Mika:
Reiman bibliografiassa oli Uudet seikkailut merkitty vuodelle 33. 1934 saattaa olla mun virhe,Lurker II:
Minulla on tuossa nenäni edessä Sirkka 18/1926, jossa on "Olli Pirteän ilmamatka", joka Laikussa on merkitty vuodelle -27 (sivu 70)Pahoittelen. Niissä bibliografioissa on varmaan tuollaista pikku fibaa. En tdellakaan käynyt kaikkia koko vuosikertoja läpi, enkä nyt jaksa psyty tarkistamaankaan. Todennäköisintä on että mainitut seikkailut ovat ilmestyneet molempina vuosina. En usko että Löfving oli poikkaissut niitä mitenkään kalenterivuosittain. Saattaa myös olla seikkailuja jotka ei ole ollenkaan mukana siinä listassa. Tietysti tarkkuus olis aina hyvästä, mutta muutenkin noiden vuosilukujen kanssa ei ollut tarkoituskaan olla ihan pilkuntarkka (jossain vaiheessa oli puhe, että niitä ei tulis ollenkaan).
Esim. Hauhion sarjojen tarkkoja ilmestymisaikoja en lähtenyt tonkimaan. Eli vuosiluvut voi ottaa vaikka bonuksena.

Pääosin ne vuosiluvut kyllä pitäisi pitää paikkansa ja olen niiltä osin korjaillut muissa (aiemmissa) lähteissä olleita epäselvyyksiä.
Yksi tällainen lähteiden aiheuttama sekoilu oli jäänyt vielä Jarin kirjoittamaan Löfving -tekstiinkin. Se on Pike Pallea eikä Pullea. Bibliografiassa se on oikein päin. ...Ja mulla on yks osa tota sarjaa jossa nimi siis näkyy.
Toinen vuosilukuepäselvyys on muistaakseni Saku sämpylässä, sarjissivun alalaidassa lukee eri vuosiluku (olikohan 1933-34) kuin bibligrafiassa sen ilmestymisvuosiksi on merkattu. Tästä en sitten sano enempää.
Ja edelleen bibliografioista sen verran että ne eivät muutenkaan ole varmaan täydelliset, tarkoitan ilmestyneiden sarjojen määriä. Ne tiedot vastaavat vain sitä tilannetta mitä ko. herrojen tekemisistä tällä hetkellä on saatu selville. Joku reipas tutkija pääsee hyvinkin vielä täydentelemään julkaisutietoja yhden jos toisenkin piirtäjän kohdalla.