Kirjoittaja Aihe: Oulun (ja lähialueen) sarjakuvatapaamiset  (Luettu 74765 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kuarakainen

• Jäsen
Re: Oulun (ja lähialueen) sarjakuvatapaamiset
« Vastaus #255 : 21.03.2007 klo 19:26:16 »
no per.. ruma sana! Kyllähän nyt saunailtaa kuuluu viettää.

Ilmoitettakoon nyt sitten tätä kautta (kun tätä varmaankin mahdollisimman harva lukee, niin tämäkään turha tieto ei mene vahingossakaan perille...), että minä ainakin olen kiinnostunut ottamaan osaa jatkossa moiseen terveeseen, perisuomalaiseen illanviettoon. Tähän aiemmin mainittuun en ihan olisi ehtinyt, tai olisi tullut pitkä matka saunomaan Saksan maalta...

Mun mielestä olisi kans eri hyvä juttu jos siellä saunoittelu-paikassa, sitten joskus kun se saunailta mahdollisesti järjestetään, voisi tarvittaessa punkata jollakin patjan tapaisella. Kynnyskin kelpaa hätätapauksessa. ;) Voisi itse kukakin halutessaan ja äitiltä/vaimolta/tyttöystävältä ja poliisilta luvan saadessaan ottaa saunakaljaa ja jättää auton parkkiin... Oisko paha ???

Mulla ei oo ainakaan henkkoht mitään hirveitä hinkuja maksaa itteäni kipeäksi baariin taksilla ajamisesta...
"Kaikki on pilalla."

mari

• Jäsen
« Vastaus #256 : 21.03.2007 klo 19:48:12 »
Hyvä hyvä! Hienoa että saunailta kiinnostaa, kyllä me se järkätään vielä tälle keväälle!

Tietääkseni Keijjo on lupaillut että voidaan punkata taidekoulun tiloissa... Jos haluaa kotiin yöksi, niin tuo taksi taitaa olla ainuita vaihtoehtoja, viimeinen bussi lähtee jo 21.35 limingasta. MUTTA taksi ei kauheesti loppujen lopuksi maksa, jos aattelee että yks taksimatka on n. 60 euroa, joka jaetaan vaikka 4 ihmisen kesken (enemmän, jos on kyseessä tilataksi!), se tekee öö 15 euroa. No okei on se aika kallis, 10 euroa enemmän mitä bussi, mut jos on tilataksi ja porukkaa enemmän niin ei oo niin kallis.
Vai onko tilataksilla kalliimmat hinnat?

Mut siis vissiin on mahdollista jäädä yöksikin... siis joo.

Ollihietala

• Ihiminen
  • Jäsen
  • Nake me happy
« Vastaus #257 : 21.03.2007 klo 21:02:29 »
Huomenna on taas lukupiiri, aiheena äijäsarjakuvat. Paikka on tuttu Coffee House ja törmättäis siinä kello 17.

Tuokaahan oikein testosteronin tihkuisia sarjiksia niin saadaan mullekkin parta kasvamaan!

Awe

• Riipustaja
  • Jäsen
« Vastaus #258 : 22.03.2007 klo 04:19:46 »
Jipii, minä voin tuoda parran.

mari

• Jäsen
« Vastaus #259 : 22.03.2007 klo 22:30:59 »
Jipii, minä voin tuoda parran.

Ja kannatti tulla, kun heti menit voittamaan palkinnonkin!

KIITOS kaikille hienosta lukupiiristä!! Tais olla ennätysmäärä osallistujiakin.. Ja paljon sarjakuvia.

Äijimmäksi sarjakuvaksi valittiin muuten Conan barbaari....

Seuraavana aiheena vähemmistö sarjakuvat!

mari

• Jäsen
« Vastaus #260 : 04.04.2007 klo 14:00:41 »
Jeba, eli huomenna torstaina 5.4. perinteinen sarjistapaaminen klo. 19.00 alkaen Coffee Housesta!

Siirrytään varmaan sit jossain välissä muualle, joten jos pääsette vasta myöhemmin, niin pyytäkää vaikka yksityisviestillä mun puh. numeroa, niin voitte sitten soitella että mihin olemma menneet...

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #261 : 07.04.2007 klo 14:43:32 »
Koko Oulun sarjisporukka sitten tuonne megeen:

http://www.solarfilms.com/uutiset/fi_FI/lordi_avustajia/
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

keijoahlqvist

• Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • -
« Vastaus #262 : 07.04.2007 klo 15:09:23 »

Haa: Limingan sarjislinjalaisille kykyjään vastaavaa työtä!
(Soitin jo Tuberkuloosille.)

mari

• Jäsen
« Vastaus #263 : 07.04.2007 klo 15:23:36 »

Lols joo, me just koulussa mietittiin että sais ilmasen hiustenleikkuun jos pääsis mukaan (tai ilmasen raajojen amputoinnin?) :)

Mut kaikki respecti lordille ja solar filmsille siitä, että ensinnäkin kuvaavat OULUSSA ja että hakevat assareista lähtien porukkaa töihin Oulusta ja lähialueelta (oon kuullu huhuja että palkkaavat mieluiten vain paikallisia...?). Paikallista osaamista löytyy kyllä, hienoa että sitä käytetään näin mainiosti!

HEI! Oli huippu sarjistapaaminen torstaina, Wardakin oli käymässä! Naurettiin että tästä pitää tehä perinne: joka vuosi joutuu joku Helsinkiläinen käymään Oulun sarjistapaamisissa (Vesahan oli viime vuonna....)
Ajateltiin että ens vuonna Tuukka nakataan sit baari-illan jälkeen nukkumaan junaan lippu niitattuna kiinni takkiin ja me voidaan sit herättää se Oulussa  ::)

AI JOO ja sit päätettiin perustaa sellanen baariketju, jossa ois sellanen suora videoyhteys kaikkiin suomen sarjistapaamisiin, kun ne kerta näyttää kaikki olevan samaan aikaan ympäri suomea. Ja sit mikit päälle ja videotykillä kuvat isoille kankaille. JA koska kyseessä ois ketju, nii oluttakin vois tarjota ihan kenelle vaan. Aatelkaa: "Mulle yks olut, ja sit yks lonkku tonne Ouluun tolle lyhyelle tytölle."

!!!

keijoahlqvist

• Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • -
« Vastaus #264 : 07.04.2007 klo 15:37:49 »
Oulussahan toimii joka paarissa langaton netti joten läppärit mukaan ja veppikamerat päälle.

Muokkis:
Et sä nyt nin lyhyt ole.

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #265 : 07.04.2007 klo 15:59:32 »
Minusta on turha puhua Lordi-filmin avustajista kahdessa ketjussa, joten jatketaan aihetta tuolla.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Tuuk42

• Jäsen
  • "En pidä minään"
« Vastaus #266 : 07.04.2007 klo 17:11:32 »

--
Ajateltiin että ens vuonna Tuukka nakataan sit baari-illan jälkeen nukkumaan junaan lippu niitattuna kiinni takkiin ja me voidaan sit herättää se Oulussa  ::) --

AI JOO ja sit päätettiin perustaa sellanen baariketju, jossa ois sellanen suora videoyhteys kaikkiin suomen sarjistapaamisiin--

;D Olen suunnattoman otettu että ajattelitte minua niin kauniisti! Varmistakaa vain ettei minun täydy olla töissä tai missään muualla, niin saatte ilomielin kaapata minut Ouluun  8]

Ja tuo baariketju-juttu... kyllä sä Mari vaan oot nero  :D

"Art Kills Creativity." - Douglas Adams Paint it Black!

W

• sarjakuvaduunari
  • Jäsen
« Vastaus #267 : 11.04.2007 klo 15:31:34 »
Oulu raportin alkusoittoa. Miten niin lyhyestä matkasta on niin paljon kerrottavaa?
http://bp2.blogger.com/_wmkvxFd9dJ0/Rhyc4aHvhsI/AAAAAAAAADI/B0g3szz2Yvc/s1600-h/Oulu+matka.jpg

mari

• Jäsen
« Vastaus #268 : 11.04.2007 klo 16:36:29 »
Miten niin lyhyestä matkasta on niin paljon kerrottavaa?

Se on tää Oulu kato se. Kokoajan tapahtuu :D

keijoahlqvist

• Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • -
Paskakaupunnissa Draamattupiiri
« Vastaus #269 : 16.04.2007 klo 18:26:20 »
Draamattu julkistetaan!

Keskiviikkona 18.4.07 klo 14 oululaisessa Paskakaupunni-kapakassa esitellään vuoden hartain sarjakuvateos, Draamattu, jota on sulassa sovussa ollut tekemässä 50 uskovaista, ateistia ja saatananpalvojaa Limingan taidekoulun sarjakuva- ja kirjoittajalinjoilta.

Paskakaupunniin on ripustettu Raamatun inspiroima näyttely. Kapakka itse kunnioittaa Sentenced-bändin muistoa, valokuvataidetta sekä Oulun parempaa atmosfääriä.

Pinnatkaa koulusta ja tulkaa kapakkaan!