Kirjoittaja Aihe: Oulun (ja lähialueen) sarjakuvatapaamiset  (Luettu 74881 kertaa)

0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.

keijoahlqvist

• Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • -
Re: Oulun (ja lähialueen) sarjakuvatapaamiset
« Vastaus #135 : 13.04.2006 klo 19:52:36 »
No miten meni?
En ite päässy paikalle mutta Ilipo soitti ja kertoi että Nuku on kiinni. Sitte soitti Jii ja kertoi että Nuku on kiinni. Mutta ehkä ainakin jotkut ihmiset tapasivat Stokkan vintillä?

mari

• Jäsen
« Vastaus #136 : 13.04.2006 klo 21:14:59 »
joo, heti ekana pitää sanoa että oon TOSI pahoillani, etten tarkistanut nukun aukioloaikoja!! pyydän anteeksi syvästi jos joku turhaan kävi pyörähtämässä nukun edessä... mäkin tulin sen verta myöhässä, ettei mun laittama lappu oveen taitanut auttaa mitään..

sitäpaitsi vintti meni 18.30 kiinni *ups*, joten sieltäkin piti siirtyä pois... lopulta minä, koskelan ilpo ja jii kävästiin kulumassa oluella... olihan meillä hauskaa, parempi olisi ollut, jos porukkaa olisi enemmän päässyt paikalle... on sitä kyllä urpo joskus, kun ei tuollaista pääsiäis-aikataulua osaa ottaa huomioon!!

no mutta, ens tapaamisen ajankohdaksi pohdittiin 28.4. perjantaita. siksi sen verran aikaisemmin, kun nyt meni noin höpöksi koko tapaaminen..
kuinka monelle sopisi tämä aika?

seuraavalla kerralla voitaisiin pohtia hieman oulun sarjakuvaseuran herättelemistä, joten ainakin kaikki siitä kiinnostuneet paikalle!

ja vielä anteeksi jos joku joutui tekemään hukkareissun nukulle...

kuarakainen

• Jäsen
« Vastaus #137 : 15.04.2006 klo 13:29:43 »
Noh, kerrankin huonosta muistista oli jotain hyötyä...
Unohdin nimittäin koko tapaamisen muiden kiireiden lomassa ja hukkareissu nukulle jäi näin väliin. 

Olisiko tuolloin 28.4. paikkana jälleen Nuku vai? En uskalla mennä vielä lupaamaan, mutta koitan muistaa tapaamisen ja yritän päästä paikalle. Eli sopinee.
"Kaikki on pilalla."

mari

• Jäsen
« Vastaus #138 : 17.04.2006 klo 13:07:04 »
joo, nuku olisi luultavasti paikkana... pitää vielä tarkistaa sillä viikolla sen aukioliajat. lisäksi voisi miettiä jotain varapaikkaa, jos nuku sattuu olemaan taas kiinni... olisiko ehdotuksia paikalle (jonne pääsee myös alaikäiset...) Vintti oli muuten hyvä, mutta se menee aika aikaisin kiinni, muistaakseni 18.30 tai 19.00 tms.

Magetsu

• Jäsen
  • Ajattelen, siis olen
« Vastaus #139 : 18.04.2006 klo 11:40:48 »
Harmittavaa tuollainen mutta eipä tuollaista aina voi tietää etukäteen. Tai jos tietäisikin niin ei muistaisi kuitenkaan :)

28.4. ajankohta sopii oikein mainiosti minulle ainakin. Olisiko taas klo 17.00 eteenpäin?

Marko.

mari

• Jäsen
« Vastaus #140 : 18.04.2006 klo 12:55:46 »
se oli kato kohtalo magentsu, kun koitettiin järkätä tapaamista ilman että sä pääset paikalle :D

nyt seuraava sitten onnistuu, jos sullekin sopii mainiosti, niinhän?

klo 17.00 on hyvä aika, eiköhän se pidetä taas tälläkin kertaa...

Wiljami

• Jäsen
« Vastaus #141 : 19.04.2006 klo 11:30:57 »
Minäkin kiitettävästi muistelin tapaamisen olevan lauantaina, joten loppu hyvin kaikki hyvin en mennyt Nukulle turhaan. Mutta jep, tuo perjantai 28. vaikuttais ainakin näillä näkyvin sopivan minullekin passelisti.

mari

• Jäsen
« Vastaus #142 : 20.04.2006 klo 17:09:16 »
hei oululaiset!
olisiko jotakuta sarjakuvaihmistä, joka tietäisi jotain asterixista (tai on edes lukenut niitä joskus) ja haluaisi maanantaina leffaan?

petolehti etsii kommentaattoria katsomaan uutta asterix leffaa... auttaisi varmaan jos on nähnyt aikaisemmat, ja on jonkinlainen näkemys asterixista ylipäätänsä... jos kiinnostaa niin laittakaa mulle postia sarjakuvaoulu@gmail.com HUOMISEEN MENNESSÄ!

nopein saa paikan :)

tälläistä.

mari

• Jäsen
« Vastaus #143 : 20.04.2006 klo 18:18:25 »
sitähän minäkin että löytyi heti halukas! eli edellinen viesti ei ole enää voimassa.

meidän muiden pitää mennä ihan omalla porukalla sitten leffaan :)

mari

• Jäsen
« Vastaus #144 : 21.04.2006 klo 12:56:42 »
tiedättekös mitä? me tarttettais postituslista (tai newsletter tms), sillä mulla näyttää olevan paljonkin sellaista asiaa, jota ei viitsisi tänne laittaa...
osaisiko joku väsätä tälläisen tekeleen? tietysti eihän sitä muuta tarvi kuin, että lähettelette s-osoitteita minulle tuonne sarjakuvaoulu@gmail.com osoitteeseen, mutta jonkinlainen "liittymiskaavake" pitäisi saadan tuonne nettisivuille... yritin itse sellaista tehdä, mutta taidot ei riittänyt...

Tälläistä olisi nyt tiedossa:
Olisiko meillä innostusta lähteä mukaan mahdollisuuksien torille, jotka pidetään 20.5 (tiedän, samaan aikaan kuin kemin festarit...)? meille tuli nääs kutsu sinne... Lisätietoa minulta ylläolevasta osoitteesta sekä ens kokouksessa (joka on vissiin nyt sitten 28.4?)

mari

• Jäsen
« Vastaus #145 : 21.04.2006 klo 13:30:33 »
ja mun monologi jatkuu :D

tän jälkeen mä oon ihan hiljaa! eli siis, Filpan ansiosta meillä on nyt sitten sähköpostilista (kiitos siitä!)!! käykääpä laittamassa s-osoitteenne sinne, ja mä lisään teidät listalle.. enkä lähettele roskaposteja (enkä näin paljon viestejä kun tänne!) mutta joitan tärkeitä asioita ilmaantuessa laitan viestiä... ok?

grood.

keijoahlqvist

• Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • -
« Vastaus #146 : 22.04.2006 klo 21:53:50 »
Voisitte tulla käymään Limingan taidekoulun Yrjö-tapahtumassa

nyt sunnuntaina 23.4.2006 klo 13. Siellä nähdään mimmoinen on tosi hyvä 7 veljestä. Ja millai musisoi Alghoi Khorkhoi. Ja taidetta. Ja minuuttinovellikilpailun tulokset.

keijoahlqvist

• Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • -
« Vastaus #147 : 23.04.2006 klo 07:35:56 »
Siellä nähdään mimmoinen on tosi hyvä 7 veljestä.
Todella vain nähdään, sillä kirjapaino ei saanut toimitettua kuin näytekappaleet laitteisto-ongelmien takia. Mutta nyt vihdoinkin Kiven inha teos todella riisutaan näkyville. Tekstiripulin alta paljastetaan kertovin kuvin mitä todella tapahtui. 240 sivua, B5.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #148 : 23.04.2006 klo 11:06:57 »
Onko Jouko Turkan esipuhe kans? Tulen ihmettelemään opusta pe 28.4 sinne Oulun tapaamiseen. 
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

mari

• Jäsen
« Vastaus #149 : 23.04.2006 klo 12:10:28 »
olisit keijo ilmottanu aikasemmin ni olisin laittanu mainoksen sarjakuvaoulu -sivuille!
...ja oon itekin ehtiny kehittää tekemistä tälle päivälle, että en pääse teosta ihmettelemään...

yeahs, tervetulloo vaan vesa :)

näyttää siltä, että toi 28. päivä sopii sen verta monelle, että eiköhän lyödä se lukkoon... eli koitan laittaa sen ny tuonne sivuille kans kohtapuolin...