Kirjoittaja Aihe: Oulun (ja lähialueen) sarjakuvatapaamiset  (Luettu 74913 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Storm_

• Vieras
Re: Oulun (ja lähialueen) sarjakuva-immeiset!
« Vastaus #30 : 09.12.2005 klo 11:33:22 »
Uskallan tulla kyllä silloin, mutta miinuksena on se, että vasta lauantaina lähtee kyytin kotiin päin. Mutta aina voin punkata isosiskon luonna, jos se on edes kotona.
Tosin kissan kaverina pitäisi nukkua ja ksisa ei pahemmin mitään suosikki uniseuraa.

Toivottavasti tämä miittii sitten ihan pysyy alkoholittomana, sillä olen luvannut olla juomatta, kun jäi ensimmäisestä kerrasta aamulla traumoja...

Mutta kait niitä muitakin päivä ehdotuksia tulee sitten? Tai voidaan edes aloittaa se epäonnenpäivänä 13.1 16.00? Sillä mä olen aika aikaisessa jo silloin Oulussa.

- Storm

mari

• Jäsen
« Vastaus #31 : 09.12.2005 klo 13:43:15 »
mä ymmärrän kyllä ton kyytijutun, että sen takia aikasempi vois olla parempi, mutta ei nyt sentään kymmeneltä :)
alkoholittomuus tai alkoholillisuus on varmasti ihan jokaisen oma päätös, nukun kahvilassa ei käsittääkseni paljoa voi juoda, ja jos jotukut haluavat jatkaa baarin puolelle, niin mikäs siinä...
perjantai 13. sopii kyllä kans mulle (se olis kyllä helppo muistaa :) ), mutta mä luulen että se tulis kuitenki aloittaa 17.00... jos ihmisillä on esim. töitä, niin viiteen ehtii, neljä tekee varmasti tiukkaa...

Storm_

• Vieras
« Vastaus #32 : 09.12.2005 klo 19:14:33 »
Noh. Pitää alkaa kyselemään siskolta asiaa, mutta rajanani on se, etten varmaan saa kauaa viipyä teidän ihanassa seurassa, jos mielii päästä nukkumaan sohvalle ja rääkkään kissaa.

Varmaan joku ottaa mukaan jotain korttipeliä, niin voidaan sen ohella jutella. Mutta varmaan kaikki tulijat ovat täysi-ikäisi? (itse olen ainakin)
Joten jos on nyt alaikäisi tulossa, niin varmaan voidaan jättää ne alkoholi hommat pois, ettei anneta sitä huonoa kuvaa.
Mutta jos joku tulee aikaisemmin paikalle ja haluaa vaikka piipahtaa fantsun suunnalla, niin minä olen ainakin paikalla, jos en nyt sairastu tai vastaavaa.

- Storm

Rami Selin

• Jäsen
  • Uskon kaiken
« Vastaus #33 : 09.12.2005 klo 21:00:40 »
Mutta varmaan kaikki tulijat ovat täysi-ikäisi?

Kuten jo aiemmin sanoin, olen tulossa, mutta täysi-ikäinen en ole. Alkoholia tuskin tarvitsee raahata Nukuun, mutta jatkoillehan saa kukin mennä minne mielii.

keijoahlqvist

• Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • -
« Vastaus #34 : 14.12.2005 klo 08:19:21 »
Mari, sun sähköpostiosoite yahoossa ei toimi. (Milläs muulla lailla sen sulle kertois kuin tässä?)

Täällä lisää  13.1. -tapaamiseen liittyvää asiaa kohdassa 13. joulukuuta.
http://www.limingantaidekoulu.com/blogiarkisto/

mari

• Jäsen
« Vastaus #35 : 14.12.2005 klo 23:04:25 »
kyllä se toimii, älä pelottele tollasilla :)

joo, ei sinne nukulle alkomaholia viitsi raahata, ihan hyvä aloittaa silleen rauhallisesti... ja sitten jatkoille ken haluaa... Sitä lopullista päivää pitänee vielä hioa... jonkunlainen äänestys asiasta?

tosi hieno juttu keijo toi teidän näyttely! kateeksi käy, ei sitä sillon tommosia järjestetty ku minä siellä olin....

keijoahlqvist

• Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • -
« Vastaus #36 : 14.12.2005 klo 23:55:35 »
Olis hyvä jos Nuku-tapaaminen pysyis ajankohdassa 13.1. klo 17 kun silloin Limingan opiskelijoita pääsee mahollisimman monta tulemaan.

Ja sarjakuvaihmisethän ei juo kuin kahvia ja energiajuomia nykyään.

Rami Selin

• Jäsen
  • Uskon kaiken
« Vastaus #37 : 15.12.2005 klo 00:18:17 »
Olis hyvä jos Nuku-tapaaminen pysyis ajankohdassa 13.1. klo 17 kun silloin Limingan opiskelijoita pääsee mahollisimman monta tulemaan.

Älä nyt Keijo hyvä mene enempää niille paljastamaan. Vaihtavat vielä päivän välttääkseen tapaamasta meitä.

Lainaus
Ja sarjakuvaihmisethän ei juo kuin kahvia ja energiajuomia nykyään.

Huomennahan ei ole mitään tärkeää tunneille kaavailtu, joten taidanpa keittää kahvia ja ottaa Batterya. Tai sitten en...
Yritän (vahva painotus sanalle "yritän") mennä nyt nukkumaan. Ottaa päähän, kun musteet levisivät tehdessäni näyttelyjulistetta. Huomenna (tai siis tänään myöhemmin) pitää yrittää uudestaan.

Boardi

• Uusi jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #38 : 22.12.2005 klo 20:26:46 »
Näyttääpä siltä, että en pääse tuolloin paikalle. Mutta jos homma onnistuu niin eiköhän niitä miittejä tule myöhemminkin (ja toivottavasti paremmalla ajalla ;) )

-Lasse

keijoahlqvist

• Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • -
« Vastaus #39 : 03.01.2006 klo 08:40:52 »
Oulun seudun sarjakuvaharrastajat siis tapaavat Nukun kahvilassa 13.1.2006 klo 17. Kahvilassa pitäisi olla tilaa, sillä mitään massatapahtumaa Nukulla ei tuohon aikaan järjestetä. Paikka myös soveltuu aikomamme kaltaiseen kohtaamiseen. Kahvila on auki klo 19:ään, mutta jos myynti on vilkasta, henkilökunta tuskin malttaa lähteä pois. Kahvilastahan ei tarvitse lähteä vaikka myynti lakkaisikin. Ja Nuku sijaitsee Hallituskatu 7:ssä http://kartta.ouka.fi/.

Samana päivänä klo 15 avataan parin korttelin päässä, RealDealin kellarigalleriassa Isokatu 10:ssä Limingan taidekoulun sarjakuvalinjan LISKO-näyttely jonka teemana on pienlehden tekeminen. Näyttely on auki kuukauden ja ensimmäisellä viikolla sieltä saattaa löytää päivystämässä nykyisiä ja entisiä sarjakuvaopiskelijoita jotka piirtävät improvisaatiosarjakuvaa tai karikatyyrejä. Pienlehtiä on kaupan.

mari

• Jäsen
« Vastaus #40 : 03.01.2006 klo 12:15:39 »
Näin on vissiin asiat :)
harmi, jos immeisiä ei pääse paikalle, toivottavasti seuraava kokoontuminen on sitten sellaiseen ajankohtaan että kaikki pääsee mukaan!

niin, ja olisikos jollakin sitä puhekuplan s-osotetta? etkö sä vois keijo laittaa sinne myös menemään ton mainostuksen?
mä oon hukannu ihan täysin ohjeet koko puhekuplaan, eikä kuplan sivuilla oo mitään vinkkiä asiaan...

mari

• Jäsen
« Vastaus #41 : 04.01.2006 klo 15:11:38 »
jeps kiitos keijo, kun laitoit kutsu-ilmoituksen puhekuplaan :)

kyllä mua harmittaa, kun en tänä vuonna siellä sarjislinjalla oo, ku te keksitte kaikkea tollasta kivaa... ja mä tarttisin oikeesti ville-hirviön patistamaan mut tekemään sarjakuvia (oon laiskistunu taas...)  ;D

mari

• Jäsen
« Vastaus #42 : 09.01.2006 klo 13:07:17 »
Niin, tapaaminenhan on ihan kohta... käsiä pystyyn, ketä on sinne tulossa?

pitäisikö meillä olla jokin kyltin tapainen, että tiedetään kokoontua kaikki yhteen? onko tiedossa jotain ohjelmanumeroita muita kuin esittelyt?

keijoahlqvist

• Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • -
« Vastaus #43 : 09.01.2006 klo 20:10:27 »
Pitäisikö kaikilla olla sarjakuvalehti kainalossa?

Magetsu

• Jäsen
  • Ajattelen, siis olen
« Vastaus #44 : 09.01.2006 klo 20:59:58 »
Eiköhän tuota tuonne eksy.

Marko.