Kirjoittaja Aihe: Hellboy & Punisher  (Luettu 86114 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Rami Rautkorpi

• Has been
  • Jäsen
Re:Hellboy & Punisher
« Vastaus #60 : 02.07.2004 klo 18:10:18 »
Ja jotain mistä olen Del Torrolle myös syvästi kiitollinen on se, että Don Perry:lle oli viimeinkin annettu nimikko rooli.
Pidän miehen roolisuorituksista ja olen usein surrut sitä, että Perry on joutunut istumaan sivuosissa muiden viedessä parrasvalot.

Niin, Perryn ansioluettelo on aika karua katsottavaa. Sääli vain, että IMDb on vahingossa merkinnyt Hellboyn pääosan Ron Perlmanille.

Onneksi en ole niin julma, että huomauttaisin vielä Del Torron nimen oikeinkirjoituksesta...
"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (https://tinyurl.com/ycbb3cw2)

Nikkelimarkka

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #61 : 02.07.2004 klo 18:42:23 »

Ups!

No tulipa kämmättyä taas toden teolla ja pahemman kerran.
En tiedä mistä sain Perryn päähäni, mutta Perry tai Perlman ei hepulla silti ole mitään mahtirooleja ollut.

Mitä taas ohjaajaan tulee, niin en koskaan opi mieltämään del Toro:a.
Jotenkin se vain aina muuttuu päässäni Del Torroksi :'(
En tiedä onko nyt syynä se, että kun aikoinani kuulin hepusta ekan kerran (puhevikaiselta kaveriltani), niin veikkonen vain hoki Del Torroa (selvästi kahdella r-kirjaimella), vaiko jokin päässä oleva synnynäinen vika.

No ainakin tämä vahvistaa sen, että nyt on meikäläisen korkea aika alkaa miettimään torkkujen ottamista.
Juuri nyt kun ei enää tahdo erotaa kirjaimia toisistaan.

Anonyymi Jaarittelija

• Jäsen
  • "I hate Mondays!"
« Vastaus #62 : 23.07.2004 klo 13:51:49 »
No nyt on tullut Hellboy katsottua ja taidanpa juosta kohta takaisin lippuluukulle nähdäkseni sen uudestaan.

Osta mieluummin lähikuukausina Eurooppaan saapuva DVD-versio, pääset sinäkin nauttimaan Guillermo del Toron ja Mike Mignolan viihdyttäväksi kehutusta kommenttiraidasta...

IGN DVD - Hellboy the Movie

"Kill one man, and you are a murderer.
Kill millions of men, and you are a conqueror.
Kill them all, and you are a god."
Jean Rostand (1894 - 1977)

Ilja Rautsi

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #63 : 23.07.2004 klo 14:05:19 »
Ainakin Del Toron Blade II- kommenttiraita on todella viihdyttävä.
"I'd prefer not to be reminded of his continued existence, frankly. If he's hit by a bus--let me know so I can go piss on his grave--otherwise, give it a rest."

-Erik Larsen Rob Liefeldista

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #64 : 23.07.2004 klo 14:54:52 »
Minun mielipiteeni kommenttiraidoista jo tiedettäneenkin joten jätän sen sanomatta.

Öh.

Tämä oli taas näitä kirjoituksia. Huokaus. Jos lähtisin yrittämään taas siihen Spidey 2 esitykseen. Me so useless here this day.

litiumtomu

• Jäsen
  • "Ettehän te osaa piirtää" -Wagner (HS 24.2.2005)
« Vastaus #65 : 24.08.2004 klo 19:47:05 »
Vihdoinkin sain katsottua Hellboyn ja on myönnettävä, että punainen sarvipäämme istui mainiosti myös valkokankaalle. Hellboyn ulkoasu oli mielestäni hyvin uskollinen sarjakuvalle, mikä on mielestäni tärkeää tällaiselle elokuvalle.

Efektit olivat melko kaunista katsottavaa ja hirviöitä luodessa oli näköjään tutustuttu tarkkaan  Lovecraftin Cthulhu-mytologiaan - mikä ei todellakaan ollut huono asia.

HB kiilasi kyllä "supersankarileffojen" kärkeen.
Läänintaiteilijasika menettää kohta uskonsa.

Ulpu

• Jäsen
Re: Hellboy
« Vastaus #66 : 10.04.2005 klo 21:51:23 »
Jos sarjakuvassa/elokuvassa on okkultistinatseja, se ei voi olla huono. Olen puhunut.

Riekko

• SURFIN' BIRD
  • Jäsen
  • Right, remove the supports!
« Vastaus #67 : 22.05.2005 klo 20:15:19 »
Lopultakin tuli Hellboy katsottua ja hieman pettynyt maku keskinkertaisesta elokuvasta jäi (tosin plussat Lovecraft-viittauksista). Tämä siksi, että sarjisversio kolahti allekirjoittaneeseen kovasti.

Onko kenelläkään tietoa millä aikataululla uutta Hellboy- sarjakuvaa on tulossa?
Millainen maa on tämä, jossa niitä harvoja, joilla on vielä toivoa jäljellä kutsutaan epätoivoisiksi? - Stefano Benni, Elianto

TeroH

• Latteuksien latelija
  • Jäsen
« Vastaus #68 : 24.05.2005 klo 18:53:25 »
Onko kenelläkään tietoa millä aikataululla uutta Hellboy- sarjakuvaa on tulossa?

Kesä-heinä'kuussa pitäisi ilmestyä kaksiosainen Hellboy: The Island Dark Horselta.
Tässä tekstissä ei ole mitään henkilökohtaista.

Jaakko Pehkonen

• Jäsen
  • Kvaak *hik*
« Vastaus #69 : 24.05.2005 klo 20:24:12 »
Minä tykkäsin Hellboy-leffasta todella kovasti ja innostuin vielä enemmän kun kuulin että sama kaarti tekee jatko-osankin.

Itse sarjakuva oli minulle pettymys, mutta olinkin ladannut siihen hirveästi odotuksia kun olin lukenut pelkkiä kehuja Hellboy-sarjakuvista 90-luvulta asti.
Jahka saan ne pikku skorpionit käsiini, niin koivumäen herra pääsee tanssimaan saksanpolkkaa heidän pieksämäellään!

Riekko

• SURFIN' BIRD
  • Jäsen
  • Right, remove the supports!
« Vastaus #70 : 25.05.2005 klo 08:31:12 »
Kesä-heinä'kuussa pitäisi ilmestyä kaksiosainen Hellboy: The Island Dark Horselta.
Kiitos tiedosta TeroH.

Liekö sitten niin, että ne jotka tykkäävät sarjisversiosta, eivät välitä leffasta ja päinvastoin?  ;)
Millainen maa on tämä, jossa niitä harvoja, joilla on vielä toivoa jäljellä kutsutaan epätoivoisiksi? - Stefano Benni, Elianto

W

• sarjakuvaduunari
  • Jäsen
« Vastaus #71 : 25.05.2005 klo 08:38:19 »
Minä ainakin tykkäsin, sekä leffasta että sarjakuvasta.
Leffa oli harvinaisen söpö toimintaleffaksi. Kumpikin; sarjis ja leffa olivat hienoja toteutukseltaan, mutta sisältö aika hengetöntä. En fanita Hellboyta, mutta kyllä sitä lukee ja kattelee.

Pekka R.

• Jäsen
  • Mielenkiintoista!
Re: Hellboy / The Island
« Vastaus #72 : 25.05.2005 klo 09:33:27 »
"Onko kenelläkään tietoa millä aikataululla uutta Hellboy- sarjakuvaa on tulossa?", kysyttiin aiemmin tässä ketjussa. Dark Horsen nettisivujen mukaan The Island ilmestyy 22. kesäkuuta.

"After more than two years at the bottom of the sea, Hellboy washes up on an island full of sunken ships where he is tempted by singing dead men and stupidly ignores good advice from an ancient enemy" ja niin edelleen...
Jokainen kahta suurempi parillinen luku on kahden alkuluvun summa.
- Leonhard Euler -

MarkZero

• Jäsen
« Vastaus #73 : 25.05.2005 klo 10:28:57 »

Hyvä että Mignola viimein palaa sarjakuvan pariin. Hurraa! Leffasta oli itselläni suuret odotukset, mutta se meni liikaa perinteisen sarjisleffan puolelle eli toimintaa toiminnan vuoksi. Itse olisi kaivannut enemmän tarinaa ja samaa omalaatuista tunnelmaa joka saa sarjiksen toimimaan. Ja uberärsyttävä tuossa leffassa oli se nahkakung-funinjanatsi, jonka piti ennen joka tappelua pyörittää viisi minuuttia niitä hemmetin sapeleitaan!!

Marko

q-mies

• Jäsen
  • The cut runs deep
« Vastaus #74 : 25.05.2005 klo 15:18:45 »
Leffa oli ihan hauska; jos 3DVD tulee halvalla vastaan niin voisin harkita ostamistakin. Ainakin vuokraversion extrat olivat käsittämättömät. Bongo bongo.. Kyllä kakkosenkin voisi vuokrata sitten joskus jos sellainen tulee.
t.Q