Ja et muuten vieläkään kertonut yhtään omaa suositustasi tai mielipidettäsi tai vihjannut mistään tulevasta... 
Byrneltä on varmaan tulossa jotain.
Siis oikeasti, kuinka hyödyllistä se oikeastaan on, että joku meistä Kvaakin persoonallisista tyypeistä kehuu jonkin sarjiksen maasta taivaisiin, tai haukkuu jonkin pataluhaksi? Paljonko sinua auttaa se, jos Welzu suosittelee ostamaan John Byrnen Demon-TPB:n, tai minä suosittelen olemaan ostamatta Mark Millarin Ultimates Vol 2 -TPB:tä?
Ennen kuin alan turhaan heittelemään omia suosituksiani, pitäisikö yrittää miettiä jotain perustavanlaatuisempaa ratkaisua? Gaimanin 1602 meni sinulta ohi yksinkertaisesti siitä syystä, ettet seuraa Marvelin solicitationeja. Ja ehkä ihan hyvästä syystä, koska ne kuitenkin ovat enimmäkseen täynnä läpysköjen mainoksia. Silti TPB:t ovat yleensä omana lohkonaan listan lopussa. Auttaisiko, jos joku postaisi tänne aina tiivistelmän pelkästään tulevista TPB:istä? Minä voisin kyllä tehdä sen oman tilaukseni laatimisen yhteydessä. Ja tietenkin mainita, mitkä kirjat itse tilaan, sillä omaanhan Kvaakin hienostuneimman sarjakuvamaun.