpuutettu kenenkään kämpille vaan "pikkujoulut" ovat vain cosmarissa totuttuun tapaan torstaina klo 18? pitäisikö siinä tapauksessa oikeasti yrittää sopia jotain joka erottaa tämän tavallisista tapaamisista?

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #1742 : 17.12.2008 klo 10:03:10 »
Ööö, pakko varmistaa vielä että oliko se niin ettei tursalaisten sekalaista laumaa kelpuutettu kenenkään kämpille vaan "pikkujoulut" ovat vain cosmarissa totuttuun tapaan torstaina klo 18? pitäisikö siinä tapauksessa oikeasti yrittää sopia jotain joka erottaa tämän tavallisista tapaamisista?

Tonttulakit kaikille päähän ja Sipolle punainen nuttu!
"Maailman turhien asioiden joukossa sarjakuvat edustavat kärkipäätä! Kaiken lisäksi ne ovat kalliita."
-Roope Ankka

Tendril.Art

• Jäsen
  • Ruumiillistuma
« Vastaus #1743 : 17.12.2008 klo 13:38:01 »
Cosmicissa on vuoden viimeinen virallinen sarjistapaaminen. Tätä on syytä juhlia. Ajattelin että olisi aika luontevaa kutsua sitä vain pikkujouluiksi, ja sillä hyvä.

Että miten ilmenee, että ovat pikkujoulut?

Saken luvalla sinne saa tuoda omaa purtavaa, esim. itse tehtyjä leivonnaisia. (Ei mitään nestepitoista kuitenkaan!)
Tonttulakit päähän, jos siltä tuntuu. (Ja joukolla mukaan paikalle vaihtelun vuoksi!)

Mitään erityistä joulumusaa tms. ei ole luvassa kuitenkaan. Mutta viimeinen tilaisuus tavata porukalla ennen joululomia.

(Seuraava tapaaminen on 2.1. Lipitetään silloin teetä ja vaihdetaan uudenvuodenlupauksia?)

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #1744 : 17.12.2008 klo 14:27:10 »
Tehkää nyt joku sitten niitä lonkeropipareita!  :-*
"Maailman turhien asioiden joukossa sarjakuvat edustavat kärkipäätä! Kaiken lisäksi ne ovat kalliita."
-Roope Ankka

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #1745 : 17.12.2008 klo 14:41:08 »
(Seuraava tapaaminen on 2.1. Lipitetään silloin teetä ja vaihdetaan uudenvuodenlupauksia?)

Se on jo 1.1.

Huomisesta tapaamisesta tekee pikkujouluisen jo se jos mahdollisimman moni raahautuisi paikalle. Loppuvuoden tapaamisissa on ollut väkeä aika aneemisesti.

Ossi Hiekkala

• Archipictor
  • Jäsen
  • archipictor.com
« Vastaus #1746 : 17.12.2008 klo 15:08:16 »
Se on jo 1.1.

Huomisesta tapaamisesta tekee pikkujouluisen jo se jos mahdollisimman moni raahautuisi paikalle. Loppuvuoden tapaamisissa on ollut väkeä aika aneemisesti.

Uskaltaudun ainakin minä lupautumaan saapumaan paikalle ja taidan jopa olla hiukkasen pidempään, jos eivät asiakkaat keksi vielä laittaa viestiä, että "tämmöinen pitäisi tehdä. Ennätätkö? Minä olisin lähdössä lomille."

Tirri

• Jäsen
  • Tetristä pelaamalla pääsee elämässä pitkälle!
« Vastaus #1747 : 17.12.2008 klo 17:38:52 »
Minä tulen paikalle. Taidan kyllä viuhahtaa Petterin luona ensiks hakemassa hiukan luettavaa! Huomisiin!

Gothadelica

• Vieras
« Vastaus #1748 : 29.12.2008 klo 12:58:39 »
Viime tapaamisessa joku ehdotteli että siirrettäisi päivällä seuraavaa tapaamista taakseppäin. tuliko hommasta jotain selkoa lähdettyäni? 
koko ihmiskunta näköjään pakenee Turusta vuoden vaihteeksi joten ainakin itse ehtisin tursaillakkin. toki voi olla että olen ainoa uuden vuoden juhlia löytämätön otus koko maassa mutta en oikein usko että 1.1. olevaan tapaamiseen olisi hurja tunku?

Mikko Akkola

• Jäsen
« Vastaus #1749 : 29.12.2008 klo 22:32:49 »
Taidanpa kaikista puheistani huolimatta olla 2. päivä matkalla Heinolaan, että en ainakaan silloin pääse tulemaan. 1.1. olisi mahdollisempi, mutta saa nähdä, mihin silloin tekee mieli lähteä toikkaroimaan.

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #1750 : 03.01.2009 klo 15:26:01 »
Oliko 1.1. hurja tapaaminen? Ketään paikalla?

Tapio Peltonen

• Uusi jäsen
« Vastaus #1751 : 03.01.2009 klo 16:05:16 »
Oliko 1.1. hurja tapaaminen? Ketään paikalla?

Olin paikalla n. klo 20:n tienoilla, ja join yhden oluen. Nykyisiä tursalaisia ei näkynyt, scifistejä sen sijaan oli yksi pöydällinen (mahtoivatkohan olla siirtäneet tapaamisen Bremeristä Cosmiciin).

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #1752 : 03.01.2009 klo 19:00:20 »
Olin paikalla n. klo 20:n tienoilla, ja join yhden oluen. Nykyisiä tursalaisia ei näkynyt, scifistejä sen sijaan oli yksi pöydällinen (mahtoivatkohan olla siirtäneet tapaamisen Bremeristä Cosmiciin).

Jos ovat, fiksuja viimeinkin ovat! Todennäköisempi selitys: Bremer oli sulki.
-Roope Ankka

Tero Ykspetäjä

• sarjakuvaharrastaja
  • Jäsen
« Vastaus #1753 : 05.01.2009 klo 10:05:12 »
Bremer oli sulki.

Näinhän se juuri oli. Joten pakko oli siirtyä tilapäisesti jonnekin muualle. Ajateltiin sitten tulla Cosmiciin katsomaan, löytyisikö päiväkaljaseuraksi sarjakuvakerholaisia, mutta ei tosiaan näkynyt kuin Tapio, eikä sekään uskaltanut samaan pöytään istua, vaikka koetettiin sille käsimerkkejä viittilöidäkin. Tai ehkä juuri siksi?

Tendril.Art

• Jäsen
  • Ruumiillistuma
« Vastaus #1754 : 13.01.2009 klo 23:18:36 »
Mutta kai te kaikki tulette paikalle 15.1. kun Petteri ja minä juomme kilpaa alkoholittomien olutpullojen varastoa tyhjiksi (taas)?

On muuten tammikuu puolivälissä jo sitten...
« Viimeksi muokattu: 13.01.2009 klo 23:26:27 kirjoittanut Tendril.Art »