Jotain noista oletan tietäväni vaikka kirjoituksistani ei selvää saa.Kaveri myynyt peter panii 600 monta vuotta ja ei mene,lähes priima tiiliskivilehti.Nää ku niil oikeilla keräiliöillä on ja uusilla ei palikoita (suomex meinaa €) ni siinähä se sitte on ja divari osti sen 7k€ lumikin kohta huudossa 10/12k hintaan.Tietty niillä on suoriiostajii niinkun itse tiedän muutamia jotka ostas mut ku ovat jo neki niin täynnä ja €€rot on vähissä et et.Lumikki vois kiinnostaa kohtuhintaan tai sitten ei,joo ei menen mielummin 2krt vaikka Thaimaaseen kalalle en niihi tuhmii tyttösiin niit o 200m pääs jos kiinnostas mut niit kaloja ne ei ole vielä istuttanu tohon lähilampeen six sinne mielummin. :=)
Q=<>
Santtu osti lehden huutokaupasta 7100€ SS Libricon,tullenee myyntiin EN tiedä,eikä kiinnosta totean vaan.Tarjoudun ostamaan kaverin lumikkii,mut muutan mieleni ja vetäydyn pois koska sillä hinnalla käyn taikkulas 2/3 kertaa tai Filippiineillä sukeltamassa ja kalassa koska tykkään niistä molemmista harrastuksina.Mitä teen pleksiin sidotulla lumikilla ja kääpiöillä vaikka olis 7 siaan 8? €i ol€ palikkavaj€. Ainakaan vi€lä.Haluukko vielä ÄKSÖNII tänne?Ihme piipittäjiä (HIIRIÄ,kasvettu lika hyvis oloissa saatu palikat ISILTÄ?)vaikka kaveri tajuaa kaikki,jos ei aukene ei aukene kerro YV ni käännän,vai onko neuvoissani jotain vikaa kun osumatarkkuus on 100/0?Myyn parhaat ankat Suomessa mitä olen levikkiin laskenut ja patsaat ja muut on hupimielessä huudossa,asuntooni tehtiin murto kun ikkunat vaihdettiin sieltä vietiin 3 pennipankkia ja kultainen 500€ seteli särjettiin 1.000$ pankki mut onnex oli niin urpo ROSVO et ei vieny sitä 200.000€ originaaliläjää Barks,Rosa ja kaikki muut huippupiirtäjät.Kytät ei käyny edes paikalla oli vissii kahvitunti mulle sama EN KITISE silti.KIITOS!