Manga/animehahmoissa minua eniten ovat jostain syystä viehättäneet "säälittävät" ja ujot tai "toiselle sijalle" jäävät henkilöt. (Myös halveksitut/aliarvostelut mutta hyväsydämiset/ mukamas ilkeät) Niiden perusruumiillistuma ja samalla lempihahmoni on Ryoga- heti kun hän 1. kerran Ranmassa ilmestyi, hän alkoi kiinnostaa minua suunnattomasti.(Naurakaa vaan "hänettelylle"

) Toisia samaa tyyppiä edustavat ovat Ranmassa mm. Mousse ja Sukkahousu-Taro. Muista sarjoista mm. Kyo (Furuba), Kouga (Inuyasha), Tetsuo(Akira), Yamcha aikoinaan (Dragon Ball), Shinobu Morita(Honey&Clover), Rock Lee (Naruto), Matsuda (Yawara!!), Hinata (Naruto) , Godai (Maison Ikkoku), Sango (Inuyasha)
2. "Lajityyppi" joka kiinnostaa minua ovat nenäkkäät, "vahvat" (ei välttämättä sellaiset Gokumaiset vaan vahvat henkilöinä jos ymmärrätte) ja pervot. Esim. Kenshin (Ruroken), Onizuka (GTO), Shikamaru (Naruto), Neji (Naruto), Luffy+Sanji+Zoro (One Piece), Osaka+Tomo+Yukari (Azumanga Daioh), Tsukasa+Tsukushi (Hana Yori Dango), Abarai Renji (Bleach), Kogoro Mori (Salapoliisi Conan), Miroku (Inuyasha), Heiji (Slplsi Conan)
3. Noiden yhdistelmät sekä hauskat(+pervot) henkilöt tai muuten vaan oudot,kuten mm. Happosai (Ranma)
Henkilöt, joita en siedä ovat tytöiltä näyttävät pojat (Haku Narutosta) sekä homot, enkä ymmärrä miten useat tytöt ovat hulluina shounen-aihin/yaoihin. Vihaan myös kaikkia ärsyttäviä lapsia, sekä mukamas söpöjä pikkuolentoja.(Chocola TSK:sta ja Shippou Inuyashasta sekä Salapoliisi Conanin 3 kakaraa)
Sekä tähän mennessä varmaan kaikista kamalin on ihq daa Tokyo Mew Mew, voitte varmaan ymmärtää miksi en pidä.