Myiköhän ensimmäinen osa?
Jaa-a. Veikkaisin, että ihan mukavasti. Itse ainakin ostin, etenkin tämän tarinan takia:
http://coa.inducks.org/story.php?c=I+M++++71-1. Hyvä se myös oli, ja muitakin mainioita tarinoita pokkarista löytyi. Tässä kakkososassa ei valitettavasti Heluna reportterina -tarinaa ole, mutta ihan kivalta se silti näyttää (en ole vielä lukenut). Ei kovin moni tarina näytä pelkästään tytöille sopivalta hömpältä, vaikka itse julkaisu onkin heille suunnattu.
Jottei ihan turhaksi OT:ksi menisi, sanotaan jotain myös Taikaviitasta. Kyllähän Taikaviitta-tarinoita Italiassa edelleen tehdään. Määrä on varmaan vähentynyt, mutta eihän Taikis-tarinoiden tekemistä toki lopetettu ole. Toisaalta, nyt kun Inducksia hieman tutkailen, näyttää siltä, että Topolinossa on ilmestynyt Taikaviitta-tarina viimeksi lokakuun puolivälissä, eli ei tahti kovin kova taida olla...Kuukausittain ilmestyvässä Paperinik Cult -julkaisussa systeemi näyttää olevan, että mukana on aina yksi 20-sivuinen uusi tarina ja muuten vanhoja, lähinnä Paperinik-lehdessä julkaistuja tarinoita uudelleen. Eli saattaa Dennisillä olla aika paljonkin pointtia tuossa hiipumisessa.
EDIT: Vai oliko kyse sittenkin tuosta Taikaviitta 2000 -hommasta? Se ei tuosta viestistä käynyt oikein selkeästi ilmi.
Noista Egmontin Taikaviitta-tarinoista en itse kauheasti pidä. Toki ne huonoimmat italialaisviitat voittavat.