Kirjoittaja Aihe: Sarjakuvien arvo? Kysy täällä.  (Luettu 944249 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

marko70

• Vieras
Vs: Sarjakuvien arvo? Kysy täällä.
« Vastaus #555 : 08.01.2007 klo 20:59:42 »
Paljon olisi Kari Korhosen nimmaroidun ja mustavalko kuvan lyijykynällä piirtämän omaavan ankkatekijät kirjan hinta? :)
Pelkkä piirros mv. meni jokinaika sitten huutiksessa 30€ eli ei sillä oikein rikastu,mutta pennissähän on miljoonan alku...  =)
Jos se ei ole nahkakantinenkirja. Q=<>

marko70

• Vieras
« Vastaus #556 : 08.01.2007 klo 21:00:34 »
Minulla on Kari Korhosen nimmaroitu ja Karin mustavalko Akun kuva lyijykynällä taiteiltuna Ankkatekijät 6 kirjassa. Minkä arvoinen tälläinen kirja tulisi olemaan?
Alle 50€  ;-)

lydman

• Uusi jäsen
« Vastaus #557 : 14.01.2007 klo 09:48:14 »
Olen saanut kasan 1960-70- luvun Aku Ankka ym. lehtiä. Aku Ankat ovat kaikki hyväkuntoisia vuoden 1968 lehtiä. Paljonko niistä voisi pyytää?! Sitten minulla on vuoden 1967 Nakke Nakuttaja- sarjakuva lehtiä 12 kpl. Nekin hyväkuntoisia. Ja vielä Retu & kumppanit- lehtiä 21 kpl. Niistä osa hieman huonokuntoisia. Ja yksittäisiä lehtiä on Ville Vallaton(v.1965), Ohukainen & Paksukainen(v.1964 2 kpl) ja vielä yksi Tex Willer. Eli minkä arvoisia nämä siis ovat?

marko70

• Vieras
« Vastaus #558 : 14.01.2007 klo 16:14:10 »
Olen saanut kasan 1960-70- luvun Aku Ankka ym. lehtiä. Aku Ankat ovat kaikki hyväkuntoisia vuoden 1968 lehtiä. Paljonko niistä voisi pyytää?! Sitten minulla on vuoden 1967 Nakke Nakuttaja- sarjakuva lehtiä 12 kpl. Nekin hyväkuntoisia. Ja vielä Retu & kumppanit- lehtiä 21 kpl. Niistä osa hieman huonokuntoisia. Ja yksittäisiä lehtiä on Ville Vallaton(v.1965), Ohukainen & Paksukainen(v.1964 2 kpl) ja vielä yksi Tex Willer. Eli minkä arvoisia nämä siis ovat?
Kuvaa ne huutikseen yksitellen niin saat niistä 1-2€ kpl...  =)
Jos ne on muidenkinmielestä hyväkuntoisia...

Jedi

• Jäsen
« Vastaus #559 : 15.01.2007 klo 13:35:41 »
Huomasiko kukaan, että Huuto.netissä juuri myytiin Aku Ankan ensimmäinen numero vuodelta 1951 hintaan 2530€. Myyjällä ei edes ollut kuvaa tuosta arteesta. Harmi! Hyvin lyhyt huutokauppa(3päiv), itsekkin huomasin vasta tänään sen hyvällä tuurilla.

Tässä on linkki kohteeseen(en tiedä kuinka kauan se toimii):

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=45297101

EDIT: Lehteä kuvailtiin "hyväkuntoiseksi" ja "ei repaleinen".
« Viimeksi muokattu: 15.01.2007 klo 13:39:19 kirjoittanut Jedi »

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #560 : 15.01.2007 klo 14:18:33 »
Huomasiko kukaan, että Huuto.netissä juuri myytiin Aku Ankan ensimmäinen numero vuodelta 1951 hintaan 2530€. Myyjällä ei edes ollut kuvaa tuosta arteesta. Harmi! Hyvin lyhyt huutokauppa(3päiv), itsekkin huomasin vasta tänään sen hyvällä tuurilla.

Hieman kyllä haiskahtaa...

Samone

• Jäsen
  • Muumipappa
« Vastaus #561 : 15.01.2007 klo 15:57:46 »
Selvä huijari. Muistakaa että petoksesta ei voi tehdä rikosilmoitusta jos ei vie käräjille.

Minä annoin olla kun ei maksanut vaivaa. Tulee kalliiksi meinaan. Se käräjöinti.
Saihan tuo jo lievää kuittia tuolla  ;D
Hauskoja "korotuksia" kun omaa tarjoustakin on täytynyt nostaa yli satasella...

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #562 : 15.01.2007 klo 16:28:55 »
Hauskoja "korotuksia" kun omaa tarjoustakin on täytynyt nostaa yli satasella...
Mitä tarkoitat? Sitäkö, että tuossa on peräkkäin samalta tyypiltä monta tarjousta? Se johtuu siitä, että käyttäjä on pistänyt maksimitarjouksen, jonka mukaan softa automaattisesti nostaa tarjousta. Joku on siis aina välillä huutanut ja hinta on noussut, vaikka johdossa ollut huutaja ei olekaan vaihtunut.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #563 : 15.01.2007 klo 16:46:59 »
Halvalla meni enihau. Eiköhän aiheesta kuulu jos oli jotain filunkia. Itse en olisi kyllä ihan tuollaiselta pohjalta ostanut.
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Samone

• Jäsen
  • Muumipappa
« Vastaus #564 : 16.01.2007 klo 10:30:21 »
Mitä tarkoitat? Sitäkö, että tuossa on peräkkäin samalta tyypiltä monta tarjousta? Se johtuu siitä, että käyttäjä on pistänyt maksimitarjouksen, jonka mukaan softa automaattisesti nostaa tarjousta. Joku on siis aina välillä huutanut ja hinta on noussut, vaikka johdossa ollut huutaja ei olekaan vaihtunut.
Voisitko tarkentaa? Miten välillä on huudettu hintaa nostaen siten, ettei tämän välihuutajan nimeä näy huutajien listalla. Minun jakeluuni ei mene, minkä takia softa automaattisesti nostaisi omaa johdossa olevaa huutoaan yli satasella, kun muuten automaatti näytti nokittavan kympillä.

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #565 : 16.01.2007 klo 10:50:28 »
Minun jakeluuni ei mene, minkä takia softa automaattisesti nostaisi omaa johdossa olevaa huutoaan yli satasella, kun muuten automaatti näytti nokittavan kympillä.
Käsittääkseni se nostaa automaattisesti niin korkealle, että pääsee voittohuudoksi, kunhan säädetty maksimi ei ylity. Luulisin siis, että välissä joku on pistänyt satasen korkeamman maksimihuudon ja tuo on sitten nostanut sen yli.
En tietenkään varma ole, mutta kun tuossa huudossa sama tyyppi on tehnyt noin monta kertaa, olettaisin, että kyse on juuri tästä.

Edit: Tässä esimerkiksi Ebayn huuto, jossa ensimmäiset yhdeksän huutoa ovat samalta tyypiltä: http://offer.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewBids&item=250073667157
Tuossa huutaja 1 on siis ilmeisesti pistänyt maksimisummaksi tuon 666,66 dollaria minkä huutaja 3 onnistui ylittämään.
« Viimeksi muokattu: 16.01.2007 klo 10:55:08 kirjoittanut Veli Loponen »

Samone

• Jäsen
  • Muumipappa
« Vastaus #566 : 16.01.2007 klo 11:06:38 »
Käsittääkseni se nostaa automaattisesti niin korkealle, että pääsee voittohuudoksi, kunhan säädetty maksimi ei ylity. Luulisin siis, että välissä joku on pistänyt satasen korkeamman maksimihuudon ja tuo on sitten nostanut sen yli.
En tietenkään varma ole, mutta kun tuossa huudossa sama tyyppi on tehnyt noin monta kertaa, olettaisin, että kyse on juuri tästä.
Tämä on loogista, mikäli tuolta välistä voi vetää omat huudot pois näkyviltä. Tuosta voisi kysäistä joltain enemmän huuto.netissä touhunneelta henkilöltä.

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #567 : 16.01.2007 klo 11:09:12 »
Tämä on loogista, mikäli tuolta välistä voi vetää omat huudot pois näkyviltä.
Ei välttämättä tarvitse vetäistä. Tuolla Ebayllakin näyttäisi olevan niin, että vain voittohuudot näkyvät ja näkyy vain omat korotukset.

anilbo

• Jäsen
« Vastaus #568 : 16.01.2007 klo 11:28:38 »
Ei välttämättä tarvitse vetäistä. Tuolla Ebayllakin näyttäisi olevan niin, että vain voittohuudot näkyvät ja näkyy vain omat korotukset.

Veli on ihan oikeassa. Ei tässä ole mitään kummallista. Vain voittohuuto näkyy eli korotus voi hypätä satoja, tuhansia ym. euroja kerralla. Vain omat korotukset näkyvät. Itse jouduin huudossa viimeksi hauskaan tilanteeseen, kun huusin ainoana ostajana itselleni sarjakuvaa, ja jouduin koko ajan nokittamaan itseäni. Syy: hintavaraus ei millään ylittynyt, joten huusin euro kerrallaan lisää oman huutoni päälle. Lopulta minulla oli kymmenen peräkkäistä omaa huutoa - ja hintavaraus ylittyi.

Samone

• Jäsen
  • Muumipappa
« Vastaus #569 : 16.01.2007 klo 11:32:52 »
Tuolla kuitenkin on tuon linkin takaa näkyvissä äkkiseltään vilkaistuna ainakin viiden eri huutajan huudot ja hintavarauskin on ylitetty jo alkumetreillä. Samapa tuo, ei kehtaa uniaan moisen takia menettää.