Kirjoittaja Aihe: Mari seikkailee -nettisarjakuvani!  (Luettu 5360 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

JanneT

• Jäsen
Re: Mari seikkailee -nettisarjakuvani!
« Vastaus #15 : 21.08.2006 klo 09:46:14 »
Käväisinpä sivuillasi. Olipas monenlaista materiaalia! Ihan mielenkiintoiset sivut ja paljon hyviä juttuja. Luonnosteleva jälki on ollut selvästi hyvä ratkaisu, varsinkin kun huomaa kuinka tyyli on kehittynyt. Toisaalta kun on niin monenlaista matskua ei se kehityskään näy niin itsestäänselvästi, kysehän on usein vain erilaisista kokeiluista. Mutta noissa uusimmissa ranskankielisissä kahvilastripeissä tyyli on kyllä loksahtanut todella hyvin kohdalleen. Sopivasti luonnostelevaa, mutta silti riittävän jämäkkää. Ja teksti on rentoudestaan huolimatta luettavaa. Asiaa auttaisi tietysti vielä jos osaisi ranskaa. Henkilöiden ilmeissä ja kuvakerronnassa on loistavaa herkkyyttä. Aivan mahtavaa. Vanhemmassa materiaalissa vaikea luettavuus ja liian viitteellinen piirtäminen tekevät ilmeestä välillä vähän turhan suttuista. Mutta se on varmaan ollutta ja mennyttä...?
Kuvitukset       Sarjakuvat         Animaatiot       Käsikirjoitukset                 http://www.jannetoriseva.fi

mari

• Jäsen
Re: Mari seikkailee -nettisarjakuvani!
« Vastaus #16 : 21.08.2006 klo 12:42:02 »
vau, kiitoksia! ranska-sarjakuvaan olen itsekin suht tyytyväinen (mikä on mulle yleensä aika harvinaista). Tekstauksessa mulla on parantamisen varaa, sen tiedän... se on usein hyvin suttuista, enkä jaksa yleensä siihen keskittyä.
Täysin luonnosmaiset jutut on yleensä otettu suoraan mun luonnoslehtiöstä, joten ne on todella suttuisia... kyllä sitä suttua tulee vielä lehtiöön, mutta koitan olla laittamatta niitä suoraan tuonne sivuille enää. laiskuus vaan iskee, kun ei jaksa tehdä mitään uudestaan tai mitään kokonaan uutta, kun on lehtiössä suht. hyvää tavaraa.
Mä tykkään tehdä erilaista tavaraa, pelottaisi jäädä "yhden tyylin vangiksi" varsinkin kun ei vielä tiedä mikä olisi se oma tyyli... Saa nähdä, tällä hetkellä nettitila temppuilee, eikä päästä mua päivittämään noita(kaan) sivuja, mutta jahka selvitän ongelman, niin lisää tavaraa on kyllä tulossa...