Itse en oikein tykkää käyttää noita "virallisia" kuntoluokituksia kun kuitenkin ihmisten rimat niiden suhteen on eri korkeuksilla. Mielummin laitan myytävästä kohteesta hyvät kuvat ja realistiset sanalliset kuvaukset niin saa sitten jokainen niiden perusteella itse asetella kuntoluokkiin.
Juurikin näin.Toisen K3 voi olla toisen K2 sehän tossa jo nähtiin ei noi mustakaan K3 ole nähneetkään?
Meinaan et vaikka kuinka niin noille EI hirveesti kilpailioita huudossa tänäpäivänä tossakunnossa löydy,puske huutoon niin loppuu täällä kitinä. x)
Ihme saitti kyllä se siellä on K3 jne kato vaikka googlesta,eiköhän ne olis jo myyty jos niitä joku haluaisi?
Ihmetyttää että 600 on todella hieno peter pan myynnissä monta vuotta eikö toi kerro jo jostain,kyselin keräilykaveriltani sanoi et on mennyt huudossa todellisia harvinaisuuksia ja halvalla.Ei tää kerro kun et keräiliät ukkoontuu ja huonokuntoiset myy vieläheikommin.ITSE meinasin ton peter panin ostaa tossa jokuaikasitten mut tulin järkiini.MIELUMMIN 600 parempi peter kuin risa 100€ lehti EI IKINÄ ainakaan mulle.