Kirjoittaja Aihe: Tokyo Mew Mew  (Luettu 31508 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kaltsu

• Jäsen
Re: Tokyo Mew Mew
« Vastaus #60 : 20.02.2006 klo 16:26:31 »
Tämä on jo kolmas kerta kun kysyt samaa asiaa.

Ehkä "joka toinen kuukausi" on liian epämääräisesti ilmaistu.
« Viimeksi muokattu: 11.03.2006 klo 15:49:54 kirjoittanut kaltsu »

J.M:salo

• Jäsen
« Vastaus #61 : 20.02.2006 klo 16:42:30 »
Ehkä "joka toinen kuukausi" on liian epämääräisesti ilmaistu.

Mutta pokkari kolme on ollut myynnissä vasta kaksi viikkoa, minkä hänen pitäisi tietää koska kysyi samaa asiaa kaksi viikkoa+päivä sitten.

Yksi hyypiö...

• Vieras
« Vastaus #62 : 11.03.2006 klo 14:59:21 »

s. 39, ruutu 5: Ichigon takapuolessa tapahtuu jotain suhinaa ja yhtäkkiä istutaan puunoksalla. Siis mitä? Peräsmiestemppu?

Hahahaa *reps* Noo, itse asiassa en itsekään tajunnut koko hommaa alussa, mutta kun animea näin niin asia selvisi: Ryou hyppää sinne puunoksalle ja kaappaa matkalla Ichigon mukaan. Näin se menee.

Berry

• Vieras
« Vastaus #63 : 27.03.2006 klo 19:20:13 »
Minä luin TMM:n saksaksi,se oli ihan kiitettävää mutta kun ostin vol.1 suomeksi,se oli täynnä epämääräistä sössöä ja moni repliikki kuulosti tosi lapselliselta.Tyyli ei mitenkään minuun iskenyt,TSK:ssä oli paljon koristeellisempaa tyyliä joka on enemmän minun makuuni  :D.   

Laura Sivonen

• Tunteikas siili
  • Jäsen
« Vastaus #64 : 27.03.2006 klo 19:28:23 »
Minä luin TMM:n saksaksi,se oli ihan kiitettävää mutta kun ostin vol.1 suomeksi,se oli täynnä epämääräistä sössöä ja moni repliikki kuulosti tosi lapselliselta.

Pienelle kriitikollemme tiedoksi: jotkut japanilaiset (nuoret naiset) puhuvat uskomattoman lapsellisesti. Suoraan sanottuna jotkut sössöttövät kuin juuri puhumaan oppineet. Sitä pidetään japanilaisessa kulttuurissa suloisena ja viehättävänä.
Dusting is a good example of the futility of trying to put things right. As soon as you dust, the fact of your next dusting has already been established.

PTJ Uusitalo

• Mediaholisti
  • Jäsen
« Vastaus #65 : 27.03.2006 klo 23:25:32 »
Samanlaista "Hi guys! Wazzup!":ia se on muuten englanniksikin. Ja aivan yhtä uskollista alkuperäisteokselle.

sabrina

• Vieras
« Vastaus #66 : 23.04.2006 klo 12:44:50 »
  tokyo mew mew on musta paras!!mul on tahan asti vasta 3 suomeks ja ny odotan neljätta osaa. josain vaihees hankin myos 1 ja 2...mun leppari tyyppei on guiche ja ichigo.

J.M:salo

• Jäsen
« Vastaus #67 : 23.04.2006 klo 13:54:33 »
Terve sabrina! Ole hyvä ja lue manga-alueen FAQ. Viesteissä olisi toivottavaa jos sisältö kiinnostaisi muitakin. Miltä sinusta tuntuisi jos joku pysäyttäisi sinut kadulla ja kertoisi että on lukenut Paluun Iijokeen, ja aikoo nyt etsiä muitakin Kalle Päätalon kirjoja?

Antti Valkama

• Jäsen
« Vastaus #68 : 26.04.2006 klo 15:06:00 »
Tärkeä tiedotus kaikille oikeuden tassukoille!

Jotta TMM:n lukijat voisivat viettää rauhallisen vapun, nelososan ilmestyminen siirtyy tapahtuvaksi perjantaina 5.5. Voitte siis viettää aikaa myös perheen kanssa...

-------------------

Ne jotka eivät usko tuota selitystä, valitkoot seuraavasta todennäköisemmäksi katsomansa syyn aikataulumuutokselle:
a)  Jakelutekniset syyt
b) Taiteelliset syyt (= Mia Ikumi unohti Ichigon kissankorvat miltei joka  kuvasta ja toimitus piirtää niitä ympäri vuorokauden tuhansiin kirjoihin)
c) Virkistystekniset syyt (= toimitus aloittaa vappurellestyksen reilusti ennen aattoa eikä kykene työhön ennen torstaita 4.5.)

Antti-setä
toimittaja-kääntäjä

krista

• kaksimielinen tyyppi
  • Jäsen
  • sokea lepakko iskee jälleen!
« Vastaus #69 : 22.05.2006 klo 13:58:22 »
kun 4 myöhästyi kuukauden niin tuleeko 5 kesäkuussa silti
-kalkkunat helvettiin!-

Antti Valkama

• Jäsen
« Vastaus #70 : 22.05.2006 klo 14:14:22 »
Tulee. (Jäävuori- ja pandemiavaraus.)

Antti-setä

J. Suominen

• Jäsen
« Vastaus #71 : 22.05.2006 klo 15:32:01 »
Tulee. (Jäävuori- ja pandemiavaraus.)

Antti-setä

Eli satamatyöläisten lakko ei haittaa? Eikä antikioskimanga-aktivistien salajuonet? Eikä kaiken mahdollisen ja mahdottoman epämääräisiksi ajoiksi kadottava postilaitos? Noin pelotonta asennetta on pakko kunnioittaa!

Antti Valkama

• Jäsen
« Vastaus #72 : 22.05.2006 klo 19:46:09 »
Noh, noh. Vaikka maailma on vaarallinen, jonkinlainen todellisuudentaju täytyy riskianalyysia tehdessä säilyttää.

:P

Jade

• Jätti Mällipää
  • Uusi jäsen
  • ¨
« Vastaus #73 : 09.08.2006 klo 18:29:15 »
Noh, ostin vasta nytten TMM:n ekan osan. Vaikuttaa ihan hauskalta, vaikka kieltämättä jotkut kohdat pitää lukea viis kertaa ennenkuin tajuaa. Muttajuu. Aijon varmaan lähteä seuraamaan tätä sarjaa, tämmöinen söpöilyhömppä on just mulle. (Ja ehkä myös jollekkin muillekkin.) n__n Yhdyn muihin, W.I.T.C.H. :iä lukevat varmaankin tykkää. (Olen itse lukenut vain yhden lehden witchiä, ei oikeen kolahda, mutta nyt menee offtopicciin.)
Oravan hammas.

Everdreamer

• Vieras
« Vastaus #74 : 14.08.2006 klo 20:08:18 »
Viesteissä olisi toivottavaa jos sisältö kiinnostaisi muitakin. Miltä sinusta tuntuisi jos joku pysäyttäisi sinut kadulla ja kertoisi että on lukenut Paluun Iijokeen, ja aikoo nyt etsiä muitakin Kalle Päätalon kirjoja?

Jotkut kutsuvat tuota omien mielipiteiden ilmaisemiseksi.  :P