Kirjoittaja Aihe: Sarjakuvien arvo? Kysy täällä.  (Luettu 969170 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Sami10

• Lukija
  • Jäsen
Vs: Sarjakuvien arvo? Kysy täällä.
« Vastaus #765 : 14.08.2007 klo 18:44:40 »
On niitä semmoiset 5 eri numeroa ja tupla jne kappaleet mukaanlukien semmoiset tusinan verran. Kansikuvat (jos niitä nyt voi siksi sanoa) ei kyllä lukuhaluja herättänyt.

Et viitsisi käydä katsomassa onko ko. divarissa Teräspojan numeroa 6/1969? Sen voisin ostaa saman tien. Paikka on ilmeisesti sen verran kaukana pääkaupunkiseudulta, ettei sinne tule itse lähdettyä.

Jos kauppoihin asti päädytään, lähetä sähköpostia (löytyy profiilista).

Sami

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #766 : 14.08.2007 klo 19:05:39 »
Et viitsisi käydä katsomassa onko ko. divarissa Teräspojan numeroa 6/1969? Sen voisin ostaa saman tien. Paikka on ilmeisesti sen verran kaukana pääkaupunkiseudulta, ettei sinne tule itse lähdettyä.

Jos kauppoihin asti päädytään, lähetä sähköpostia (löytyy profiilista).

Sami

No ei se ole kuin vaivaiset 250-300 kilsaa länteen.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

X-men

• Jäsen
« Vastaus #767 : 15.08.2007 klo 19:14:48 »
Kerro sitten muille missä tämä divari on.

Ja pitäisikö tämä siirtää divariketjuun?

Turussa.

Mode päättää mihin siirretään.

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #768 : 15.08.2007 klo 19:26:11 »
Turussa.

Kuinkahan kauan tätä aihetta onnistutaan vielä vatvomaan ennenkuin vihdoin paljastat divarin nimen.

Jezberg

• Uusi jäsen
  • Live the life.
« Vastaus #769 : 16.08.2007 klo 16:38:12 »
Kai täällä ilkee kysellä muitaki kun vaan lehtiä..

Joo, eli minkä arvoisia nuo hianot lippaat on, joissa Roope istuu päällä? Noi KOP-pankin alkuperäset siis..?

Entäs tuo mäkkärin joitain vuosia vanha mikki-lelu, jossa siis noi osat on erikseen pitänyt hankkia, jalat ovat leimasin, shortsit kiikarit, kroppa vesipyssy ja pää tuollainen katselulaite, mitään arvoa?

X-men

• Jäsen
« Vastaus #770 : 16.08.2007 klo 18:08:44 »
Kuinkahan kauan tätä aihetta onnistutaan vielä vatvomaan ennenkuin vihdoin paljastat divarin nimen.

No se on se Brahen kadulla oleva divari hiukan osuuspankin jälkeen. Joskus vuosia sitten parissa divarissa oli niitä iso liuta (kaiketi olisi saanut kokonaisia vuosikertojakin ostettua) mutta ei tietoa minne ne ovat menneet kun ko. divarit on lopettaneet toimintansa (toivottavasti ei paperinkeräykseen).

Yhdessä Teräspoika ja Krypto ovat toistensa vihulaisia ja toisessa jokin niistä avaruuslegioonalaisista meinaa paljastaa että Clark on Teräspoika (siis kannenperusteella kun ei pääse selaamaan kun ovat pussissa).

Jezberg

• Uusi jäsen
  • Live the life.
« Vastaus #771 : 16.08.2007 klo 19:02:09 »
En oo myymässä, ihan mielenkiinnosta kyselen arvoa.

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #772 : 17.08.2007 klo 06:59:06 »
No se on se Brahen kadulla oleva

No pitipä lypsää. Ei siellä mun mielestä mitenkään halvempaa oo kuin muuallakaan. Enkä ainakaan Teriksen poikia oo nähny halavemmalla. Halvemmat Teriksen pojat olen löytänyt Alfasta. Ja ne on  oikeesti hyviä!!

T: minä

MattiTL

• Vieras
« Vastaus #773 : 24.08.2007 klo 13:28:40 »
Mikä on ensimmäisen (nro 1) Suomessa julkaistun Spawn-lehden arvo. Lehti on lähes täydellisessä kunnossa.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #774 : 24.08.2007 klo 13:32:01 »
Mikä on ensimmäisen (nro 1) Suomessa julkaistun Spawn-lehden arvo. Lehti on lähes täydellisessä kunnossa.

Sitä liikkuu melko reippaasti 2-3€ hinnalla eli ei tuo harvinainen ole. Voi olla että joku maksaa  enemmänkin. tuskin yli 5€

lydman

• Uusi jäsen
« Vastaus #775 : 24.08.2007 klo 14:45:27 »
Kiinnostaisi vain tietää, kuinka paljon vanhoista Nakke Nakuttaja sarjakuvista, sekä Retu & Kumppanit lehdistä voisi saada? Molempia lehtiä on minulla 60-luvulta joitakin kymmeniä kpl:eita. Ja lehdet on mielestäni priimakunnossa. Osaisiko joku sen minulle kertoa?

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #776 : 24.08.2007 klo 17:40:42 »
No pitipä lypsää. Ei siellä mun mielestä mitenkään halvempaa oo kuin muuallakaan. Enkä ainakaan Teriksen poikia oo nähny halavemmalla. Halvemmat Teriksen pojat olen löytänyt Alfasta. Ja ne on  oikeesti hyviä!!

Kävinpä tuon X-Menin viestin jälkeen vilkaisemassa Brahenkadulla. Halvimmat Teräsmiehen pojat olivat jotain neljän euron luokkaa ja Teräspoikia ei näkynyt yhtään. Se siitä.

aku69

• Uusi jäsen
« Vastaus #777 : 03.09.2007 klo 16:23:31 »
Laskee sen verran, että ehkä joku saattaisi maksaa siitä muutaman euron. Kyllä keräilylehtien, olivatpa miten vanhoja tahansa, täytyy olla kunnoltaan vähintään  ehjiä. Mieluiten "mint", eli vastapainetun näköisiä.

Timo

Minkähän arvoinen on vuodelta 1972 oleva Suomen Sähkölaitosyhdistyksen painattama erikoisaku. Lehdessä on vain yksi tarina. Painettu Disneyn luvalla muutamia satoja kappaleita. Priimakuntoinen.

AKU69
« Viimeksi muokattu: 03.09.2007 klo 16:47:35 kirjoittanut aku69 »

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #778 : 03.09.2007 klo 16:31:17 »
Minkähän arvoinen on vuodelta 1972 oleva Suomen Sähkölaitosyhdistyksen painattama erikoisaku. Lehdessä on vain yksi tarina. Painettu Disneyn luvalla muutamia satoja kappaleita. Priimakuntoinen.

Mennee ehkä päälle kolmenkympin. Kannattaa laittaa vaikka Huutonettiin jos haluaa myydä.
Sähkölaitosankasta puhetta Kvaakissa.

TImo

kolakki

• Uusi jäsen
« Vastaus #779 : 08.09.2007 klo 11:45:46 »
Olisiko kenelläkään tietoa kuinka paljon kahdella suomalaisella omakustanne-sarjakuvalla on arvoa? Kyseessä on "Oma tekemä" #1 (1980) ja "Oxopo comix" #1 (1981). Todella hyväkuntoisia. Ostaakohan näitä kukaan?