Kirjoittaja Aihe: Viimeaikaiset löydöt ja hankinnat  (Luettu 253025 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

jussih

• Jäsen
Vs: Viimeaikaiset löydöt ja hankinnat
« Vastaus #435 : 02.10.2016 klo 11:52:54 »
Tän nappasin talteen, kun tätä ei löydy niistä kokoelma-albumeista, joista Kunnaksen Nyrok City-sarjiksista on julkaistu. Julisteen toisella puolella Kim Wilde. Toinen peli, Dingo-aiheinen löytyy. Ihan kaikkia Nyrok City-sarjiksia kokoelmistani ei löydy, joten olen napannut puuttuvia talteen sitä mukaa kun niitä on vastaan tullut. Pari taitaa vielä puuttua.

willeristi

• Jäsen
« Vastaus #436 : 02.10.2016 klo 13:10:36 »
Viikonlopun satoa. Teris-paketti maksoi 4 €. Kaupan päälle sain
Tapioca-keräilytarran, joka oli liimattu Teris-superkirjan etukanteen.
Muistaakos joku Tapioca-jäätelön? Itselläni ei ole muistikuvaa...

En voinut vastustaa kiusausta vaan sorruin ostamaan Tex-arkin, jossa
on 3 Tex-liuskaa kiinni toisissaan. Nähtävästi painossa painettiin
3 Texiä samalla kertaa...
« Viimeksi muokattu: 30.03.2017 klo 13:32:03 kirjoittanut willeristi »

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #437 : 02.10.2016 klo 19:24:22 »
Muistaakos joku Tapioca-jäätelön? Itselläni ei ole muistikuvaa...

Taitaa olla 40 vuotta sitten ollut jäätelö, marraskuun 1973 hintaluettelo on näemmä tai ollut myynnissä parissa paikkaa.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #438 : 05.10.2016 klo 14:42:09 »
Talo Bronxissa löytyi Libriconin laarien uumenista. Hinta 20€, kirja tosi hyvässä kunnossa (esim. Huuto.netissä 39-70€ kehnompi kuntoiset). Pysynyt hyvässä kunnossa koska päällystetty kontaktimuovilla. Lisäksi toki hintaa laskee omistuskirjoitus etukannessa, sekä edellisen omistajan leima eka sivulla. Mutta noin niinkuin lukukappaleeksi varsin sopiva ja hyväkuntoinen, sekä lukemista kestävä.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

amasofi

• Jäsen
« Vastaus #439 : 11.10.2016 klo 22:23:11 »
Tulin eilen töistä ja melko pian tietokoneen avattuani vilkaisin tori.fi palvelun uudet lehdet. No vastaan tömähti noin 15-20 min kohteen avaamisen jälkeen Blueberry: Kultainen luoti hintaan 10 eur. Laitoin samantien viestiä myyjälle. Hämmästys oli suuri tänä aamuna, kun hän ilmoitti myyvänsä sen minulle, koska olin ollut ensimmäinen ostaja. Harvoinpa tuota harvinaisuutta ihan kelpo kunnossa saa kympillä. Nyt oon vaan  8] 8] ^-^

Shunichiro

• Jäsen
« Vastaus #440 : 24.10.2016 klo 17:38:32 »
Lähikirjaston poistohyllyyn oli ilmestynyt vino pino Tinttejä. Nappasin niistä kaksi korvaamaan irtosivuiset kappaleet omissa kokoelmissani (niin moneen kertaan 80-luvulla ostamani albumit on luettu).

Mutta sitten siihen tärkeimpään tämän viestiketjun kannalta. Olipa joukossa nimittäin pari Yoko Tsunoakin. Henkien portti minulla olikin jo, joten sen ostin lukukappaleeksi ja toinen oli... Taivaallinen dzonkki! Kun maksoin albumeista yhteensä euron, kappalehinnaksi tuli näppärät 25 senttiä. Sanoisin, että aika hyvä kauppa (vieläpä varsin hyväkuntoisesta) Taivaallisesta dzonkista, joka minulta puuttui ja jota en ollut vielä ostanut sen korkean hinnan vuoksi. Joka paikassa, niin kivijalka-kuin nettilafkoissakin, jotka minä olen tutkaillut, se maksaa 50 euroa. Eihän tuo kappale tietenkään ole sen viiskymppisen arvoinen niinkuin noin keräilymielessä, mutta luettaviksi minä näitä kuitenkin ostan, en kassakaappiin säilöttäviksi ;)

Osaako kukaan muuten sanoa, miksi juuri tuo Yoko Tsuno -albumi on melkeinpä se kaikkein arvokkain? Tavallista pienempi painos vaiko siksi, kun se on ensimmäinen Egmontin julkaisema Yoko vai jokin muu syy?

- Jukka

Coppola

• Jäsen
« Vastaus #441 : 24.10.2016 klo 19:39:21 »
Luultavasti juuri siksi, että Taivaallinen dzonkki osuu Semicin ja Egmontin taitekohtaan ja siksi painos on luultavasti muita pienempi. Sama pätee parin muunkin sarjan (Natasa, Piko ja Fantasio) siihen kohtaan osuviin albumeihin.

Vern

• Jäsen
« Vastaus #442 : 03.11.2016 klo 18:10:58 »
Mä sain tänään 70 Aku Ankan taskukirjaa ja ison kasan Roope-setä lehtiä ilmaiseksi. Sain samalla kovakantasia sarjakuvia jotain 10 kappaletta ja pehmyt kantisia jotain kuutisen kappaletta.

Tosin osan noista omistin jo ennestään.

Sarjakuvat sain ystävältä ja hänkin sai nuo mystisesti vapaakirkon kautta.

willeristi

• Jäsen
« Vastaus #443 : 06.11.2016 klo 14:30:23 »
Tex-tarrakirjan tarrojen löytyminen tapahtui liian nopeasti  -  muutama viikko ja se oli siinä  :(

Mutta ei hätää, sillä löytyi uusi, vaikeampi kohde: vuonna 1997 julkaistu Spider-man -tarrakirja. Ostin sen tänään hulppeaan 1,50 euron hintaan. Kirjassa on tarroja liimattuna 123 kpl, mutta vielä puuttuu 93. Takasivun mukaan tarrojen myyntiaika päättyi 31.12.1997.

Tässä urakassa pyydän apuanne arvon Kvaakkilaiset - teen jossain vaiheessa listan puuttuvista tarroista

« Viimeksi muokattu: 06.11.2016 klo 15:28:24 kirjoittanut willeristi »

willeristi

• Jäsen
« Vastaus #444 : 16.11.2016 klo 19:08:56 »

Kuvassa näkyvät lehdet tarttuivat tänään mukaani.

Micky Maus vuodelta -58 saksal.
Musse Pigg   ruots.
Mickey Mouse engl. jne.
Nastassa artikkeli Loch Nessin hirviöstä

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #445 : 17.11.2016 klo 02:33:20 »
Varsin hauska paketti siinä! Ja Singapore-Malesia-Mikki. Olisin itsekin napannu kaikki nuo kohdalle sattuessa.

Timo

Rauta

• Cheap plastic imitation of Orson Welles
  • Jäsen
  • Voi millaista höpinää!
« Vastaus #446 : 27.11.2016 klo 15:53:39 »
Tällaisen sain hankittua :)

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #447 : 27.11.2016 klo 16:21:43 »
Tällaisen sain hankittua :)

Jukranpujut, onpas komia Kerhonen!

_tex_

• Jäsen
  • Oman kielen OSAAJA!KvAak terroristi!AiNiAaN! Q=<>
« Vastaus #448 : 27.11.2016 klo 23:15:50 »
Jukranpujut, onpas komia Kerhonen!
Hieno ku mikä!

Q=<>

Rauta

• Cheap plastic imitation of Orson Welles
  • Jäsen
  • Voi millaista höpinää!
« Vastaus #449 : 28.11.2016 klo 00:30:58 »
Tänks :) Rahalippaana muuten aivan kelvoton, sitä kun ei saa auki kuin vasaralla. Monikohan on aikojen saatossa sen kohtalon kokenut?