Kirjoittaja Aihe: Iines-lehdet ja -pokkarit  (Luettu 21479 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

OKE OKE

• Jäsen
  • "Bring them to me"
Vs: Iines-lehdet ja -pokkarit
« Vastaus #30 : 23.10.2005 klo 16:40:46 »
ei hiiret huonoja ole

AnkkAntti

• Jäsen
« Vastaus #31 : 24.10.2005 klo 15:29:42 »
''Matalaa kaappia kutsutaan senkiksi,korkeaa senkkiä puolestaan kaapiksi.'' Jaahas...

Iines fani

• Vieras
« Vastaus #32 : 30.10.2005 klo 15:18:11 »
Minä saan uuden iines lehden  kohta Jee!  saako kukaan toinen uutta iines lehteä! Mitäköhän siinä tapahtuu Jehaaa!Minä saan sen !  harmi kun iines loppuu seuraavan lehden ajaksi varmaan kevääseen asti jolloin taas alkaa. Iines on aina IN! :)

Miksi aina kun lähetän viestin niin tulee että valitsemasi nimimerkki on jo käytössä vaikka alun perin nimimerkkini oli i.h. niin siihen vaan tulee että valitsemasi nimimerkki on jo käytössä ja mun pitää aina keksiä joku uus nimimerkki jotta voisin lähettää viestin Kamalaaa! kohta en enää keksi uutta nimimerkkiä  viimeksi jouduin laittamaan että iines fani  eikö muka voi olla toista kertaa  sama nimimerkki miksi siinä lukee että valitsemasi nimimerkki on jo käytössä vaikka minä se i.h. alun perin olin?!

Ylläpito: Yhdistin kaksi peräkkäistä viestiä. -Veli
« Viimeksi muokattu: 30.10.2005 klo 15:36:36 kirjoittanut Veli Loponen »

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #33 : 30.10.2005 klo 15:36:02 »
Miksi aina kun lähetän viestin niin tulee että valitsemasi nimimerkki on jo käytössä vaikka alun perin nimimerkkini oli i.h. niin siihen vaan tulee että valitsemasi nimimerkki on jo käytössä
Se johtuu siitä, että olet sen i.h. -nimimerkin rekisteröinyt ja se on siis käytössä ja foorumin softa estää vieraita käyttämästä sitä. Jotta voisit käyttää tunnustasi sinun pitää kirjautua foorumille. Kun olet kirjautunut sisään, niin sinun ei joka kerta kirjoittaessasi tarvitse nimimerkkiä antaa/keksiä. Kätevää, eikö?
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

OKE OKE

• Jäsen
  • "Bring them to me"
« Vastaus #34 : 30.10.2005 klo 22:14:54 »
Uusin Iines-lehti ilmestyy 2.11.

Karhula

• Jäsen
  • Cavazzano is best!
« Vastaus #35 : 04.04.2008 klo 18:04:58 »
Itse omistan kaksi Iinestä ne ovat edellisen vuoden numerot 6 ja 8. J ahyviä on ollut, koska niissä näkyy hyviäkin tekejöitä kuten Vicaria ja Lara Molinaria. :)

Barks92

• Jäsen
« Vastaus #36 : 11.06.2008 klo 21:26:51 »
Kävin tässä eilen kaupassa ja eteen ilmestyi yhtäkkiä kirja: Ihana Iines
Iines pokkari 1 ....
Siis onko tämä joku uusi sarja joka alkaa ilmestyä?
Kirjoja oli jo rittävästi: Aku ankka,Sarjaextra,Roope Setä,Iines,Minipokkari,Ristikolehti,Satasivuiset,Ankantekijät,Ankkaliskirjasto,Aku ankan taskukirja..... Missä on Mikki lehti :-\ Sais semonenkin tulla mielumin kun tämä
Perego ist da legend.

kettu

• Jäsen
« Vastaus #37 : 12.06.2008 klo 00:06:06 »
"Ihka ensimmäinen Iines-pokkari on täynnä aurinkoa, hiekkarantoja ja lomatunnelmaa...Suurin osa 160-sivuisen kirjan sarjakuvista on Suomessa ennen julkaisemattomia ja niiden tekijät ovat kärkipään Disney-sarjakuvataiteilijoita: piirtäjinä esiintyvät muiden muassa Giorgio Cavazzano, Silvia Ziche ja Lara Molinari. "

Tällänen lyhennelmä Aku Ankan sivuilta, eli kyllä se on sarjaksi aiottu. En tiedä sitten miten tiheeseen tahtiin näitä alkaa tulemaan. Veikkaisin, että  hieman epätarkkaan tahtiin Jumbo pokkareiden tapaan.

jmm

• Uusi jäsen
« Vastaus #38 : 24.06.2008 klo 04:39:50 »
Tarinoiltaan muistuttaa hyvin paljon Iines-lehteä ja hintaa on ihan liikaa (6,90) verrattuna Roope-setään ja Taskareihin. Ei siis mikään loisto-uutuus, mutta kyllä sen lukea pystyy.

Barks92

• Jäsen
« Vastaus #39 : 26.06.2008 klo 11:12:41 »
Tarinoiltaan muistuttaa hyvin paljon Iines-lehteä ja hintaa on ihan liikaa (6,90) verrattuna Roope-setään ja Taskareihin. Ei siis mikään loisto-uutuus, mutta kyllä sen lukea pystyy.
Ole oikeassa tuli nyt kuitenki ostettua
Perego ist da legend.

sarjiskeräilijä

• Jäsen
  • Sarjakuvat ovat minulle intohimo.
« Vastaus #40 : 05.07.2008 klo 13:41:44 »
Satuin ostamaan kyseisen pokkarin, kun huomasin sen kaupan hyllyllä, ja oli ihan ok luettavaa. Toivottavasti ei kuitenkaan ilmesty yhtä usein kuin esimerkiksi Aku Ankan taskukirja, koska sitten en ehtisi millään kerätä kaikkia, jos edes enää ostan sitä sarjaa. Kyllä noita sarjoja minun mielestäni alkaa olemaan ihan tarpeeksi.

sarjiskeräilijä

• Jäsen
  • Sarjakuvat ovat minulle intohimo.
« Vastaus #41 : 05.07.2008 klo 13:44:11 »
Minunkin mielestäni hinta on liian korkea noin ohueksi pokkariksi, taskarikin maksaa vähemmän, ja se on paljon parempi.

Koninkaulus

• Jäsen
  • "Atte kumiorava, varo imuketta!"
« Vastaus #42 : 05.09.2008 klo 18:41:47 »
Iines-lehden ylivoimaisesti parasta antia ovat tietenkin Corteggiani-Cavazzano -kaksikon Heluna reportterina -tarinat, joita on ihan kiitettävästi tässä läpyskässä julkaistu. Mahtavan hauskoja, taitavasti ja kiinnostavasti kirjoitettuja sekä näyttävästi piirrettyjä tarinoita, joissa etenkin Pollen touhut ovat yleensä hulvatonta luettavaa.

Myös muita hyviä sarjoja lehdestä silloin tällöin toki löytyy, lähinnä italialaisia. Sen sijaan Akkareissa aiemmin julkaistuja, pääosin aika onnettomia Aku/Iines -tarinoita on tässä lehdessä aivan liikaa. Vieläpä todella monta näistä on piirtänyt Vicar, jonka piirrostyyliä vihaan yli kaiken.

Kyllä uusi Iines nykyisin aina kaupasta mukaan lähtee. Hinta/laatu-suhde kohtuullisen mukava, eikä lehden suuntaaminen tytöille juuri haittaa. Toki jotkin tarinat ovat hyvinkin lapsellista höpöhöpöä, mutta kuten todettua, hyvääkin joukkoon mahtuu.
Topolino & Orazio Cavezza

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #43 : 10.07.2009 klo 11:30:10 »
IInes-lehden julkaisu kuulemma loppuu, näin kertoo HUHU!

http://ankkalinnake.blogspot.com/

Olenko se minä vai...jotenkin tuntuu, että tänä vuonna on kupsahtanut jo monta sarjista mm. Dampyr......
Je suis alle kuuden euron pizza!

Fauntleroy

• Jäsen
« Vastaus #44 : 10.07.2009 klo 17:06:09 »
IInes-lehden julkaisu kuulemma loppuu, näin kertoo HUHU!

Se mikään huhu ole, sillä se lukee selvällä suomen kielellä lehden toisella sivulla.