Kirjoittaja Aihe: vessalukemista.  (Luettu 7920 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kärkky

• Vieras
vessalukemista.
« : 31.10.2005 klo 22:55:51 »
ihmisillä usein on tapana lukea wc:ssä nimenomaan sarjakuvia. onko teillä jokin erityis-wc-sarjakuva, jota mielellänne pytyllä selailette? itse luen torttua vääntäessä lassia ja leeviä, karvista, don rosaa ja sienkiewicziä. ja raamattua.

avautukaa, hei!

keijoahlqvist

• Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • -
Re: vessalukemista.
« Vastaus #1 : 31.10.2005 klo 23:13:23 »
Uskallan sanoa että Wallun Mikrokivikautta, koska Wallu ei takuulla roiku Kvaakissa.

PTJ Uusitalo

• Mediaholisti
  • Jäsen
« Vastaus #2 : 31.10.2005 klo 23:28:06 »
Uusinta Aku Ankan taskukirjaa.

Sihvonen

• Vieras
« Vastaus #3 : 31.10.2005 klo 23:50:40 »
Mä tykkään lukea pitkiä, eeppisiä juttuja  ;D

Pässi

• Jäsen
« Vastaus #4 : 01.11.2005 klo 09:13:53 »
Hesarin NYTit ja Kuukausiliitteet pääsevät heti ilmestyttyään minun vessan lattialle, joten luen sitä Tarmo Koiviston Tää kaupunki ei oo Mämmilä -sarjista.

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #5 : 01.11.2005 klo 13:29:36 »
Meikä lukee myös kirjoja. Vaihtelen aina välillä lukemista jotten pääse pitkästymään. Uusimman Jeanin elämää (jolla on mainio nimi: Elämä hymyilee, minä en!) luin yhdeltä istumalta viimeksi. Yleensä luen uusimman kirjastosta lainaamani sarjakuvan.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #6 : 01.11.2005 klo 15:21:19 »
Kirkko ja me -lehti tulee selattua, ja siitä Isä Ruben -sarjakuva. Muuten milloin mitäkin, mutta Pahkasikoja eritoten. 
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Kapteeni Kenguru

• Groupie
  • Jäsen
  • ¿Cuándo se come, aquí?
« Vastaus #7 : 01.11.2005 klo 15:51:05 »
Mulla ei ole vessaa, mutta pihalla kykkiessäni selailen vanhoja Aku Ankkoja sekä ilmaisjakelulehtiä.
POLKU PYÖRÄ VARKAAT KURIIN!!1

http://www.youtube.com/user/Satelliittifillari

kaltsu

• Jäsen
« Vastaus #8 : 01.11.2005 klo 15:59:04 »
Mä oon aika ylpee ku pariki kaveria on kertonu lukevansa mun alpparia tai mun vanhoja omakustanteita vessassa käydessään.

Ite en oo koskaan osanu pöntöllä istuessa lukea mitään. Äkkii vaa tavarat pyttyyn ja menoks.

::)

JackOf<3's

• -
  • Jäsen
  • -
« Vastaus #9 : 01.11.2005 klo 16:16:40 »
Ite en oo koskaan osanu pöntöllä istuessa lukea mitään. Äkkii vaa tavarat pyttyyn ja menoks.

Sama juttu. Jotenkin vessaan viety sarjis on peruuttamattomasti häpäisty! ;D

Ja en muutenkaan nauti aromien haistelusta yhtään sen kauempaa, kuin on pakko, olkoonkin hyvän sarjakuvan kera. :P
-

rama

• Jäsen
  • ”Be a devil, not a crybaby!”
« Vastaus #10 : 01.11.2005 klo 16:26:14 »
Joo, ei näytä mahdollinen peräpukamien saanti pahemmin kvaakkilaisia huolettavan kun niin kauan viihtyvät pöntöllä... ;)
”My problem lies in reconciling my gross habits with my net income”                      
      Errol Flynn

https://oblivionhigh.wordpress.com

TeroH

• Latteuksien latelija
  • Jäsen
« Vastaus #11 : 01.11.2005 klo 20:35:22 »
Miekin kuulun niihin, jotka eivät lue vessassa. Mitä hittoa sitä pitää kupeksia siellä, lukemista kun voi lisäksi harrastaa paljon mukavemmissakin paikoissa. Mut tapansa kullakin.

Ja kysymyksiä vessalukijoille: Miten kauan vietätte lukemisen kanssa? Muuttuuko vietetty aika lukemiston funktiona, vai onko se riippumaton lukemistosta?
Tässä tekstissä ei ole mitään henkilökohtaista.

Riekko

• SURFIN' BIRD
  • Jäsen
  • Right, remove the supports!
« Vastaus #12 : 01.11.2005 klo 23:08:56 »
Vessalukemiseksi kelpaa ihan mikä tahansa ja kyllä, kirjallisuuden laadulla on selvä yhteys istunnon kestoon (mistä vaimo toki välillä asianmukaisesti muistaa huomauttaa). Mutta sitten jotakin aivan muuta:

This week I 'ave mostly been eating chili con carne  ;)
Millainen maa on tämä, jossa niitä harvoja, joilla on vielä toivoa jäljellä kutsutaan epätoivoisiksi? - Stefano Benni, Elianto

JackOf<3's

• -
  • Jäsen
  • -
« Vastaus #13 : 02.11.2005 klo 01:54:13 »
Vessalukemiseksi kelpaa ihan mikä tahansa ja kyllä, kirjallisuuden laadulla on selvä yhteys istunnon kestoon (mistä vaimo toki välillä asianmukaisesti muistaa huomauttaa).

Eikö vaimoke avaudu huusholliin pinttyvästä dynkkiksesta, mitä nuo epäpyhät istunnot aiheuttavat!?  ;D

Ja joku mainitsi Nemin: tuollaista sarjista voisin kuvitella kakalla lukevanikin, jos jotain lukisin. Eli kevyehköä huumoria! Ehkä siksi monet ystäväni hamstraavatkin juuri Myrkkyä ja Madia vessoihinsa! Plus tietenkin muutamat pakolliset eroottiset kuvat!  ;D
-

puro

• Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Ei se siitä suttaannu.
« Vastaus #14 : 02.11.2005 klo 08:41:01 »
Olen ostanut kirjakaupasta Getty's Imagen pieniä kirjoja, joissa on vuosikymmen aina kerrallaan. Hyviä valokuvia ja samalla sivistää itseään. Sarjakuvista vessassa on akuja ja jokunen muu, joita en varsinaisesti keräile, pidän kokoelmissa vaan...

-P.