uusimmassa Hämiksessä (7/04) on Peter Baggen kirjoittama ja piirtämä 22-sivuinen tarina The Megalomaniacal Spider-Man.
Ennen kuin joku ehtii älähtää: Megalomaniacal on oikeasti 23-sivuinen, onko tarinasta siis leikattu yksi sivu?
Ei.
Siitä on leikattu kaksi sivua.
Leivinjauhekirjeet voi lähettää Rmäelle. Älkää kertoko, että tein tämän.
Sivu 12
Peter vastaa Gwenin puheluun.Peter: Mitä tahdot nyt, Gwen?
Gwen: ?!? Hyvää päivää sinullekin vain! Halusin vain toivottaa hyvää syntymäpäivää...
Peter: Sepä kiva... Oliko muuta?
Gwen: Ei mitään muuta, senkin pösilö! No, yksi asia kyllä olisi...
Peter: Arvasin.
Gwen: ... eräs Unicefille työskentelevä ystäväni haluaa tietää, voisiko Hämähäkkimies osallistua hyväntekeväisyyskutsuille...
Peter: "Unicef"? Oletko täysin seonnut?! Tiedät, mitä mieltä olen YK:sta!
Gwen: Mutta Peter, etkö voisi edes kysyä Hämähäkkimieheltä? Olisit niin kiltti? Sehän on kuitenkin lapsien hyväksi...
Peter: Hämähäkkimies on jo lupautunut julkiseen esiintymiseen ensi viikolla... En halua, että hän on liikaa esillä...
Gwen: Mutta hän ei ole ollut julkisuudessa kuukausiin! Mitä muutakaan se pelle tekisi nyt, kun hän vetäytynyt eläkkeelle "rikostentorjunnasta"?
Peter: ?!? "Pelle"? Hämähäkkimies on amerikkalainen ikoni! Hän on tehnyt enemmän tämän maan eteen kuin kukaan tuntemani! Hän ei ole velkaa mitään kenellekään... edes minulle!! Meneekö perille?
Gwen: Okei! Unohda että sanoin mitään! ... vaikka joskus kyllä tuntuu siltä, että välität Hämähäkkimiehestä enemmän kuin minusta!
Peter: Gwen, odota! Mi...
Gwen lyö luurin kiinni.Gwen: Hmmm... Ovatkohan Peter ja Hämähäkkimies rakastavaisia...
Sivu 14
Sillä aikaa...
JJJ: En voi uskoa, että se Parkerin nilkki laittaa minut tuomaan pyykkejään pesulasta! Hän voisi laittaa toimistoapulaisen hoitamaan askareitaan, mutta eeeiii... "Toimistoapulaisilla on tärkeämpääkin tekemistä", hän sanoo... Kuinka paljon hän voi vielä nöyryyttää minua?
Mitä muka olen tehnyt hänelle ansaitakseni tällaista? Okei, en ole koskaan ollut mikään kiva kaveri, mutta en myöskään kovin paha! Parkerista on tullut pahempi piikki lihassani kuin Hämähäkkimies oli ikinä!
Ansaitsin varmaan sen ahneudestani... Minulla meni hyvin, mutta pystyin saamaan vielä enemmän rahaa osakeannilla... Ja siten saattamalla Buglen alttiiksi Hämähäkkimies Oy:n ja sen huippu-TJ:n, Peter Parkerin tekemälle valtaukselle!
Jos minulla olisi sisua, eroaisin, mutta kun firmalla menee niin hyvin, en halua lunastaa optioitani ihan vielä... Eikä sitä ikinä tiedä, koska Parkerin ote lipeää... Ja haluan olla paikalla, kun niin käy!
JJJ soittaa ovikelloa.Arrgh! Kukaan ei vastaa... Pitäisi vain heittää nämä rätit tähän nurmikolle, mutta saisin vielä kuulla kunniani... Mutta ei tässä koko päivää ole... No niin Parker, avaa jo!
Hmmm... Jospa kokeilisin palvelusväen sisäänkäyntiä...
Voiskohan muuten Rami (tai joku muu tietävä) paljastaa, mitä tarinoita Seittiklassikot-kirjassa oikein on?
TASM #31-33 / Stan Lee & Steve Ditko / Tri Mustekala
TASM #39-40 / Stan Lee & John Romita / Vihreä Menninkäinen
TASM #50-52 / Stan Lee & John Romita / Kingpin
TASM #121-122 / Gerry Conway & Gil Kane / Vihreä Menninkäinen
TASM Annual #14 / Denny O'Neil & Frank Miller / Tri Doom