Kirjoittaja Aihe: Oulun (ja lähialueen) sarjakuvatapaamiset  (Luettu 74842 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

keijoahlqvist

• Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • -
Re: Oulun (ja lähialueen) sarjakuvatapaamiset
« Vastaus #180 : 30.04.2006 klo 08:42:59 »
Kiitos käynnistä. Muualta tulleena pidän Oulua viihtyisänä lähinnä meren, oululaisten ja murteen ansiosta. Kun saatais tänne vielä kirjakauppa.

Ensi kerralla olet tervetullut vastustamattomaan Liminkaan jossa ei ole enää yhtäkään kapakkaa auki puolenpäivän olutta varten mutta Assan terassilla voi nauttia kun iltajuna kiitää ohi ja imaisee liemet tuopista.

211163

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #181 : 30.04.2006 klo 13:24:42 »
Keijo:
"Oli siellä 10 ihmistä: Keijo, Rami, Miisa, Mari, Magetsu? Kukaistumagetsunvieressä, Jokaistumuavastapäätä, Janne, Vesa, Ilpo ja viimeksi tuli Filppa. Sori etten onnistunu painamaan nimiä mieleen tai eihän ne kaikki tullu esiinkään."

Varsin lähellä, mutta niin kaukana olin myös minä: saman katon alla, mutta Studion konehuoneessa näyttämässä afrikkalaista elokuvaa niille viidelle uskolliselle. Vilkaisin kyllä ennen näytöstä parvelta alas, ja näin teidät kahvilassa. Vaan en ehtinnä enkä tohtinna, kun olen lähinnä noin niin kuin senttari.

keijoahlqvist

• Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • -
« Vastaus #182 : 30.04.2006 klo 13:49:18 »
Vilkaisin kyllä ennen näytöstä parvelta alas, ja näin teidät kahvilassa. Vaan en ehtinnä enkä tohtinna, kun olen lähinnä noin niin kuin senttari.
No poikkee sitte ku ei tartte pyörittää elokuvaa. Toivon mukaan olet saanu Villeltä 7 veljestä?

Rami Selin

• Jäsen
  • Uskon kaiken
« Vastaus #183 : 01.05.2006 klo 05:24:38 »
No niin. Perjantain tapahtumat on käyty läpi ja jotain jopa muistinkin. Luonnospäiväkirjani tältä ajalta luettavissa täällä. Tapaamisesta jäi vielä vähemmän muistiin kuin luulinkaan, mutta sitähän varten Kvaakki on olemassa, että voi kysyä edellisen päivän sanomisiaan.

keijoahlqvist

• Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • -
« Vastaus #184 : 01.05.2006 klo 09:34:23 »
Luonnospäiväkirjani tältä ajalta luettavissa täällä.
Kyllä luonnoskirjat on ihmiskunnan aarreaitta.
Aina mukana! Aina! Pitää hommata taskukokoinenkin.

mari

• Jäsen
« Vastaus #185 : 02.05.2006 klo 11:26:12 »
Laureline tulee sitten seuraavaan tapaamiseen :) eipä tässä vielä mitään erityistä olla tehty, nythän se vasta alkaa se tekeminen...

Ramilla meni vissiin aika lujaa viime perjantaina :D no, kyllä sitä pitää aina välillä... osasit kyllä aika hyvin juopumuksesi piilottaa, mä vaan välillä ihmettelin että mitä se siinä vieressä hihittelee ;)

NIIN, anteeksi nyt kaikille, kun en oo noita nettisivuja saanu päivitettyä (enkä oo ehtiny vielä lisätä listalle niitä jotka kiltisti s-osoitteensa antoivat)... Vappu on aika kiireistä aikaa mulle, kun teen aina välillä noita jäätelönmyyjän hommia (ja piti tietysti koekäyttää uudet haalaritkin). Nyt ne on onneksi hetkeksi ohi... eilen soitin hassun puhelun kaverille, jonka kanssa olis ollu tarkoitus mennä syömään. Sanoin, että kun on niin kiirettä taidan skipata syömisen.
onneksi mulla on arvot kohdallaan :D

joo, mut selittelyitä selittelyitä...

voisko ne jotka otti kuvia tapaamisesta (keijo? vesa?) lähettää mulle muutaman, niin laitan niitä tuonne sarjakuvaoulu sivuille..

Mitäs mieltä on ihmiset nyt siitä, milloin seuraava tapaaminen on? miltä se tosiaan kuulostais että pidettäis jokin pieni tapaaminen kemissä??

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #186 : 02.05.2006 klo 11:47:39 »
Joo, voin lähettää, tsekkasin juuri että mitäkaikkea sitä onkaan tullut taltioitua...

Nonni, lähetetty on!
« Viimeksi muokattu: 04.05.2006 klo 15:11:50 kirjoittanut VesaK »
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

keijoahlqvist

• Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • -
« Vastaus #187 : 02.05.2006 klo 17:52:31 »
miltä se tosiaan kuulostais että pidettäis jokin pieni tapaaminen kemissä??
Pidetään sunnuntaina klo 11 kulttuurikeskuksen aulakahviossa tai sen läheisyydessä jossa on Sarjakuvareportaasitoimitus.

kaltsu

• Jäsen
« Vastaus #188 : 02.05.2006 klo 18:44:12 »
Oululaiset lähtee Kemiin eristäytymään? Sovitaanko saman tien että muiden kaupunkien aktiivit kokoontuvat myös omiin pöytiinsä ja seurueiden välillä saavat seilata ainoastaan äänestyksellä valitut puhemiehet?

keijoahlqvist

• Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • -
« Vastaus #189 : 02.05.2006 klo 19:00:00 »
Oululaiset lähtee Kemiin eristäytymään?
Cafe Iriksessä on mahdoton eristäytyä. Mutta älä silti yritä tekeytyä oulunseutulaiseksi. Tarkistamme paperit. 8]

mari

• Jäsen
« Vastaus #190 : 02.05.2006 klo 19:56:31 »
Oululaiset lähtee Kemiin eristäytymään? Sovitaanko saman tien että muiden kaupunkien aktiivit kokoontuvat myös omiin pöytiinsä ja seurueiden välillä saavat seilata ainoastaan äänestyksellä valitut puhemiehet?

no ei me eristäydytä, aattelin vaan jos kerta kaikki on siellä.. kuten huomaat, on meidän joukossa ollut jopa helsinkiläinenkin, ei me niin tiukkapipoisia olla :D

tai sitten nähdään kemin jälkeen... mikä vois olla ihan hyvä vaihtoehto myös... tai siis kyllähän me kemissä NÄHDÄÄN mutta ei pidetä mitään virallista tapaamista...?
en tiiä, onko muilla mielipidettä??

keijoahlqvist

• Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • -
« Vastaus #191 : 02.05.2006 klo 22:03:29 »
Kemin jälkeen menee syksyyn ennen kuin liminkalaisia osallistuu.

Olis kiva tietää mahdollisimman pian kutsutaanko Oulun Sarjakuvaseuran vuosikokous koolle joskus ja mitä aletaan suunnitella.

Magetsu

• Jäsen
  • Ajattelen, siis olen
« Vastaus #192 : 04.05.2006 klo 14:52:18 »
Minä en pääse valitettavasti tuonne Kemiin kun olen toisaalla samaan aikaan.

Nostettiin tällä ilmoituksella sen mahdollisuutta että cafe Iris olisi tuolloin juuri suljettuna   ;)

Marko.

mari

• Jäsen
« Vastaus #193 : 13.05.2006 klo 13:00:27 »
kaikki on ollu kamalan hiljaa viimeaikoina täälläkin :)

mikä päivä teille sopis kemin jälkeen tapaamiselle? jo tehtäisiin niin, että kemissä nähdään epävirallisesti tai nähdään-jos-nähdään-periaatteella, ja sovitaan nyt jo tapaamispäivä sitten festareiden jälkeiseen aikaan... miten olisi heti seuraavana perjantaina eli 26.5.? vai meneekö ens kuun puolelle eli tyyliin 2.6. perjantai?

sanokaa mielipiteitänne!

Magetsu

• Jäsen
  • Ajattelen, siis olen
« Vastaus #194 : 16.05.2006 klo 08:57:30 »
Jees.

Molemmat päivät käy minulle.

Marko.