Kirjoittaja Aihe: Kiinnostavia Vertigo-sarjoja?  (Luettu 75436 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
Re: Kiinnostavia Vertigo-sarjoja?
« Vastaus #45 : 12.09.2006 klo 16:00:12 »
Enpä usko että Titan julkaisee pätkittyjä versioita DC:n tradeista. Tuo minulla on Vertigo/DC:n julkaisemana.
Tosin esimerkkisi antavat olettaa, että Titanin versio voi oikeasti olla ohuempi.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

jutuahol

• Jäsen
« Vastaus #46 : 12.09.2006 klo 18:24:32 »
Näkyy olevan minullakin DC:n julkaisema versio Gone to Texasista, jossa kuitenkin kansi on sama kuin tuossa Titanin julkaisemassa. Tuo siinä vähän sekoittaakin, mutta isbn ja muiden tietojen mukaan kirja kuitenkin on DC:n julkaisema.

Sen sijaan Until the end of the World on minulla on Titanin julkaisemana ja siinä on sivuja 254 (Amazonissa sivuja oli DC: 244, Titan 264!). Voisitteko tarkistaa, että löytyiskö joltain DC:n versio tuosta ja montako sivua siitä löytyy.

puro

• Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Ei se siitä suttaannu.
« Vastaus #47 : 20.09.2006 klo 13:16:28 »
Vertigolta tulee/tuli ulos Pride of Baghdad, joka vaikuttaa mielenkiintoiselta ja menee hankintaan.

-P.

jutuahol

• Jäsen
« Vastaus #48 : 03.10.2006 klo 10:32:17 »
Vertigolta tulee/tuli ulos Pride of Baghdad, joka vaikuttaa mielenkiintoiselta ja menee hankintaan.

Minkälaisella viiveellä noita kannattaa odotella esim. Play.comiin tai britti Amazoniin? Jenkki-Amazonin mukaan ilmestymisestä on kolmisen viikkoa.

puro

• Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Ei se siitä suttaannu.
« Vastaus #49 : 03.10.2006 klo 15:37:33 »
Minkälaisella viiveellä noita kannattaa odotella esim. Play.comiin tai britti Amazoniin? Jenkki-Amazonin mukaan ilmestymisestä on kolmisen viikkoa.

Kumpikin taitaa myydä Titanin julkaisuja? Silloin lienee odotusaika luokkaa pari kuukautta. Kokeile www.caimanzone.de, jos et jaksa odottaa.

-P.

kespa

• Jäsen
  • Iron Knights - Tulossa maaliskuussa 2014
« Vastaus #50 : 04.10.2006 klo 01:35:02 »
Kai sitä vois tännekin jotain välillä kirjotella.
Juuri hommasin Testamentin ja DMZ:n ensimmäiset tradet ja Testament on näistä kyllä se jota hyllyyni tulee eksymään jatkossakin. DMZ oli periaatteessa ihan ok sarjakuvaa, mutta ei oikein tarjonnut loppujen lopuksi mitään niin mielenkiintoista, että jaksaisin sitä tulevaisuudessa hankkia. Testamentin uskonnolliset jutut kolahtivat enemmän ja Sharpinin taide oli yhtä nättiä katseltavaa kuin aina ennenkin.

Lisäksi tuli luettua Losers loppuun ja viimeinen trade kieltämättä nosti vähän, välillä ailahdellutta, tasoa. Ei se Losers kaikkiaan niin mullistava sarja ollut, mutta silti sen verran tykkäsin, että tulee hyllyyn jäämään.

Morrisonin Filth on myös kesken, mutta vielä meen niin alussa, etten oikein osaa sanoa pidänkö vai en. Harkinnassa olisi myös tuo Loveless, mutta ei ekan numeron perusteella herättänyt mitään kovin hirveää mielenkiintoa. Mutta ehkä täytyy edes Frusinin taiteen takia paremmin katsastaa.

puro

• Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Ei se siitä suttaannu.
« Vastaus #51 : 04.10.2006 klo 08:25:44 »
Filth oli tosi hyvä, hämmensi alkuun, kun ei oikein saanut tarinasta kiinni. Loppu palkitsi ja lisälukemiset varmaan selvittäisivät.

Mulla on tuo Loveless ja voin siitä kohtuuhintaan luopua kertaselailun jälkeen, taide oli hyvää, mutten tykännyt juonesta. Eli kunto priima, pistä privaa.

DMZ menee tsekkaukseen, Testament tuskin.

-P.

jutuahol

• Jäsen
« Vastaus #52 : 04.10.2006 klo 08:59:28 »
Kumpikin taitaa myydä Titanin julkaisuja? Silloin lienee odotusaika luokkaa pari kuukautta.

Ainakin Amazon.co.uk:sta saa molempia versioita. Titanin versio on pre-order -tilassa ja olihan tuolla näköjään julkaisupäiväkin eli 20.10.

Lönkka

• Jäsen
  • Life goes on (except for those who die)
« Vastaus #53 : 04.10.2006 klo 14:48:55 »
Enpä usko että Titan julkaisee pätkittyjä versioita DC:n tradeista. Tuo minulla on Vertigo/DC:n julkaisemana.
Olen myös käsittänyt niin että nämä nykyiset DC/Titan julkaisut ovat sisällöltään samoja. Kovin moni Titan-versio on DC -painos johon on vain liimattu Titanin viivakooditarra DC:n viivakoodin päälle. Yhteispainoksina nuo kaikki lienee tehty?

Tosin Titan julkaisi Alan Mooren Swamp Thingit mustavalkoisina ja ohkaisempina albumeina. Tosin niitä oli 11, kun DC julkaisi ne kuudessa osassa ja väreissä. Tosin paljon myöhemmin. Mulla on Titanin osat 4-11, eli ne joita Kalmassa ei tullut.
Nuohan on kivikautisia painoksia ja asiaa oikeasti tietämättä uskoisin että tuolloin värit jätettiin pois jotta hinta ei nousisi.

Samnlaisiahan on ne Titanin samoihin aikoihin julkaisemat neljä Hellblazeria. Itse pidän molempien sarjojen mustavalkoisuudesta paljon enemmän kuin muhjuvärillisistä versioista!

Lönkka

• Jäsen
« Vastaus #54 : 04.10.2006 klo 14:54:04 »
Juuri hommasin Testamentin ja DMZ:n ensimmäiset tradet ja Testament on näistä kyllä se jota hyllyyni tulee eksymään jatkossakin. DMZ oli periaatteessa ihan ok sarjakuvaa, mutta ei oikein tarjonnut loppujen lopuksi mitään niin mielenkiintoista, että jaksaisin sitä tulevaisuudessa hankkia.
Heh, mulla meni juuri toisinpäin. Kymmenen Testamentin jälkeen ei kolahda vieläkään ja harkitsen jopa noiden myymistä pois. DMZ on ollut taas vähintään ihan luettavaa matskua.

Ei se Losers kaikkiaan niin mullistava sarja ollut, mutta silti sen verran tykkäsin, että tulee hyllyyn jäämään.
Mulla Losersin osto loppui aboout ekojen kuuden irtonumeron jälkeen kun en jaksanut millään lailla siitä innostua.

Morrisonin Filth on myös kesken, mutta vielä meen niin alussa, etten oikein osaa sanoa pidänkö vai en. Harkinnassa olisi myös tuo Loveless, mutta ei ekan numeron perusteella herättänyt mitään kovin hirveää mielenkiintoa. Mutta ehkä täytyy edes Frusinin taiteen takia paremmin katsastaa.
Filth on mielestäni sellaista perus-Morrison kamaa; jos tykkäät miehen aiemmista sarjoist tykännet myös tästäkin.

Lovelessissa toimi mielestäni tuo Frusinin sangen Rissomainen taide eri hyvin joskin juonipuoli ei ihmeemmin jaksanut innostaa. Sääli.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #55 : 04.10.2006 klo 17:23:54 »
Heh, mulla meni juuri toisinpäin. Kymmenen Testamentin jälkeen ei kolahda vieläkään ja harkitsen jopa noiden myymistä pois. DMZ on ollut taas vähintään ihan luettavaa matskua.

Testament on mainio mutta DMZ on rautaa.
Sarjakuvaa jonka laista soisi ilmestyvän enemmän. The Other side kiinnostaa, mutta en ole saanut kätösiini.

Lönkka

• Jäsen
« Vastaus #56 : 04.10.2006 klo 18:39:41 »
The Other side kiinnostaa, mutta en ole saanut kätösiini.
Jos oikein muistan niin tämän ykkönumero ilmestyi tällä viikolla mikä lienee vaikuttanut saatauuteen :D

jutuahol

• Jäsen
« Vastaus #57 : 05.10.2006 klo 09:38:29 »
Caimanzonen kauttako olette Vertigoa tilanneet? Hinnat näyttäisivät olevan hieman halvemmat kuin Amazonilla, mutta toisaalta toimitusaika on pidempi (5-15pvä sivujen mukaan). Caiman ilmeisesti tilaa tuotteet Amazonin kautta, kun esim. Pride of Baghdadin saatavuus oli .de ja .co.uk puolella yhtä huono kuin Amazonillakin?
« Viimeksi muokattu: 05.10.2006 klo 09:41:06 kirjoittanut jutuahol »

puro

• Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Ei se siitä suttaannu.
« Vastaus #58 : 05.10.2006 klo 09:41:33 »
Tähän asti olen tilaillut ne vertigot playlta, mitä on ollut saatavilla ja loput caimanzonelta.

-P.

kespa

• Jäsen
  • Iron Knights - Tulossa maaliskuussa 2014
« Vastaus #59 : 10.10.2006 klo 13:38:09 »
Ite tykkäsin kyllä sen verran tuosta Lovelessista, että tulee varmaan jatkossakin seurattua. Ei mitään maailmoja mullistavaa, mutta ihan ok sarja kuitenkin. Ja Frusinin kynänjälki sopii loistavasti tällaiseen sarjaan.