Moi. minulla olisi vähän erikoisempi kysymys, mutta ajattelin, että täältä voisi saada hiukan tietoa, kun täytyisi selvittää kuinka arvokas on rahallisesti kokoelma, jossa oli muun muassa lähes kaikki Aku Ankat vuodesta 52-2006 miltei kaikkine erikoisnumeroineen ja kuukausi extroineen mukaan lukien täysin ehjät lumikki ja 7 kääpiötä 9b 1952 ja Aku Ankan ensimmäinen näytenumero. Suurin osa lehdistä oli ehjiä siistejä, mutta eivät mint kuntoisia vaikka niitäkin joukossa oli lisäksi dublikaatteja oli jonkin verran. Kaikki Aku ankan taskukirjat 1-330+extroja 1 painoksina, lisäksi jonkin verran duplikaatteja. Kaikki Roope-sedät ja extroja vuoteen 2006. Kaikki kaikki Aku Ankka päivästä päivään kirjat. Paljon kovakantisia disney sarjakuva kirjoja kuten koko parhaat sarjat koteloineen ja Jättikirjat mukaanlukien Minä Roope-setä 1 painos. Kaikki Asterixit + kovakantisia ja englanninkielisiä versioita,Tintit, Lucky Luket, Ruutu/Non Stopit. Jippo-lehdet ilman leluja, Maseja, Harold hirmuisia, Karvisia, Niilo Pieliset, Smurffit/muffit/trumphit. Paljon sekalaisia Semicin muita sarjoja. Mustanaamio, Tarzan, Conan,teräsmies, Hämähäkkimies, jne lehtiä. Pahkasikoja ja paljon muuta sarjakuvaa sekä lähinnä disney keräilyesineitä joita olen kerännyt lapsuudestani 80-luvulta asti, kun muut ostivat rahoillaan karkkeja minä kiertelin divareita ja kirppareita ja käytin saman rahan fyysisiin asioihin kuten sarjakuviin/kirjoihin, joten lehtiä/kirjoja ja muuta kokoelmaa oli kertynyt melkoisen paljon. Lisäksi olen ollut melko tarkka tavaroistani, enkä juuri koskaan mitään rikkonut kuin vahingossa.
Tilanteeni on sellainen, että nuo lehdet ja paljon muuta tavaraa oli säilytyksessä mummoni asunnolla syntymä kodissani, koska nykyisessä asunnossani ei ollut tarpeeksi sopivaa säilytystilaa. Mummoni oli aina sanonut, että saisin tavarani hänen luonaan säilyttää niin kauan kuin tarvetta on ja hänessä henki pihisee. Sain kuitenkin jonkin aikaa sitten tietää, että Mummoni oli muutatettu palvelutaloon ja minun tietämättäni idiootti tätini oli pistänyt talon myyntiin ja samalla tyhjentänyt sen kaikesta irtaimistosta myymällä/hävittämällä ne, suurin osa kokoelmasta päätyi kaiketi paperinkeräykseen eikä mitään ole enää takaisin saatavissa, joten nyt juttu on sovittelussa ja muun muassa noille täytyisi joku summa siellä esittää, enkä koskaan ole ajatellut tuon kokoelman rahallista arvoa, koska suurin osa oli luettavakseni hankittua ja tunne arvollista, enkä niitä ollut koskaan aikonut myydä.