Kirjoittaja Aihe: Ankkakeskustelua  (Luettu 5712 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kookos

• Jäsen
Ankkakeskustelua
« : 20.12.2003 klo 22:08:19 »
Leo kysyi Ankkamestarin postituslistasta. Elikkä kyseessä on perinteinen postituslista. Meilit tulee sähköpostiin, keskustelu käydään suomeksi. Aiheeksi käy kaikki ankkoihin liittyvä, vaikka nimellisesti kyseessä onkin Don Rosaan liittyvä foorumi.

Jäseneksi pääse helpoiten Ankkamestarin pääsivulta (http://www.perunamaa.net/donrosa/suomi.html). Mailiosoite vain sille varattuun paikkaan ja enteriä. Toinen vaihtoehto on mennä osoitteeseen:(http://groups.yahoo.com/group/ankkamestari/),ja ryhtyä jäseneksi jolloin ei ole pakko saada postia, vaan voi vastailla samaan tapaan kuin Kvaakin foorumissa.

Muita ankkakeskustelun paikkoja on ihkauusi Ankkalinna, joka on Kvaakin tyylinen foorumi: (http://www.ankkis.urli.net).

Kun kaikki tämä on sanottu, tulee tietysti muistuttaa, että Kvaakissa sopii ja tulee myös ankoista keskustella. Täällä on valmiina laaja ja laadukas keskusteluporukka.
Kai Saarto

Leo

• Jäsen
Re:Ankkakeskustelua
« Vastaus #1 : 20.12.2003 klo 22:22:02 »
a) mun koneessa on joku vika (tai sitten en osaa käyttää tätä), sillä kun mä painan entterii kun se osoite on siin ruudussa niin mitään ei tapahdu. (Miten musta tuntuu että mä olen ainoo joka valittelee aina et on ongelmii tietokoneen kaa... Pitäis varmaan opetella käyttään tätä konetta).

b) Jos on alle 12 niin siin "Ankkalinnas" pitää huoltajien allekirjoittaa sellainen lappu, jossa ne antaa luvan ja faksata se jonnekkin... Entä jos mun isoveli rekisteröityis (sattumalta mun nimellä) ja antais sitten sen tunnuksen mun käyttöön? En yleensä tällä tavalla huijaile, muttakun potuttaa tuommoinen... Ei mun vanhemmilla kuitenkaan oo aikaa faksailla joatin lappusii...

Kookos

• Jäsen
« Vastaus #2 : 20.12.2003 klo 22:35:13 »
a) mun koneessa on joku vika (tai sitten en osaa käyttää tätä), sillä kun mä painan entterii kun se osoite on siin ruudussa niin mitään ei tapahdu. (Miten musta tuntuu että mä olen ainoo joka valittelee aina et on ongelmii tietokoneen kaa... Pitäis varmaan opetella käyttään tätä konetta).

Siinä tapauksessa lähetä tyhjä sähköposti osoitteeseen: ankkamestari-subscribe@yahoogroups.com

Kun saat englanninkielisen vastauksen. Vastaa siihen (mitään ei tarvi kirjoittaa, kunhan lähetät vastauksen niin tulet automaagisesti jäseneksi).

Lainaus
b) Jos on alle 12 niin siin "Ankkalinnas" pitää huoltajien allekirjoittaa sellainen lappu, jossa ne antaa luvan ja faksata se jonnekkin... Entä jos mun isoveli rekisteröityis (sattumalta mun nimellä) ja antais sitten sen tunnuksen mun käyttöön? En yleensä tällä tavalla huijaile, muttakun potuttaa tuommoinen... Ei mun vanhemmilla kuitenkaan oo aikaa faksailla joatin lappusii...

Ihme kikkailua vaativat. Vastuuntuntoisena aikuisena suosittelisin valehtelemaan ikäsi... aijai, ei niin saa tehdä... no pysyttele kvaakissa, ehdit varmaan täyttämään 13 ennen kuin Ankkalinna pääsee kunnolla vauhtiin. :-X
Kai Saarto

Leo

• Jäsen
« Vastaus #3 : 20.12.2003 klo 22:43:14 »
No nyt mä liityin siihen Ankkamestariin. Lähetin siis ensin sen tyhjän viestin ja sitten vastasin siihen... Oikeinko? Toivottavasti... Kuinka tuossa voi sitten aloittaa uuden aiheen?

Edit: Sain jo vastauksen=se viesti tuli mis kerrottiin
« Viimeksi muokattu: 20.12.2003 klo 22:45:17 kirjoittanut Leo Lehtinen »

Esa

• Jäsen
« Vastaus #4 : 21.12.2003 klo 17:54:38 »
Mä oon ennenkin koittanut päästä tolle postituslistalle ja kun painan entteriä mitään ei tapahdu! Eikä toi Ankkis osote toiminut mulla.

Leo

• Jäsen
« Vastaus #5 : 14.01.2004 klo 15:42:19 »
Ankkikseen voi siis rekisteröityä osoitteessa http://www.jj-studios.com/ankkalinna/keskustelu/ tai www.ankkis.urli.net (tämä ei tosin aina toimi)

Ankkikseen siis halutaan lisää väkeä, koska nyt viestejä on vasta vähän yli 200 eikä tarvitse olla mikään erityinen "Aku-Ankka-on-koko-elämäni" tyyppi. Tervetuloa siis Ankkikseen!

sinäänsä mielenkiintoista että Ankkiksessa yksi threadi muodostaa lähes puolet koko foorumin viesteistä (85)

Esa

• Jäsen
« Vastaus #6 : 15.01.2004 klo 15:16:59 »
sinäänsä mielenkiintoista että Ankkiksessa yksi threadi muodostaa lähes puolet koko foorumin viesteistä (85)

Ja sekään ei varsinaisesti liity Aku Ankkaan. Keskustelu ei oo oikein vain päässyt käynnistymään.

Leo

• Jäsen
« Vastaus #7 : 15.01.2004 klo 15:22:22 »
Niin kun kävijöitä ei ole paljoa kuten täällä kvaakissa, jossa kunnon threadiin tulee saman tien hirveästi vastauksia; niin vastusta, kannatusta, myöntelyä jne.

Tällä hetkellä nimittäin vastausta saa odotella hitsin pitkään ja se laskee keskusteluiloa :( Toivottavasti edes joku Ankisti (tai joku muukin) eksyisi sinne... www.ankkis.urli.net

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
T-Klubissa Ankkalinna-keskustelu
« Vastaus #8 : 24.02.2004 klo 19:01:56 »
T-Klubi -ohjelmassa luvassa Ankkalinna-aiheinen keskustelu! Ohjelma tulee ulos Teemalta (digikanava) su 7.3. klo 19, TV1:stä ti 9.3. klo 11.05  ja Teemalta uudelleen pe 12.3. klo 23. Vieraista ei vielä tietoa.
Ohjelman kotisivut: http://www.yle.fi/teema/tklubi.shtml
EDIT, lisäys:
Ankkalinnan mentaalimaantiede eli miten Aku Ankkaa luetaan. Historioitsija Jukka Relanderin vieraina kansanedustaja Anni Sinnemäki, kirjailija Juha Siltanen sekä sarjakuvaneuvos Juhani Tolvanen. Stereo.

Timo
« Viimeksi muokattu: 06.03.2004 klo 23:49:41 kirjoittanut Timo Ronkainen »